To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-25
Ogłoszenie nr 510228809-N-2019 z dnia 25-10-2019 r.
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.: Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła II 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550218295-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540218208-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 83003621900000,
ul. Komunalna
1,
37-450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 842 34 11 w. 301, e-mail
mzk@um.stalowawola.pl, faks
15 842 19 50.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja części budynku Bito przy Al. Jana Pawła II 25a w Stalowej Woli do potrzeb wynajmującego Gminy Stalowa Wola
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.Pzp.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji technicznej i rzeczowa realizacja robót : WOD-KAN WENTYLACJA KLIMATYZACJA: - instalacje hydrauliczne ( wymiana grzejników piętro II i IV , łazienka piętro IV , przeróbki wodno-kanalizacyjne piętro V oraz wymiana grzejników ) - grzejniki dobrać na podstawie przeliczeń i wizji lokalnej - instalacje klimatyzacyjne - dostawa i montaż jednostek wewnętrznych kasetonowych - łączna moc chłodnicza 278089,57 BTU/h jednostki będą połączone z agregatami na piętrach V. IV, II - wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła i wilgoci pomieszczenie archiwum - krotność wymian i uzdatnienia powietrza według normy ELEKTRYKA: - montaż rozdzielnic piętrowych szt. 3 według zapotrzebowania i norm - wykonanie zasilania dla rozdzielnic piętrowych według zapotrzebowania i norm -dostawa i montaż oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach biurowych w technologii LED zg. z zapotrzebowaniem i norm. - dostawa i montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego technologia LED zg. z normą - wykonanie instalacji zasilenie jednostek klimatyzacyjnych - wykonanie instalacji dedykowanej DATA w pomieszczeniach biurowych - wykonanie instalacji 230V - wykonanie sieci komputerowej w pomieszczeniach biurowych bez urządzeń aktywnych STOLARKA: - Konstrukcja aluminiowa - Ilość pozycji: 7. Ilość konstrukcji: 10 - Całkowita powierzchnia: 114,1 m2 - Kolor profili: X) RAL 8R9007 - Lakierowany - Kolor okuć: 8R7035 [szary];8R9007 - Szyby: Stratobel 33.1 Clearlite /8/ 33.1mm ; - Statyka: Norma: PN-77/B-02011. Strefa: I. BUDOWLANKA: - Demontaż, dostawa i montaż sufity podwieszane kasetonowe 650m2 - Demontaż, dostawa i montaż płytki ceramiczne gres 282m2 - Demontaż, dostawa i montaż wykładziny przemysłowej 50x50, 500m2 - Szpachlowanie i malowanie ścian pomieszczeń 1050m2 - Demontaż, dostawa i montaż okien szt. 10 ( wym. 2,5x1,46) - Demontaż, dostawa i montaż parapetów szt. 28 - Zamurowanie 2 szt. Otworów drzwiowych wym. (2x1) - Zabudowa hydrantów oraz wszystkich rur widniejących w przejściu i korytarzu - Wykonanie ścianek ppoż szt.4 wraz drzwiami ppoż szt. 2 (wym. 2x1) - Demontaż drzwi szt. - Wykonanie sufitu według projektu na korytarzu wraz zabudową na logo szt.2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 74232000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
840000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Artur Oczak "BUD - ART" FIRMA REM. - BUDOWLANA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1033200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 67 % IV.8) Informacje dodatkowe: Termin realizacji 20 grudzień 2019 r |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. posiada w swoich zasobach 12-piętrowy biurowiec, którego powierzchnie są wynajmowane komercyjnie. Gmina Stalowa Wola w dniu 4.10.2019 r ustnie zapytała o możliwość wynajmu powierzchni wraz z konieczną adaptacją pomieszczeń, a następnie w dniu 10.10.2019 r pisemnie potwierdziła wolę wynajęcia pomieszczeń biurowych wraz z ich niezbędną adaptacją na potrzeby nowo powstałej jednostki organizacyjnej; to jest Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych, jednocześnie zakreślając datę wstępnego zajęcia pomieszczeń na dzień 15 grudnia 2019 r. (do Gminy Stalowa Wola zostało przesłane pismo z prośba o przesuniecie terminu na 20.12.2019 r) Zły stan szaf elektrycznych nie zapewnia podaży energii elektrycznej niezbędnej do zasilania komputerów, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Zmiany w organizacji pomieszczeń biurowych powodują konieczność przebudowy instalacji co. Sytuacja jest wyjątkowa, niezawiniona przez Zamawiającego i niemożliwa do wcześniejszego przewidzenia. Zakres prac budowlanych wymaganych do realizacji przez Wynajmującego wyznacza konieczność natychmiastowego rozpoczęcia prac i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. Zachodzą więc przesłanki dokonania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3. Wynajmujący warunkuje wynajem adaptacją i terminem gotowości pomieszczeń do przekazania.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Realizacja zajęć z matematyki pn.: ,,MATEMATYKA Z MINECRAFTEM" dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola".
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Modernizacja i remont budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli służącemu rehabilitacji osób niepełnosprawnych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich"
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Remont 10 pokoi młodzieży i korytarza w części kuchennej w Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku, ul. Dobra 3,15-034 Białystok
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.