eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej dla inwestycji pn.Budowa budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-26

Ogłoszenie nr 510229776-N-2019 z dnia 26-10-2019 r.

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej dla inwestycji pn.: Budowa budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583092-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 81053946200000, ul. Słowackiego 2, 71-434 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4328700, e-mail m.kaczmarek@szczecin.lasy.gov.pl, w.krzeminski@szczecin.lasy.gov.pl, faks 91 4225313.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej reprezentująca Skarb Państwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej dla inwestycji pn.: Budowa budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EZ.270.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowalne, dla inwestycji pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej dla inwestycji pn.: Budowa budynku administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie; 2) Weryfikacja dokumentacji projektowej wraz z pomocą w przygotowaniu procedury przetargowej zgodnie z § 3 ust. 4 ppkt. 2) wzoru umowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7) na realizację robót budowlanych oraz pomoc przy udzielaniu odpowiedzi na pytania w trakcie procedury przetargowej; 3) udział w przeglądach i odbiorze pogwarancyjnym - w okresie rękojmi i gwarancji robót budowlanych (min. 3 lata) od odbioru końcowego; 4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w par. 3 we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ; 6) Poglądowe parametry obiektów, lokalizacji i zakres instalacji w ramach inwestycji określonej w pkt 1, przedstawione są w koncepcji projektowej siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie - budynku administracyjnego dla potrzeb gospodarki leśnej wraz z pomocniczymi obiektami i urządzeniami budowlanymi jak: budynek garażowo magazynowy, place postojowe, przejazdy i utwardzenia, przyłącza i urządzenia instalacyjne, sporządzona przez PROCYON SP. z o.o., ul. Podleśna 14a, 73-110 Stargard będącej Załącznikiem nr 10 do SIWZ. Ostatecznie parametry i część zakresów może odbiegać od przedstawionej koncepcji na podstawie ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą dokumentacji w trakcie jej realizacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 574436.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARCHITEKTON Dorota Bułka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawrotna 6
Kod pocztowy: 70-883
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236066.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 553500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. art. 10 ust. 1 oraz art. 39- 46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp; art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp, art. 24 ust. 5 pkt 1 - 2 i 4 - 7 Pzp; art. 89 ust. 1 Pzp; art. 91 ust. 1 Pzp; art. 92 ust. 1 Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oferta była zgodna z treścią SIWZ, a cena oferty mieściła się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca uzyskał maksymalną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.