To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 510230223-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach: Dostawa oleju napędowego (KOD CPV -
09.13.42.20 - Paliwo do silników diesla (EN 590)
)
w ilości 32 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych
Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP
w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600083-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27307301300000,
ul. ul. Wrocławska
1,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2311885 wew. 240, e-mail
kmpsp@kmpsp.gliwice.pl, faks
322 317 623.
Adres strony internetowej (url): www.kmpsp@kmpsp.gliwice.pl
Adres profilu nabywcy: kmpsp@kmpsp.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 32 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MT 2370.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia - "Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 32 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach". Ilości ON dostarczone do poszczególnych jednostek przedstawiamy następująco: a)KM PSP Gliwice, ul. Wrocławska 1 - 9 500 l, b)JRG PSP Gliwice - Łabędy, ul. Mechaników 3- 5 750 l, c)JRG PSP Knurów, ul. 1 - go Maja 2a ( 7250 kon. + 5000 )-12 250 l, d)JRG PSP Pyskowice, ul. Szpitalna 4 - 4 500 l. 2.Dostawa, o której mowa w p - cie 1 będzie realizowana na pisemne ( faksem ) lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku) w terminie do 5 dni od podpisania Umowy do Za mawiającego na wskazany adres Komendy Miejskiej PSP i podległych JRG w określonych powyżej ilościach, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.Realizacja przedmiotu zamówienia powinna nastąpić jednorazowo (w ciągu jednego dnia roboczego). Opis wymagań technicznych ogólnych stawianych dla dostawy 32 000 L oleju napędowego objętego przedmiotem zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać ustalonym standardom normy PN-EN 590 - olej napędowy ( zimowy bądź przejściowy ) do silników z zapłonem samoczynnym (paliwo Diesel ). 2.Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy stosowne świadectwa co do jakości przedmiotu zamówienia i kartę charakterystyki produktu 3.Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przeładowywanego paliwa posiadały stosowne certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny dostawcy do zbiornika odbiorcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09134220-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117686.40
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEMAR Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117686.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95680.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117686.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrano ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
- Dostawa spektrometru mas sprzężonego z plazmą wzbudzaną indukcyjnie
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.