eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWynajem, montaż i demontaż instalacji świetlnej wkomponowanej w nieckę główną fontanny wraz z pokazem światło - dźwięk w okresie 01.12.2020 do 15.02.2021 w Multimedialnym Parku Fontann w warszawie przy Skwerze I Dywizji Pancernej WP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-17

Ogłoszenie nr 510229349-N-2020 z dnia 17-11-2020 r.

Stołeczna Estrada: Wynajem, montaż i demontaż instalacji świetlnej wkomponowanej w nieckę główną fontanny wraz z pokazem światło - dźwięk w okresie 01.12.2020 do 15.02.2021 w Multimedialnym Parku Fontann w warszawie przy Skwerze I Dywizji Pancernej WP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595464-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stołeczna Estrada, Krajowy numer identyfikacyjny 27819000000000, ul. Niemcewicza 4/6, 02-027 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 849-32-86, e-mail estrada@estrada.com.pl, faks 0-22 646-49-39.
Adres strony internetowej (url): www.estrada.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wynajem, montaż i demontaż instalacji świetlnej wkomponowanej w nieckę główną fontanny wraz z pokazem światło - dźwięk w okresie 01.12.2020 do 15.02.2021 w Multimedialnym Parku Fontann w warszawie przy Skwerze I Dywizji Pancernej WP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie aranżacji świetlnej wkomponowanej w nieckę fontanny Parku Fontann w Warszawie wraz z min 1 pokazem światło dźwięk w okresie 01.12.2020 do 15.02.2021. Dekoracja ma być wyposażona w kompatybilny z istniejącym systemem nagłośnienia systemem sterowania umożliwiającym odtwarzanie pokazów światło dźwięk. Instalacja w oparciu o lekkie konstrukcie aluminiowe i stalowe, iluminowane taśmami typu smart LED RGB, łącznie minimum 30 000 punktów LED. Konstrukcja do ustawienia w formie zabudowy głównej niecki fontanny i kształtem ma odwzorowywać pokazy dysz wodnych. Ze względu na estetykę konstrukcji Zamawiający nie dopuszcza użycia do realizacji ekranów, matryc, siatek lub monitorów LED. Elementy konstrukcji mają być wkomponowane w kształt dekoracji fontanny, wszelkie wymagane w projekcie, wszelkie wymagane w projekcie konstrukcje mają być "ukryte" w kształt figur i tworzyć estetyczną całość. Aranżacja ma zostać wykonana w formie iluminowanych elementów ustawianych w niecce fontanny. Zamawiający oczekuje min 100 sztuk wykonanych z aluminium lub / i stali iluminowanych elementów. Wysokość konstrukcji od 3 do 8m o długości min 100mb całości Dekoracje mają być dobrane gabarytami do niecki fontanny oraz przestrzeni okalającego placu. Kształty konstrukcji dekoracji powinny stanowić integralne części rysunku wzoru całej kompozycji. Preferuje się przestrzenne formy w kształcie łuków oraz konstrukcji o kształtach imitujących strumienie wody. Powierzchnia zabudowy około 200 m2 Dekoracja ma umożliwiać na odtwarzanie przygotowanych pokazów światło- dźwięk RGB, zawierających ciekawe kolorowe efekty animacji świetlnej. Iluminacja dekoracji ma zostać wykonana tak, aby łączna ilość punktów LED RGB w 100 elementach wynosiła minimum 30 000. Animacje świetlne zsynchronizowane z odpowiednio dobraną muzyką mają tworzyć pokazy. System ma umożliwić wyświetlenie kolorowych animacji na min. 30 000 sterowanych punktach LED RGB, rozłożonych proporcjonalnie na konstrukcji . Produkt do iluminacji konstrukcji oparty o punkty LED RGB sterowane modułem UCS2903 lub podobnym, w specyfikacji min 30 punktów LED na mb, min 6 pixli na mb, zasilane napięciem bezpiecznym do 24-36V, w elastycznej obudowie o IP min 56 Konstrukcja wzbogacona sznurami LED sterowanymi metodą PWM, minimum 40 000 punktów LED w specyfikacji: min 40 punktów LED na 6m, zasilanych napięciem bezpiecznym do 36V. Punkty LED w przeźroczystej obudowie z poliwęglanu odstęp pomiędzy punktami LED maksymalnie do 15cm, przewody zasilające wykonane z PCV, z systemem złączek Superconnect, umożliwiającymi łatwą wymianę w przypadku awarii. Animacje mają być widoczne z obu stron niecki