To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-16
Ogłoszenie nr 510227371-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie: Świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin na podstawie art.130a oraz 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn. zm.) - 2 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599139-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 60778879000000,
ul. Krochmalna
13j,
20-401
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
814 665 700, e-mail
zamowienia@zdm.lublin.eu, faks
814 665 701.
Adres strony internetowej (url): https://biuletyn.lublin.eu/zdm
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin na podstawie art.130a oraz 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn. zm.) - 2 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-PS.221.1.40.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin na podstawie art.130a oraz 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn. zm.) - 2 części: 1.1. Część I (Rejon I) - usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie I na terenie Miasta Lublin oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów. Granica Rejonu I przebiega wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 835, obszar rejonu I leży na zachód od drogi wojewódzkiej 835 do granic administracyjnych Miasta Lublin. Ulice stanowiące granicę Rejonu I nie wchodzą w obszar tego rejonu. 1.2. Część II (Rejon II) - usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie II na terenie miasta Lublin oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów. Granica Rejonu II przebiega wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 835, obszar rejonu II leży na wschód od drogi wojewódzkiej nr 835 do granic administracyjnych Miasta Lublin. Ulice stanowiące granice rejonu II wchodzą w obszar tego rejonu. 2. Zakres zamówienia obejmuje (dla każdej części oddzielnie): 2.1. Usuwanie pojazdów z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin, na podstawie decyzji uprawnionych podmiotów, obejmujące: załadunek, oczyszczenie miejsca po usuniętym pojeździe, transport na parking strzeżony oraz rozładunek, zgodnie z ww. ustawą oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2285) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U. z 2011 r. nr 143, poz. 845 z późn. zm.). 2.2. Przechowywanie pojazdów w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.3. Transport, na koszt własny, pojazdów przechowywanych na parkingu poprzedniego wykonawcy na własny parking (w przypadku zmiany Wykonawcy). 2.4. Prowadzenia w formie papierowej i elektronicznej dokumentacji w postaci: 2.4.1. karty ewidencji pojazdu, 2.4.2. comiesięcznych sprawozdań dotyczących parkowania usuniętych pojazdów, 2.4.3. dokumentacji fotograficznej każdego usuniętego pojazdu wykonanej w dniu usunięcia pojazdu oraz w dniu przekazania właścicielowi. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem wskazane i opisane w Opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: 3.1. przygotowywanie kart ewidencji pojazdów 3.2. przygotowywanie miesięcznych sprawozdań 3.3. prowadzenie ewidencji pojazdów przyjętych na parking 3.4. prowadzenie ewidencji pojazdów odebranych przez właścicieli lub zamawiającego 3.5. wystawianie faktur za wykonane usługi. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4. Szczegółowy zakres usług określa Opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50118110-9
Dodatkowe kody CPV: 98351100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I (Rejon I) - usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie I na terenie Miasta Lublin oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
555350.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SABAT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
446873.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II (Rejon II) - usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie II na terenie miasta Lublin oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
221650.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Speed - Bus Dariusz Mazur
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
281147.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDAŃSK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.