To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-28
Ogłoszenie nr 510230238-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.
Burmistrz Gminy Pniewy: Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020 w ramach Działania 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych. Maksymalny poziom dofinansowania wynosi 85% kosztów kwalifikowanych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577807-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540164107-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000,
ul. ul. Dworcowa
37,
62-045
Pniewy, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 2938601, e-mail
um@pniewy.wokiss.pl, faks
61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZT.271.2.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" nawierzchni jezdni, chodników, oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej, przebudowę sieci energetycznej (skablowanie), utworzenie dróg rowerowych i montaż koszy na śmieci, zgodniez warunkami wskazanymi w programie funkcjonalno - użytkowym. Zadanie nie obejmuje przebudowy sieci wodociągowej, jednak w przypadku przebudowy tej sieci przez Gminę Pniewy lub Pniewskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o, Wykonawca zobowiązany będzie do udostepnienia terenu budowy w celu realizacji przebudowy sieci. 2. Przedmiot umowy określa "Program funkcjonalno - użytkowy" wraz z planem zagospodarowania terenu. 3. Droga znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - założenie urbanistyczne, 2 poł. XIV -XIX, nr rej.: 2266/A z 30.12.1992. 4. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) przygotowanie i realizację inwestycji zgodnie z zobowiązaniami wynikającym z aktualnego prawodawstwa, 2) wykonanie badań, dokumentacji geotechnicznej oraz opinii geotechnicznej, wyniki badań powinny pozwolić na zastosowanie przez projektanta drogi odpowiednich rozwiązań projektowych (wzmocnienie podłoża lub korpusu drogi, wymianę gruntów), 3) wykonanie wszelkich innych niezbędnych badań i pomiarów, 4) w przypadku konieczności przeprowadzenie postępowania środowiskowego, Wykonawca przygotuje odpowiednie dokumenty oraz pozyska decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla całego zadania inwestycyjnego, 5) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej (urządzenia teletechniczne, urządzenia energetyczne, sieci wodociągowe i gazowe, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, urządzenia melioracyjne, system odprowadzenia wód deszczowych i ścieków sanitarnych), zaprojektowania i wykonania ich przebudowy lub zabezpieczenia i uzyskania od ich właścicieli lub zarządców, warunków technicznych, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń na przebudowę lub likwidację urządzeń infrastruktury technicznej, projekty oraz budowa, przebudowa lub likwidacja urządzeń infrastruktury technicznej muszą spełniać obowiązujące przepisy i normy, 6) opracowanie i przedstawienia Zamawiającemu do uzgodnienia projektów budowlanych i wykonawczych, dla wszystkich branż, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania, z uwzględnieniem wymagań obowiązujących ustaw i rozporządzeń, niniejszego programu funkcjonalno-użytkowego, 7) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, 8) przeprowadzenie robót w taki sposób, aby umożliwić zachowanie nieprzerwanego ruchu na drogach lokalnych oraz dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją, 9) uzyskanie wszystkich warunków technicznych, opinii uzgodnień i zatwierdzeń wymaganych zgodnie z prawem oraz niezbędnych decyzji administracyjnych, 10) uwzględnienie dodatkowych wymagań wynikających z uzyskanych opinii, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dla tych rozwiązań umieszczenie ich w projekcie i zrealizowanie, 11) opiniowanie uzgodnień związanych z inwestycją, 12) uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 13) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót oraz opracowania przedmiaru robót, 14) opracowanie projektów stałej, czasowej organizacji ruchu, uzyskania wymaganych opinii i zatwierdzeń tych projektów przez Zarządzającego Ruchem - zgodnie z obowiązującymi przepisami, 15) realizację robót w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, 16) prowadzenie pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami Specyfikacji technicznych (ST), w niezależnym od Wykonawcy robót laboratorium drogowym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, 17) prowadzenie dziennika budowy, 18) przeprowadzenie badań archeologicznych, 19) pozyskanie opinii konserwatorskiej i w razie konieczności zawarcie w imieniu Zamawiającego umowy na badania ratunkowe. W przypadku konieczności zabezpieczenia lub przeniesienia obiektów małej architektury, przeprowadzenia badań archeologicznych i zapewnienia nadzoru archeologicznego w rejonie prowadzonej inwestycji - zgodnie z pozyskaną opinią konserwatorską, 28) zapewnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu przez cały okres trwania inwestycji, 20) przeprowadzenie wszelkich odbiorów niezbędnych do właściwego użytkowania obiektu, 21) w przypadku konieczności uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu lub zaświadczenia o zakończeniu budowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) opracowania dokumentacji geodezyjno-prawnej projekt należy opracować na aktualnej mapie do celów projektowania dróg, odzwierciedlającej faktyczny stan prawny, w skali 1:500 (w formie wstęgi) oraz wykonać niezbędne pomiary uzupełniające i sprawdzające aktualność podkładów geodezyjnych w miejscach charakterystycznych, 2) zapewnienia wglądu przez osoby wskazane przez Zamawiającego do opracowywanej dokumentacji, na każdym etapie jej opracowywania oraz uwzględnienia uwag formułowanych przez te osoby w przygotowywanych dokumentach, 3) wykonania czynności pomiarowych oraz sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 4) zapewnienia udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie: kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, 5) zapewnienia prowadzenia badań archeologicznych i konserwatorskich, 6) w okresie trwania robót - zapewnienia dostępu i dojazdu do budynków znajdujących się w rejonie opracowania w tym budynku pałacu, 7) sporządzenia wszelkich dokumentacji, opinii niezbędnych do przedłożenia Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, dokonania uzgodnienia wszystkich robót oraz uzyskania opinii, decyzji WWKZ, 8) wypełnienia warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji, opinii itp. w tym dotyczących usunięcia kolizji (terminów zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót, zapewniania nadzoru i poniesienia jego kosztów oraz wypełnienia innych zobowiązań), 9) zapewnienia nośności dla samochodów ciężarowych, wszystkich ciągów komunikacyjnych na zewnątrz budynków, przewidzianych do ruchu pojazdów silnikowych, 10) wykonania dokumentacji odbiorowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 30000000-9, 30200000-1, 31000000-6, 31530000-0, 31527200-8, 35000000-4, 35100000-5, 35110000-8, 44000000-0, 44100000-1, 44110000-4, 44111000-1, 45000000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45111220-6, 45111230-9, 45111240-2, 45111250-5, 45113000-2, 45200000-9, 45210000-2, 45212000-6, 45212340-1, 45212330-8, 45212331-5, 45223000-6, 45223100-7, 45223110-0, 45223200-8, 45223210-1, 45223500-1, 45223500-1, 45223800-4, 45232452-5, 45232440-8, 45232420-2, 45232420-2, 45232423-3, 45232411-6, 45230000-8, 45233000-9, 45260000-7, 45261000-4, 45261100-5, 45261210-9, 45262100-2, 45262210-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262410-8, 45262500-6, 45262500-6, 45262620-3, 45300000-0, 45320000-6, 45330000-9, 45343200-5, 45400000-1, 45420000-7, 45421100-5, 45421100-5, 45421130-4, 45421131-1, 45421140-7, 45421146-9, 45421160-3, 45316200-7, 45432000-4, 45432112-2, 45432210-9, 45440000-3, 45442000-7, 45442100-8, 45442120-4, 45442121-1, 45443000-4, 45450000-6, 51700000-9, 71000000-8, 71220000-6, 71247000-1, 71320000-7, 71325000-2, 71327000-6, 71332000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3305032.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4488122.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2875619.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2995050
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postepowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 Pzp w związku z brakiem złożonych ofert na cześć I zadania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.