To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-16
Ogłoszenie nr 510227339-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich: Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: "Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592395-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich, Krajowy numer identyfikacyjny 00030884400000,
ul. Króla Jana III Sobieskiego
30,
25-124
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 36 76 736, e-mail
dpssobieski@poczta.onet.pl, faks
41 36 76 967.
Adres strony internetowej (url): http://dpssobieski.kielce.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach". Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1 Środki ochrony indywidualnej 1. rękawice jednorazowe (ROZMIAR M - 600, ROZM.L-100) - 700 opakowań po 100 sztuk 2. kombinezony rozmiar M,L,XL (M-10, L-30-, XL-20)- 60 sztuk 3. fartuchy jednorazowe - 200 sztuk 4. czepki jednorazowe - 200 sztuk 5. buty (ochraniacze) jednorazowe - 400 sztuk 6. maseczki jednorazowe - ochronne - 3000 sztuk 7. maseczki z filtrem- 100 sztuk Zadanie 2 Środki i akcesoria do dezynfekcji 1. płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni - 30 sztuk (baniaki 5l) 2. chusteczki antybakteryjne do rąk i powierzchni - 100 opakowań 3. maty dezynfekcyjne - 3 sztuki Zadanie 3 Wyposażenie medyczne 1. ozonatory - wydajność min. 40 g/h - 2 sztuki 2. ssaki płucne elektryczne - płucne - 1 sztuka 3. lampy bakteriobójcze dwufunkcyjne przepływowe przejezdne na statywie z pilotem- 6 sztuk 4. koncentratory tlenu - 2 sztuki 5. termometry bezdotykowe - 6 sztuk Zadanie 4 Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny 1. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny - dozowniki bezdotykowe z podstawką na stojaku na płyn dezynfekcyjny (na baterie oraz z możliwością podłączenia do prądu) - 3 sztuki 2. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny -dozowniki dezynfekcyjne łokciowe naścienne z podstawką na płyn do dezynfekcji - 5 sztuk Zadanie 5 Pozostałe wyposażenie 1. pościel jednorazowa- 100 kompletów 2. ręczniki kąpielowe jednorazowe 70x 150 cm - 300 sztuk 3. myjki do mycia jednorazowe - 700 sztuk 4. naczynia - talerzyki jednorazowe - 1000 sztuk 5. sztućce jednorazowe - 1000 kompletów 6. kubeczki jednorazowe - 1000 sztuk 7. zestawy do sprzątania - 2 sztuki 8. wózki do przewożenia bielizny brudnej - przykrywane, na kółkach o pojemności 250-300 l- 3 sztuki 9. materace szpitalne - 10 sztuk 10. pościel z bawełny 140x200 cm - 40 kompletów 11. kołdry 140x200 cm - 20 sztuk 12. poduszki 70x80 cm - 20 sztuk 13. koce 160x200 - 20 sztuk Zadanie 6 Meble 1. łóżka polowe z materacem - 10 sztuk Zadanie 7 Sprzęt AGD 1. lodówka - 1 szt
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35113400-3
Dodatkowe kody CPV: 18143000-3, 18424300-0, 33631600-8, 33741300-9, 38412000-6, 39330000-4, 33158300-5, 33190000-8, 33157810-6, 39512400-8, 39516120-9, 39511000-7, 39512000-4, 33192120-9, 39220000-0, 39711100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 Środki ochrony indywidualnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51296.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENCORE TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68540.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 Środki i akcesoria do dezynfekcji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7314.81
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENCORE TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4050.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 Wyposażenie medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6203.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENCORE TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 Pozostałe wyposażenie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 5 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 5. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 Meble |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3703.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE Barbara Warzybok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 Sprzęt AGD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1851.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENCORE TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa prasy do UJK
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Jednostek Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu.
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.