To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-23
Ogłoszenie nr 510227185-N-2019 z dnia 23-10-2019 r.
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej w ramach realizacji projektu "Budowa drogi technologicznej łączącej ul. Kontenerową z ul. Logistyczną na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia" w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa infrastruktury intermodalnej na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Budowa infrastruktury intermodalnej na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia" przewidziany jest do dofinansowania ze środków UE POIiŚ 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587701-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19192057700000,
ul. ul. Rotterdamska
9,
81-337
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 6274036, e-mail
przetargi@port.gdynia.pl, faks
58 6274578.
Adres strony internetowej (url): www.port.gdynia.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://www.port.gdynia.pl/pl/przetarg/przetargi-nieelektroniczne/1484-05-09-2019r-pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-w-branzy-telekomunikacyjnej-w-ramach-realizacji-projektu-budowa-drogi-technologicznej-laczacej-ul-kontenerowa-z-ul-logistyczna-na-terenie-centrum-logistycznego-portu-gdynia
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej w ramach realizacji projektu "Budowa drogi technologicznej łączącej ul. Kontenerową z ul. Logistyczną na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia" w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa infrastruktury intermodalnej na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZTR-612/40/JG/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej w zakresie realizacji robót w ramach projektu "Budowa drogi technologicznej łączącej ul. Kontenerową z ul. Logistyczną na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia" w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa infrastruktury intermodalnej na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia". Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało w szczególności: 1)pełnienie nadzoru inwestorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i użytych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz udział w odbiorach częściowych i końcowych, a także przygotowanie i udział w czynnościach odbioru powykonawczego i przekazywania do użytkowania, 5)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, 6)dostosowanie swojego czasu pracy do czasu pracy wykonawcy robót budowlanych, w ten sposób, aby nie następowały opóźnienia w realizacji robót, 7)sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę robót budowlanych do inspekcji technicznych i odbioru końcowego, sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, 8)pełnienie nadzoru, opiniowanie oraz odbiór dokumentacji projektowej, zamiennej i warsztatowej, 9)podejmowanie w toku realizacji zadania, wspólnie z Zamawiającym, decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych, 10)sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe i zamienne, potwierdzanie gotowości do ich odbioru, dokonanie odbioru, 11) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 12)bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, 13)weryfikacja raportów z postępu robót sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych, 14)uczestniczenie na wniosek Zamawiającego w naradach organizowanych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych oraz niezbędnych osób trzecich, 15)egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności kontrola i egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wykonania i rozliczenia inwestycji w wyznaczonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminie, 16)w przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych w trakcie realizacji umowy oraz okresie udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych gwarancji jakości i rękojmi, Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do uczestniczenia w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp., 17)zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowlanych, 18)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w całym okresie obowiązywania gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych oraz ostatecznym odbiorze robót, 19)współpraca z innymi uczestnikami robót, uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, 20)najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych, na życzenie Zamawiającego, w formie pisemnej, udzielanie odpowiedzi na pytania Zamawiającego związane z realizacją zadania inwestycyjnego, w tym w szczególności informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu wykonania robót, 21)posiadanie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przez cały okres realizacji robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20347.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Radosław Markiewicz prowadzący działalnośc gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne TELŁĄCZ Radosław Markiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18081.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja pokrycia dachu i instalacji odgromowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Dostawa nowych samochodów finansowanych w formie leasingu operacyjnego - 3
- Ekspertyza techniczna oraz dokumentacja projektowa remontu dwóch drogowych wiaduktów łukowych nad torami PKP w ciągu ul.J. Wiśniewskiego wraz z nadzorem autorskim nad realizacją projektu budowlanego
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.