To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-16
Ogłoszenie nr 510227670-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.
Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa): "Usługi powtarzające się - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550189392-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), Krajowy numer identyfikacyjny 65090069000000,
ul. ul. Rynek
26,
37-600
Lubaczów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 328 010, e-mail
zamowienia@um.lubaczow.pl, faks
166 321 191.
Adres strony internetowej (url): www.lubaczow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi powtarzające się - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIR.III.271.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Lubaczów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90500000-2, 90514000-3, 90511300-3, 90533000-2, 34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
816328.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ecler Wywóz Nieczystości Dariusz Gałan
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
881634.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
- Uzasadnienie faktyczne:
Zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy RIR.III.271.1.2020 Ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2020/S 006-008846 w dniu 09.01.2020 r. oraz Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: nr 501590 w dniu 09.01.2020 r.
W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, na kolejne 4 miesiące w kolejnym roku kalendarzowym, tj. w miesiącach listopad - grudzień 2020 r., styczeń - luty 2021 r.
Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 2 084 460,00 netto + zamówienie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj: 1 042 230,00 zł netto za listopad - grudzień 2020 r., styczeń - luty 2021 r., wartość przewidzianych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług tj.: 50 % wartości umowy z wykonawcą usługi, wynosi: 881 634,78 zł brutto. Umowa na wykonanie zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 09.03.2020 r. z Ecler Wywóz Nieczystości Dariusz Gałan Łaszczówka, ul. Promienna 19, 22-600 Tomaszów Lubelski (zamówienie udzielane jest przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego).
Odpady Ilość ton
Zamówienie powtarzające się Cena netto
za 1 Mg zagospodarowanie odpadów Cena netto
za 1 Mg
odbiór odpadów Razem cena netto za 1 Mg Wartość
netto Wartość
brutto
Zmieszane 648,5 530 520 1 050 680 925,00 735 399,00
Tworzywa sztuczne 47,5 350 100 450 21 375,00 23 085,00
Bioodpady 19 590 680 1270 24 130,00 26 060,40
Szkło 70,5 300 100 400 28 200,00 30 456,00
Wielkogabarytowe 18,5 900 440 1340 24 790,00 26 773,20
Elektrośmieci 4 400 400 800 3 200,00 3 456,00
makulatura 98,5 1 100 101 9 948,50 10 744,38
opony 24 500 490 990 23 760,00 25 660,80
RAZEM: 816 328,50 881 634,78
- Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie
- "Zakup samochodu 7-osobowego typu furgon brygadowy na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie"
- Sporządzenie dokumentacji technicznej dla budowy obiektów rekreacyjnych na terenie Gminy Lubaczów
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.