eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Remont i modernizacja alejek oraz rozbudowa wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 510230095-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH: Remont i modernizacja alejek oraz rozbudowa wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest Gmina Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola w imieniu i na rzecz której działa na podstawie uchwały NR XV/163/2019 Rady Miejskiej w Stalowej Woli z dnia 13 września 2019 r.: Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW) Al. Jana Pawła II 25 37-450 Stalowa Wola Tel. (15) 819-47-10 e-mail: scuw@stalowawola.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, Krajowy numer identyfikacyjny 384503002, ul. Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48508082032, +48506656760, e-mail scuw@stalowawola.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i modernizacja alejek oraz rozbudowa wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-II.271.82.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wewnętrznej sieci wodociągowej w kierunku nowopowstałych w latach ubiegłych kwater grzebalnych obejmująca: a) ułożenie rurociągów z rur polietylowych o dl. łącznej 280 mb, b) montaż czterech zdrojów ulicznych żeliwnych, c) w pięcie nowych odcinków wodociągu do istniejącej w obrębie cmentarza sieci wodociągowej, czynności przedodbiorowe (płukanie, dezynfekcja, badania bakteriologiczne), d) inwentaryzacja powykonawcza. 2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do zaproszenia. 3. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km. 4. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przekazać Zamawiającemu kosztorys ofertowy szczegółowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215400-1


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont i modernizacja alejek oraz rozbudowa wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49283.43
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kolektor Piotr Lubaś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 13
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamówienie jest konsekwencją unieważnienia uprzedniego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla części II zamówienia. Dla części I zamówienia wyłoniono wykonawcę (wykonanie alejek z kostki brukowej) którego jednak wykonanie robót jest uzależnione od niniejszego zamówienia (wykonanie kanalizacji pod alejkami). W związku z tym nie było możliwe zachowanie terminów wynikających z innych trybów przetargowych aby nie narażać się kary finansowe względem wykonawcy wyłonionego w uprzednim postępowaniu na część I zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.