fontann, system sterowania odtwarzający pokazy ma posiadać możliwość sterowania sygnałem TTL oraz PWM synchronicznie z muzyką. System sterowania ma umożliwiać automatyczne odtwarzanie pokazów w zadanych przez Zamawiającego godzinach oraz łatwą zmianę godzin odtwarzania pokazów. Wykonawca dostarczy system sterowania wraz pokazem łączącym animację wszystkich elementów świetlnych z muzyką klasyczną. Pokaz ma składać się z min. 3 utworów każdy o długości 3-5 minut. Pokaz ma odbywać się 7 dni w tygodniu od godziny 17 do 21 co pół godziny. Instalacja świetlna będzie funkcjonować od zmierzchu do świtu w sezonie od 1 grudnia 2020 do 15 lutego 2021 r. Zakres zadania: - przedstawienie projektów, wizualizacji dekoracji i jej poszczególnych elementów, - dostawa, montaż i demontaż dekoracji ( konstrukcja wsporcza, obwody elektryczne do zasilania elementów dekoracji, system iluminacji, Gotowość specjalistycznego sprzętu do załadunku, transportu i rozładunku dekoracji. Dysponowanie wykwalifikowanym personelem do prac montażowych. Termin gotowości do funkcjonowania ekspozycji dekoracji Zamawiający wyznacza na 1 grudnia 2020. Czas trwania montażu nie może przekroczyć 10 dni. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ekipy technicznej odpowiadającej za sprawne uruchomienie całości dekoracji podczas uroczystej imprezy inauguracyjnej. Wykonawca zapewni synchroniczne uruchomienie dekoracji z iluminacją Traktu Królewskiego. Wykonawca użyje techniki montażu zapewniające bezpieczną eksploatację podczas sezonu. Demontaż do końca lutego 2021 - serwis i dozór dekoracji w trakcie ekspozycji, monitorowanie działania systemu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobowy dyżur serwisowy. Łączność poprzez 2 numery telefonii komórkowej i pocztę elektroniczną. Musi posiadać zaplecze magazynowo techniczne do bieżącej naprawy, konserwacji i czyszczenia dekoracji. Wykonawca musi posiadać zabezpieczone stany magazynowe materiału świetlnego oraz elementów systemów sterowania pokazami wykorzystanymi w realizacji potrzebnymi w przypadku naprawy dekoracji. Na zgłoszenia przekazywane poprzez Pogotowie Drogowe Zamawiającego należy po realizacji naprawy przekazać odpowiedź na adres poczty elektronicznej: estrada@estrada.com.pl Czas reakcji na zgłoszenie usterki do 12 godzin. Ciągła gotowość sprzętu oraz personelu do usuwania ewentualnych usterek lub zniszczeń w dekoracji. Monitorowanie stanu systemu oraz programowanie załączeń i wyłączeń dekoracji. - stworzenie pokazu świetlnego, który podlega ocenie i akceptacji Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji Zamawiającego, Wykonawca opracuje na swój koszt nowy pokaz, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego, - ubezpieczenie dekoracji w trakcie ekspozycji Zabezpieczenie dekoracji od żywiołów na wartość zakupu dekoracji i od kradzieży i aktów wandalizmu na kwotę min 500 000 PLN. - stworzenie oprogramowania pokazu światło dźwięk i udzielenie licencji Teren podległy administracyjnie Zamawiającemu, na którym Wykonawca wykonywać będzie przedmiotową dostawę określa załącznik nr 10 do SIWZ stanowiący załącznik nr 1 do umowy. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 8. Termin realizacji zamówienia Zamówienie (w zakresie montażu i uruchomienia instalacji) musi być wykonane najpóźniej do dnia 30 listopada 2020 r. i potwierdzone końcowym odbiorem zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39298900-6


Dodatkowe kody CPV: 45316100-6, 50232110-4, 31530000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 278913
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MULTIDEKOR Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: sekretariat@multidekor.pl
Adres pocztowy: ul. Noakowskiego 4
Kod pocztowy: 05-820
Miejscowość: Piastów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 343062.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 343062.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 343062.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.