To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-16
Ogłoszenie nr 510227698-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.
Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój: Plac Zabaw przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym Nr 1 w Piwnicznej- Zdroju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588961-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540184419-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 49189308400000,
ul. Rynek
20,
33-350
Piwniczna-Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 4464043, e-mail
gmina@piwniczna.pl, epolakiewicz@piwniczna.pl, faks
184464186.
Adres strony internetowej (url): www.piwniczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Plac Zabaw przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym Nr 1 w Piwnicznej- Zdroju
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.46.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Plac Zabaw przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym Nr 1 w Piwnicznej- Zdroju- I Etap 2.1.1. Określenie przedmiotu zamówienia Plac Zabaw przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym Nr 1 w Piwnicznej- Zdroju- I Etap 1.2.1.Zakres robót obejmuje: Zagospodarowanie terenu polegające na montażu urządzeń małej architektury wraz z nawierzchnią bezpieczną , kostką betonową i ogrodzeniem. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem robót budowlanych wykonanym przez Biuro Projektowe Archivo mgr inż. arch. Katarzyna Szymańska- Sokołowska 33-395 Chełmiec ul. Rolna 15 - Etap 1 ETAP 1 obejmuje: Montaż istniejących urządzeń: 1. zintegrowany zestaw zabawowy 2. tablica edukacyjna Budowę i montaż małej architektury dla dzieci: 1. Piaskownicę z zadaszeniem - 1 szt 2. kosz na śmieci szt. 1 3. ławkę parkową szt. 1 4. huśtawka- bocianie gniazdo szt. 1 Roboty budowlane: 1.budowa ogrodzenia działki 2.budowa nawierzchni bezpiecznej wraz z obrzeżami gumowymi 3. utwardzenie terenu - Kosta betonowa 4. wykonacie trawnika 1.2.2 Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji. 1.2.3 Wykonawca zapewnia taką organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 1. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców i użytkowników parkingów, poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informację przekazaną do Przewodniczącego Osiedla, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl oraz szkoły z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem. 1.3. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 1.3.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych w projekcie budowlanym należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego . 1.3.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z projektem budowlanym z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 1.4. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne. 1.5. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 1.6. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki na powierzchni utwardzonej, nie projektuje się żadnych stopni, uskoków. 1.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t. j.. Dz .U z 2020 r., poz. 1320 .). Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji 1.8. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy z podaniem konkretnej daty rozpoczęcia i zakończenia każdego etapu robót 1.9. kod CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-1 Roboty w zakresie burzenia, i rozróbki obiektów budowlanych - roboty ziemne 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-1, 45233200-1, 45112000-5, 45112700-2, 45112723-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Plac Zabaw przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym Nr 1 w Piwnicznej- Zdroju |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80181.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Koma-Gastro Maciej Koło-dziej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98277.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- "Budowa boisk przyszkolnych w Roczynach - etap III" w zakresie budowy budynku szatni, bieżni oraz zagospodarowania terenu
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.