To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 510230033-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.
Wójt Gminy Hanna:
"Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla Gminy Hanna"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591765-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Hanna, Krajowy numer identyfikacyjny 03023751700000,
ul. Rynek
2/1,
22-220
Hanna, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833798023, 833798023, e-mail
srodowisko@gminahanna.pl, przetargi@gminahanna.pl, faks
833798003.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminahanna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla Gminy Hanna"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPiŚ.271.11.2020.SP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia jest - Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem dla Gminy Hanna; 4.1.1. Wymagania techniczne: 1) Koparka bezwypadkowa od pierwszego właściciela, nie starsza niż rok produkcji 2010 r. spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 2) Silnik w dobrym stanie technicznym, szesnastozaworowy z turbodoładowaniem o pojemności nie mniejszej niż 4,4 l i mocy znamionowej od 109 KM; 3) Skrzynia biegów automatyczna lub półautomatyczna minimum 4 biegi w przód i 4 w tył pozwalająca na zmianę biegów pod obciążeniem oraz wspomaganie zmiany kierunku jazdy przód/tył; 4) Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie z możliwością awaryjnego sterowania maszyną; 5) Komplet łyżek: - w tym łyżka dzielona i widły; - łyżka do kopania o szerokości 70 cm; - łyżka do kopania o szerokości 30 cm; 6) Tylne ramię zmiennej długości rozsuwane hydraulicznie(teleskopowe); 7) System automatycznego samopoziomowania łyżki ładowarkowej; 8) Przebieg do 5 tysięcy mtg; 9) Opony przód / tył do 30 % zużycia; 10) Głębokość kopania - 5,6 m; 11) Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, max. poziom hałasu 74db; 12) Koparka w dobrym stanie wizualnym i technicznym; 13) Serwisowana w autoryzowanym serwisie; 4.1.2. Wymagania szczegółowe: 1) Pojazd musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego; 2) Pojazd musi posiadać aktualne badania serwisowe i opłacone OC ważne min. 6 miesiąc od dnia podpisania umowy. 3) Wykonawca do oferowanego pojazdu musi załączyć: - Książkę pojazdu; - Książkę serwisu; 4.1.3. Oferowany przedmiot zamówienia na dzień składania oferty musi stanowić własność Sprzedawcy. 4.1.4. Zamawiający dokona sprawdzenia pojazdu pod względem technicznym w autoryzowanym serwisie obsługi, na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia przez autoryzowany serwis obsługi złego stanu przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. 4.1.5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość jazdy próbnej. Ponadto Zamawiający ma prawo w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej widocznych wad pojazdu do niezawarcia umowy z Wykonawcą. 4.1.6. Oferowany pojazd musi spełniać wszystkie warunki techniczne przedstawione w wymaganiach technicznych dla przedmiotu zamówienia w SIWZ. 4.1.7. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczył kompletne urządzenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: Gminę Hanna, ul. Rynek 2/1, 22-220 Hanna woj. lubelskie na koszt własny. 4.1.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4.1.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych. 4.2. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w załącznikach SIWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując załączniki powinien założyć, że każdemu odniesieniu projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w załącznikach do SIWZ towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ i załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w projektach wykonawczych i specyfikacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ i załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty montażowe, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty montażowe, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43200000-5
Dodatkowe kody CPV: 43261000-0, 43261100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
250000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych CO i WK Józef Skurski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
242310.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.