To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-25
Ogłoszenie nr 510228950-N-2019 z dnia 25-10-2019 r.
Urząd Miasta i Gminy: Utworzenie Klubu Seniora oraz Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573327-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 51074369200000,
ul. ul. Olsztyńska
16,
14-310
Miłakowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 587 401, e-mail
milakowo@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.milakowo.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Klubu Seniora oraz Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług prowadzenia zajęć w ramach Projektu pn." Utworzenie Klubu Seniora oraz Klubu Rodziny w Gminie Miłakowo" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Miejsce świadczenia usług: Miłakowski Dom Kultury zlokalizowany w Miłakowie przy ul. o. Wł. Włodyki 20. Miejsce/pomieszczenie do zajęć zapewnia Zamawiający. Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie, powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Wykonawca zobowiązany jest do: o przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników projektu; o przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; o informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; o przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; o prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; o przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; o współpracy z Koordynatorem Projektu; o zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; o współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; o umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; o udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia. o Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, szkody na mieniu oraz wobec osób trzecich powstałe w wyniku wykonywania obowiązków wynikających z umowy, a także z nienależytego ich wykonania. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części. Klub Seniora Część 2 - prowadzenie zajęć ruchowych - joga - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację wyżej wymienionych zajęć w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji motorycznych i równowagi. Ćwiczenia nie mogą obciążać stawów i kręgosłupa oraz nie mogą nadmiernie pobudzać akcji serca. Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 120 godzin w systemie z podziałem na 2 grupy (15 osób w grupie) x 1 spotkanie w miesiącu dla poszczególnej grupy x 2,5 godziny. o Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. Część 3 - przeprowadzenie warsztatu - pierwsza pomoc przedmedyczna - 1 osoba o Zadanie obejmuje prowadzenie warsztatu z pierwszej pomocy przedmedycznej. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 4 godzin w systemie:1 grupa (35 osób) x 1 spotkanie x 4 godziny. o Kod CPV - 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy. Część 6 - prowadzenie zajęć kulinarnych - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację wyżej wymienionych zajęć w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Ich główny cel to podniesienie znajomości zasad żywienia, nowych kulinarnych przepisów z produktów regionalnych i nieprzetworzonych. Wzajemną wymianę doświadczeń wśród uczestników zajęć, a także wspólna degustacja wytworzonych potraw. W trakcie warsztatów powinny być zrealizowane następujące zagadnienia: nauka o gotowaniu, integracja przy stole, wymiana doświadczeń, element promocji siebie i tego co się potrafi robić dobrze, czasami lepiej od innych. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 200 godzin w systemie z podziałem na 4 grupy (15 osób w grupie) x 1 spotkanie w miesiącu dla poszczególnej grupy x 2,5 godziny. o Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. Część 7 - prowadzenie spotkań literackich - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację zajęć literackich. Spotkania mają na celu edukację kulturową, promocję literatury i nowości wydawniczych różnych gatunków, a także promowanie czytelnictwa jako atrakcyjnej formy spędzania wolnego czasu, będącego podstawą do budowania więzi międzyludzkich. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 20 godzin w systemie: 1 grupa x 5 spotkań (maksymalnie 2 spotkania w roku) x 4 godziny. Łączna ilość uczestników 70 osób. o Kod CPV - 92000000-1 - usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Część 9 - prowadzenie warsztatów wokalnych - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację warsztatów wokalnych, składających się z zajęć z emisji głosu i śpiewu. Główne cele warsztatów to wzmacnianie poczucia własnej wartości, rozwijanie koncentracji, pamięci, współdziałanie w grupie, zwalczanie wstydu występowania przed publicznością. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 200 godzin w systemie z podziałem na 4 grupy (15 osób w grupie) x 1 spotkanie w miesiącu dla każdej grupy x 2,5 godziny. o Kod CPV - 92312000-1 - Usługi artystyczne. Część 11 - prowadzenie warsztatów krzewienia tradycji i kultury ludowej - Warmianki - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację warsztatów wokalno-instrumentalnych, obejmujących naukę warmińskiej muzyki ludowej. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 200 godzin systemie z podziałem na 4 grupy (15 osób w grupie) x 1 spotkanie w tygodniu x 2,5 godziny. o Kod CPV - 92300000-4 - Usługi rozrywkowe. Część 12 - prowadzenie poradnictwa prawnego - 1 osoba o Zadanie obejmuje zapoznanie uczestników z tematyką prawa rodzinnego, opiekuńczego, spadkowego oraz zasad i skutków zawierania umów. Porady prawne udzielane będą stosownie do indywidualnych potrzeb odbiorców. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 48 godzin w systemie: 1 spotkanie w miesiącu x 2 godziny o Kod CPV - 79100000-5 - usługi prawnicze. Część 13 - animator wieczorków tanecznych - 1 osoba o Zadanie obejmuje poprowadzenie wieczorków tanecznych dla seniorów z uwzględnieniem nagłośnienia, oświetlenia oraz animacji , w tym: gier, zabaw i pląsów z muzyką na żywo (np. akordeon, gitara, klawisze). Program wieczorków należy dostosować do potrzeb i możliwości uczestników. Ich główny cel to rozładowanie napięcia mięśniowego i psychofizycznego oraz poprawa funkcji motorycznych i równowagi. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 8 wieczorków w systemie: 1 grupa - 40 osób x 8 spotkań w roku x 6 godzin. o Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. Część 14 - Opiekun wycieczki - 1 osoba o Zadanie obejmuje opiekę nad Seniorami podczas wycieczek . o Umowa obejmuje pracę w ramach projektu w ilości 80 godzin. o Kod CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. Część 15 - Opiekun wycieczki - 1 osoba o Zadanie obejmuje opiekę nad Seniorami podczas wycieczek . o Umowa obejmuje pracę w ramach projektu w ilości 80 godzin. o Kod CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. Część 16 - Opiekun wycieczki - 1 osoba o Zadanie obejmuje opiekę nad Seniorami podczas wycieczek . o Umowa obejmuje pracę w ramach projektu w ilości 80 godzin. o Kod CPV - 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego. Klub Rodziny Część 17 - prowadzenie poradnictwa psychologicznego - 1 osoba o Zadanie obejmuje realizację poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu - członków Klubu Rodziny. W ramach zajęć rodziny zdiagnozują swoje problemy i zapoznają się z ich profilaktyką. o Umowa obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 96 godzin w systemie spotkań indywidualnych: 1 spotkanie w miesiącu x 4 godziny. o Kod CPV - 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV: 85300000-2, 80562000-1, 80580000-3, 80000000-4, 92312000-1, 92300000-4, 79100000-5, 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć kulinarnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BPR Consulting Paulina Rydz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Prowadzenie poradnictwa psychologicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11520
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BPR Consulting Paulina Rydz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9408.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Łyszkowice w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych
- "Świadczenie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Paradyż na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku 2025
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2025 ROKU DO 31.12.2025 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek
- Usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.