To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-28
Ogłoszenie nr 510230004-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Rozogach Sp. z o.o. : Zakup specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do zbiórki i transportu odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602006-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Rozogach Sp. z o.o. , Krajowy numer identyfikacyjny 36574826000000,
ul. Wojciecha Kętrzyńskiego
22,
12-114
Rozogi, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 7226061, e-mail
biuro@zgkrozogi.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.zgkrozogi.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gminna Spółka Komunalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do zbiórki i transportu odpadów komunalnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGK.26.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie pn. "Zakup specjalistycznego samochodu (śmieciarki) do zbiórki i transportu odpadów komunalnych", zwanego dalej: "Przedmiotem umowy". 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w pełnym zakresie rzeczowym, zgodnie z niniejszą umową, parametrami technicznymi wraz z niezbędnym wyposażeniem przedmiotu zamówienia, zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ofertą Wykonawcy oraz warunkami serwisu i gwarancji. 3. Wykonawca oświadcza, że dostarczany przedmiot umowy będzie wolny od jakichkolwiek wad prawnych, obciążeń i roszczeń na rzecz osób trzecich, nie wystąpią w stosunku do niego jakiekolwiek ograniczenia w rozporządzaniu oraz nie będzie przedmiotem żadnego postępowania administracyjnego bądź cywilnego, jak również przedmiotem zabezpieczenia lub zajęcia z innego tytułu. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie ukryte wady fizyczne i wady prawne przedmiotu umowy. 5. Za dzień sprzedaży przedmiotu umowy uznaje się dzień podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony bez zastrzeżeń
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34114000-9
Dodatkowe kody CPV: 34144510-6, 34144511-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. IMPEX Piotr Bęćkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego do zbiórki i transportu odpadów stałych śmieciarki jednokomorowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO DLA KP PSP W LUBARTOWIE
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudową biurową oraz wyposażeniem
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- Zakup wozu asenizacyjnego
- Zakup i dostawa elektrycznej ładowarki teleskopowej
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.