To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-29
Ogłoszenie nr 510231514-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia: Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. w Słupsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591255-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, Krajowy numer identyfikacyjny 28423300000000,
ul. Szczecińska
106,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 8432861, 8432109, e-mail
sekretariat@psm.slupsk.pl, faks
598 432 199.
Adres strony internetowej (url): www.psmslupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła muzyczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. w Słupsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):01/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I.J. Paderewskiego w Słupsku" Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania częściowe: Zadanie częściowe nr 1: Zakup i dostawa fortepianu do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I.J. Paderewskiego w Słupsku Zadanie częściowe nr 2: Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I.J. Paderewskiego w Słupsku Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: 1) Zadanie częściowe nr 1 a) Fortepian wraz z ławą - 1 sztuka Zadanie częściowe nr 2 a) Klarnet wraz z pokrowcem - 2 sztuki b) Gitara wraz z pokrowcem - 3 sztuki c) Wiolonczela wraz ze smyczkiem i pokrowcem - 3 sztuki Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru (tzn. sprzętu, urządzeń, instrumentów) pochodzącego z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2018), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych w siedzibie Zamawiającego. Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu minimum 60 miesięcznego okresu rękojmi i gwarancji na instrumenty muzyczne dla zadania częściowego nr 1 oraz minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi i gwarancji na instrumenty muzyczne dla zadania częściowego nr 2 od daty dostawy i sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru oferty dla zadania częściowego nr 2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na zasadach określonych w załączniku nr 4. do SIWZ - Wzorze umowy. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 37310000-4
Dodatkowe kody CPV: 37321000-4, 37321600-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa fortepianu do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I.J. Paderewskiego w Słupsku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
118450.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ANDERSKI" Roman Anderski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I.J. Paderewskiego w Słupsku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Zamawiający wskazuje, iż do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty. Cena najkorzystniejszej oferty, wynosząca 24.072,33 złotych brutto, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 5.539,89 złotych brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, co czyni koniecznym unieważnienie postępowania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania dostępami uprzywilejowanymi PAM wraz z dostawą licencji oprogramowania i wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy - 106/TP/2024
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
- Zakup i dostawa autobusu 17 - miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych dla PSM I stopnia w Końskich
- Dostawa 3 używanych fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina przy ul. Strzelców Bytomskich 18 w Opolu
- Dostawa instrumentów dla orkiestry dętej w Zawoi
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
- Dostawa instrumentów muzycznych dla PSM I i II st. im. F. Chopina w Sochaczewie
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.