To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 510231130-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.
Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu: "Zwiększenie dostępności wydarzeń kulturalnych poprzez zakup sceny mobilnej, oświetlenia oraz nagłośnienia"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596376-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Pełnomocnik Zamawiającego - Anna Studencka
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu, Krajowy numer identyfikacyjny 85052597700000,
ul. Rynek
13,
32-830
Wojnicz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146790001, e-mail
jaroslaw.bujak78@gmail.com, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/gokwojnicz
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytycja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zwiększenie dostępności wydarzeń kulturalnych poprzez zakup sceny mobilnej, oświetlenia oraz nagłośnienia"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa sceny mobilnej, nagłośnienia i oświetlenia, w podziale na 3 części (zadania). 3.2.1. Część 1 - Dostawa sceny mobilnej o Zamawiający wymaga dostawy sceny mobilnej na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. o W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pokazowego montażu sceny. o Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min. 2 lata. W zakres gwarancji wchodzą przeglądy techniczne zgodnie z zaleceniami producenta. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2.2. Część 2 - Dostawa sprzętu nagłośnieniowego o W zakres zadania wchodzi dostawa: - subwoofer PA - 2 szt. - głośnik dwudrożny - 2szt. - dodatkowe akcesoria o Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. o Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min.12 miesięcy. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2.3. Część 3 - Dostawa oświetleniowego sprzętu scenicznego o W zakres zadania wchodzi dostawa: - Reflektor teatralny. Moc lampy 150W, typ lampy led - 4 szt. - Ruchoma głowa - 2 szt. - Zabezpieczenie instalacji DMX all in one (ŁĄCZNIK + SPLITTER + BOOSTER) - 1 szt. - Uchwyt do kratownicy - 24 szt. - Projektor światła - 6 szt. - Led blinder - 2 szt. - Kable DMX 5m - 12 szt. - Kabel DMX 20 m - 2 szt. o Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. o Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min.12 miesięcy. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego sprzętu, wolnego od wad oraz posiadającego odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. 3.4. Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe i posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34200000-9
Dodatkowe kody CPV: 31500000-1, 32340000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - Dostawa sceny mobilnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113358.33
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALSPAW GROUP Sp . z o.o. sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109101.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Dostawa sprzętu nagłośnieniowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50777.16
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gamuz J. P Gacka Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35140.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Dostawa oświetleniowego sprzętu scenicznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający odrzucił następujące oferty: W zakresie części nr 1,2,3 ofertę Wykonawcy P.H.U. Master Truss Technika Estradowa , ul. Jana Brzechwy 31, 22-400 Zamość - na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i 8 ustawy PZP. Uzasadnienie Oferta Wykonawcy P.H.U. Master Truss Technika Estradowa podlega odrzuceniu z uwagi na fakt, że wykonawca nie dochował wymaganej formy pisemnej oferty. Wymóg zachowania formy pisemnej oferty w tzw. procedurze krajowej jest nadal aktualny w związku z art. 18a pkt 4 ustawy z 22.06.2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020). Zgodnie z brzmieniem tego przepisu "oferty i wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy zmienianej w art. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, albo - za zgodą zamawiającego - w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym". Natomiast w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca złożył niepełny, niezawierający podpisu formularz ofertowy. Wykonawca skorzystał z zamieszczonego przez Zamawiającego wzoru formularza ofertowego dostępnego wraz z dokumentacją na stronie Zamawiającego (załącznik nr 2 do SIWZ). Jednak wykonawca złożył ten formularz niepełny tj. brakowało ostatniej strony wraz z podpisem Wykonawcy. Niestety strony formularza, które zostały wypełnione i złożone nie zostały podpisane. Tym samym Wykonawca nie podpisując formularza ofertowego nie dochował pisemnej formy oferty. Przepisy ustawy PZP nie określają co należy rozumieć przez formę pisemną, dlatego w tym zakresie należy zgodnie z dyspozycją art. 14 ust. 1 ustawy PZP sięgnąć do przepisów Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z art. 78 § 1 k.c. dla zachowania formy pisemnej danej czynności wystarczające jest złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. W przedmiotowej sprawie oferta nie została opatrzona podpisem. Brak podpisu równoznaczny jest z brakiem zachowania formy pisemnej. Takie stanowisko zostało również potwierdzone przez Krajową Izba Odwoławczą w wyroku z 3.01.2014 r., sygn. akt KIO 2831/13, "brak podpisu na dokumencie obejmującym oświadczenie woli oznacza brak zachowania formy pisemnej." Wymóg zachowania formy pisemnej jest bezwzględny, jego niedochowanie stanowi o nieważności czynności prawnej, która nie może być w żaden sposób konwalidowana. Braku podpisu nie można w żaden sposób wyjaśniać lub uzupełniać. W związku z powyższym oferta Wykonawcy Master Truss Technika Estradowa podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i 8 ustawy PZP jako niezgodna zarówno z ustawą PZP jak i kodeksem cywilnym. Następnie z uwagi na fakt, że w zakresie części nr 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WOJNICZ
więcej: przetargi WOJNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu kamerowego na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Wyposażenie placówki Senior + w Pełczycach - trzecie postępowanie
- "Środki transportowe oraz urządzenia zaplecza technicznego dla Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach"
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego relacji Bolesławiec-Trzebień
- Świadczenie dostaw pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap I
- Dostawa artykułów elektrycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.