To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-25
Ogłoszenie nr 510228588-N-2019 z dnia 25-10-2019 r.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: Popowodziowe przywrócenie prawidłowego przekroju poprzecznego koryta potoku Klikawa w km 8+950-9+100 oraz potoku Wyżnik w km 0+000 - 0+950 wraz z remontem ubezpieczeń brzegowych na terenie miejscowości Lewin Kłodzki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594771-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000,
ul. Grzybowska
80/82,
00-844
Warszawa, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 378 800, e-mail
zamowienia@rzgw.wroc.pl, faks
713 285 048.
Adres strony internetowej (url): www.wodypolskie.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: http://wroclaw.wody.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Popowodziowe przywrócenie prawidłowego przekroju poprzecznego koryta potoku Klikawa w km 8+950-9+100 oraz potoku Wyżnik w km 0+000 - 0+950 wraz z remontem ubezpieczeń brzegowych na terenie miejscowości Lewin Kłodzki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WR.ROZ.281.297.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Popowodziowe przywrócenie prawidłowego przekroju poprzecznego koryta potoku Klikawa w km 8+950-9+100 oraz potoku Wyżnik w km 0+000 - 0+950 wraz z remontem ubezpieczeń brzegowych na terenie miejscowości Lewin Kłodzki W wyniku przepływu wód roztopowych oraz kolejnych wezbrań oraz upływu czasu koryta potoków: Klikawa w km 8+950 - 9+100 i Wyżnik w km 0+00 - 0+950 uległy degradacji i obniżeniu dna oraz utworzyły się w nich odkłady rumoszu rzecznego. Skarpy potoków porosły drzewami i krzewami. W wyniku powyższego również budowle regulacyjne na obu ciekach uległy degradacji, a część z nich jest zniszczona. Stan powyższy może stanowić zagrożenie dla budynków mieszkalnych w miejscowościach położonych wzdłuż koryta cieku . Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie remontu istniejących zniszczonych umocnień brzegowych i zapewnienie stabilności oraz trwałości zabudowy brzegowej oraz oczyszczenie koryta cieku z porostów i nanosów rumoszu rzecznego w celu przywrócenia pierwotnej przepustowości koryta. Do realizacji powyższego celu projekt przewiduje: o wycinkę drzew i krzewów , o udrożnienie koryta rzeki poprzez usunięcie odsypisk rumoszu, o oczyszczenie i naprawę murów brzegowych, o zahamowanie degradacji i erozji istniejącej zabudowy regulacyjnej . Prace realizowane będą w km 8+950 - 9+100 potoku Klikawa i w km 0+00 - 0+950 potoku Wyżnik w m. Lewin Kłodzki na lewym i prawym brzegu potoków, będących własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Nysie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: o zał. nr 03 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; o zał. nr 04 do SIWZ - Tabela Przedmiaru Robót; o zał. nr 05 do SIWZ - Rysunki; o zał. nr 06 do SIWZ - Opis techniczny; 3.1. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. - rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1. Potok Klikawa w km 8+950 - 9+100; o remont muru prawostronnego na długości 51 m polegający na rozebraniu części zniszczonych i odbudowie ich z zachowaniem istniejących parametrów, o oczyszczenie koryta potoku z odkładów rumoszu na dł. 100 m w km 8+950 - 9+050, o remont dna koryta potoku w formie uzupełnień bruku kamiennego o pow. 80 m2, bruk grubości 25cm na podbudowie z betonu C25/30 wraz ze spoinowaniem, 2. Potok Wyżnik w km 0+00 - 0+950; o wycinka drzew i porostów w km 0+00 - 0+950, o oczyszczenie koryta potoku z nanosów rumoszu i korekta obecnej trasy z przywróceniem biegu potoku do swojej działki na odc. jak wyżej, o remont umocnień lewego brzegu koryta potoku poprzez wykonanie muru brzegowego betonowego z okładziną kamienną o wys. 1,7 m i dł. 60 m posadowionego na fundamencie o wymiarach 0,6 x 1,0 m, o remoncie ubezpieczeń brzegu lewego polegającego na wykonaniu okładziny kamiennej na sucho grub. 0,5 m pojedynczą warstwą na długości 45 m pasem 1,2 m po skarpie opartej w dnie na fundamencie kamiennym o wymiarach 1,0 x 0,5 o roboty betonowe wykonywać z betonu C-25, o spoiny wykonać płaskie cofnięte od lica okładziny kamiennej o 1cm. Lokalizacja oraz szczegóły konstrukcyjne umocnień zamieszczono w części rysunkowej niniejszego projektu. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: min 12 miesięcy (kryterium oceny ofert).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
202203.89
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Budownictwo Wodne i Ziemne Adam Hućko ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
248710.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Remont dróg gminnych w ramach zadania: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Węgierska Górka w 2024 r.
- Przebudowa nawierzchni ulicy Cieplickiej w Jeleniej Górze w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni ulic na terenie miasta Jelenia Góra m.in. ulicy Cieplickiej
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Kraszewie, gmina wiejska Lidzbark Warmiński"
- "Remont wiaduktu drogowego w miejscowości Tereszpol-Zaorenda."
- Modernizacja źródeł ciepła i energii elektrycznej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.