eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz"Zwiększenie dostępności wydarzeń kulturalnych poprzez zakup sceny mobilnej, oświetlenia oraz nagłośnienia"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 510231130-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu: "Zwiększenie dostępności wydarzeń kulturalnych poprzez zakup sceny mobilnej, oświetlenia oraz nagłośnienia"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596376-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Pełnomocnik Zamawiającego - Anna Studencka


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Kultury w Wojniczu, Krajowy numer identyfikacyjny 85052597700000, ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146790001, e-mail jaroslaw.bujak78@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/gokwojnicz

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytycja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zwiększenie dostępności wydarzeń kulturalnych poprzez zakup sceny mobilnej, oświetlenia oraz nagłośnienia"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa sceny mobilnej, nagłośnienia i oświetlenia, w podziale na 3 części (zadania). 3.2.1. Część 1 - Dostawa sceny mobilnej o Zamawiający wymaga dostawy sceny mobilnej na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. o W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pokazowego montażu sceny. o Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min. 2 lata. W zakres gwarancji wchodzą przeglądy techniczne zgodnie z zaleceniami producenta. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2.2. Część 2 - Dostawa sprzętu nagłośnieniowego o W zakres zadania wchodzi dostawa: - subwoofer PA - 2 szt. - głośnik dwudrożny - 2szt. - dodatkowe akcesoria o Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. o Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min.12 miesięcy. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2.3. Część 3 - Dostawa oświetleniowego sprzętu scenicznego o W zakres zadania wchodzi dostawa: - Reflektor teatralny. Moc lampy 150W, typ lampy led - 4 szt. - Ruchoma głowa - 2 szt. - Zabezpieczenie instalacji DMX all in one (ŁĄCZNIK + SPLITTER + BOOSTER) - 1 szt. - Uchwyt do kratownicy - 24 szt. - Projektor światła - 6 szt. - Led blinder - 2 szt. - Kable DMX 5m - 12 szt. - Kabel DMX 20 m - 2 szt. o Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Rynek 13, 32-830 Wojnicz. o Przedmiot zamówienia winien być objęty gwarancją min.12 miesięcy. Rozszerzenie okresu gwarancji stanowi jedno z dodatkowych kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego sprzętu, wolnego od wad oraz posiadającego odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. 3.4. Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe i posiadać parametry techniczne nie gorsze niż wskazano w dokumentacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34200000-9


Dodatkowe kody CPV: 31500000-1, 32340000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - Dostawa sceny mobilnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113358.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALSPAW GROUP Sp . z o.o. sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Batorego 29
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109101.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89667.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146370.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Dostawa sprzętu nagłośnieniowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50777.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gamuz J. P Gacka Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Alfonsa Górnika 9A
Kod pocztowy: 40-133
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35140.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35140.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - Dostawa oświetleniowego sprzętu scenicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił następujące oferty: W zakresie części nr 1,2,3 ofertę Wykonawcy P.H.U. Master Truss Technika Estradowa , ul. Jana Brzechwy 31, 22-400 Zamość - na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i 8 ustawy PZP. Uzasadnienie Oferta Wykonawcy P.H.U. Master Truss Technika Estradowa podlega odrzuceniu z uwagi na fakt, że wykonawca nie dochował wymaganej formy pisemnej oferty. Wymóg zachowania formy pisemnej oferty w tzw. procedurze krajowej jest nadal aktualny w związku z art. 18a pkt 4 ustawy z 22.06.2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020). Zgodnie z brzmieniem tego przepisu "oferty i wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy zmienianej w art. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, albo - za zgodą zamawiającego - w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym". Natomiast w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca złożył niepełny, niezawierający podpisu formularz ofertowy. Wykonawca skorzystał z zamieszczonego przez Zamawiającego wzoru formularza ofertowego dostępnego wraz z dokumentacją na stronie Zamawiającego (załącznik nr 2 do SIWZ). Jednak wykonawca złożył ten formularz niepełny tj. brakowało ostatniej strony wraz z podpisem Wykonawcy. Niestety strony formularza, które zostały wypełnione i złożone nie zostały podpisane. Tym samym Wykonawca nie podpisując formularza ofertowego nie dochował pisemnej formy oferty. Przepisy ustawy PZP nie określają co należy rozumieć przez formę pisemną, dlatego w tym zakresie należy zgodnie z dyspozycją art. 14 ust. 1 ustawy PZP sięgnąć do przepisów Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z art. 78 § 1 k.c. dla zachowania formy pisemnej danej czynności wystarczające jest złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. W przedmiotowej sprawie oferta nie została opatrzona podpisem. Brak podpisu równoznaczny jest z brakiem zachowania formy pisemnej. Takie stanowisko zostało również potwierdzone przez Krajową Izba Odwoławczą w wyroku z 3.01.2014 r., sygn. akt KIO 2831/13, "brak podpisu na dokumencie obejmującym oświadczenie woli oznacza brak zachowania formy pisemnej." Wymóg zachowania formy pisemnej jest bezwzględny, jego niedochowanie stanowi o nieważności czynności prawnej, która nie może być w żaden sposób konwalidowana. Braku podpisu nie można w żaden sposób wyjaśniać lub uzupełniać. W związku z powyższym oferta Wykonawcy Master Truss Technika Estradowa podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i 8 ustawy PZP jako niezgodna zarówno z ustawą PZP jak i kodeksem cywilnym. Następnie z uwagi na fakt, że w zakresie części nr 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.