To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-17
Ogłoszenie nr 510229180-N-2020 z dnia 17-11-2020 r.
Urząd Miejski w Sławie: Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych
zamiejskich w sezonach zimowych 2020/2021 i 2021/2022
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596454-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Sławie, Krajowy numer identyfikacyjny 52878700000000,
ul. ul. H. Pobożnego
10,
67-410
Sława, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 355 83 10, e-mail
przetargi@slawa.pl, faks
68 355 83 13.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_slawa
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.slawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonach zimowych 2020/2021 i 2021/2022
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TIA.271.60.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot umowy obejmuje zimowe utrzymanie: a/ ulice i place miejskie - wykaz ulic znajduje się w załączniku nr 1. Łączna długość ulic i placów miejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 20,620 km b/ drogi zamiejskie - wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 3. Łączna długość dróg zamiejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 67,025km 2. Wykonanie przedmiotu umowy polega na: a/ pozostaniu w gotowości do realizowania przedmiotu umowy, w terminie określonym w § 2 ust.1 umowy. b/ sprzęt i transport wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi do zimowego utrzymania dróg i ulic zabezpiecza Wykonawca, c/ minimalne wymagania sprzętowe, które musi spełnić Wykonawca w trakcie wykonywania zimowego utrzymania dróg to posiadanie i użycie sprawnych: - piaskarek- szt. 3 - pługów - szt. 3 - nośników do w/w sprzętu szt.3 - ładowarki szt. 1 - nadajniki GPS wraz z oprogramowaniem umożliwiającym monitorowanie położenia pracy sprzętu - szt. 3 d/ zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo - solnej w proporcji 2:1. e/ materiał uszorstniający jak i miejsce do jego składowania zapewnia Wykonawca, f/ mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt. g/ Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego końcowego oczyszczenia nawierzchni dróg pozamiejskich i ulic miejskich z pozostałości materiału uszorstniającego w terminie wskazanym przez Zamawiającą, jednak nie później niż do 30.04.2021 r. i 30.04.2022 r. 4. Wykonawca każdorazowo zgłasza Zamawiającej rozpoczęcie prac (oprócz pozostawania w gotowości). 5. Zamawiająca potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. 6. Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu. 7. Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, których numery muszą zostać podane osobie wyznaczonej ze strony Zamawiającej. 8. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach. 9. W trakcie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany jest do codziennego przekazania w godz. 7°° - 8°° meldunków z przebiegu akcji (w przypadku wystąpienia warunków ekstremalnych także w godz. 19°° - 20°°). 10. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i bezpieczeństwo wykonania prac dla przedmiotu zamówienia określonego powyżej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
462037.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARSZYM Zakład Budowlano Transportowy Marcin Jęśkowiak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
499000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.