To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-13
Ogłoszenie nr 510226395-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy: Sukcesywne dostawy materiałów pędnych (paliw) na potrzeby Gminy Kobylnica i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2021-2023.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596651-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540205133-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Urząd Gminy Kobylnica, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391719997, email: kobylnica@kobylnica.pl
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, NIP: 8393187470, email: cuw@kobylnica.pl
Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy, ul. Wodna 20/4, 76-251 Kobylnica, NIP: 8393145715, email: centrum@kobylnica.pl
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy, ul. Wodna 20/3, 76-251 Kobylnica, NIP: 8391733589, email: ops@kobylnica.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000,
ul. Wodna
20/2,
76-251
Kobylnica, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 841 59 12, e-mail
cuw@kobylnica.pl, faks
59 841 59 15.
Adres strony internetowej (url): http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie wspólne prowadzone jest przez Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy jako Zamawiającego wyznaczonego do przygotowania, przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia na podstawie art. 16 ust. 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, który działa jako pełnomocnik w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Gminy Kobylnica i jednostek organizacyjnych Gminy wskazanych powyżej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów pędnych (paliw) na potrzeby Gminy Kobylnica i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2021-2023.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW-DOR.271.16.2020.OZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów pędnych dalej "paliw" dla potrzeb: 1) Urzędu Gminy Kobylnica, 2) Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy, 3) Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 4) Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy, do pojazdów i urządzeń/maszyn gospodarczych w latach 2021-2023, w systemie sprzedaży bezgotówkowej w szacowanych ilościach wskazanych w ust. 3.3. 3.3 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje bezgotówkowy zakup paliw realizowany sukcesywnie przez tankowanie paliw przy użyciu identyfikatorów paliwowych (kart flotowych) bezpośrednio do pojazdów oraz kanistrów (dla potrzeb urządzeń gospodarczych) Zamawiającego, we wskazanych przez Wykonawcę punktach sprzedaży detalicznej paliw do samochodów w szacowanych ilościach: 1) olej napędowy (ON) w szacowanej ilości 71.000 litrów, 2) etylina bezołowiowa (PB 95) w ilości 22.000 litrów, 3) gaz płynny LPG w ilości 9.400 litrów. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wykonania przedmiotu zamówienia do 40% w zakresie ilościowym i wartościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. 3.5 W związku z ograniczeniem, o którym mowa w ust. 3.4 Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego. 3.6 Oferowane paliwo musi być wysokiej jakości i spełniać wymagania określone m. in. w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG). 3.7 Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanych paliw zgodną z obowiązującymi normami (PN-EN lub równoważne tj. takie których parametry są nie gorsze od wskazanych w normach) wyszczególnionymi w przepisach, o których mowa w ust. 3.6. 3.8 W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliw zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów pędnych i pokryje koszty zleconych badań. 3.9 Ilości wskazane w ust. 3.3 są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi pozycjami materiałów pędnych, bez zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w umowie. 3.10 Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, za faktycznie zrealizowane dostawy częściowe na podstawie cen jednostkowych brutto za 1 litr tankowanego paliwa widocznej na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu lub kanistra, pomniejszonej o stały rabat dla każdego z rodzaju paliwa zadeklarowany w Formularzu oferty. Uwaga: deklarowany w ofercie stały rabat dla każdego rodzaju paliw wskazanych w ust. 3.3 stanowi kryterium oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4, 09133000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
415654.58
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SCAWIN Dariusz Skrzyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
421160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz produktów do eksploatacji pojazdów służbowych,pojazdów jednostek OSP, sprzętu ratowniczo-gaśniczego oraz kanistrów przeznaczonych do narzędzi spalinowych w latach 2024/25
- Dostawa oleju napędowego.
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych
- Zakup i sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz innego asort. na potrzeby pojazdów i innych urządzeń gosp. napędzanych silnikami spalinowymi SP ZOZ MSWiA w Koszalinie - lok. Koszalin oraz Słupsk
- Dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
- Zakup paliwa na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Trzebnica - ERGO Sp. z o.o.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.