eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówOdbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510231632-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603288-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030239100000, ul. ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48158643241, e-mail przetargi@szpitalstaszow.pl, faks +48158646876.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalstaszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZPiZ-380-26/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych wyszczególnionych w załączniku nr 2 - Formularz asortymentowo-cenowy. 2. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych na okres trwania umowy została podana w formularzu oferty. Faktyczna ilość wywożonych odpadów będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Odpady będą odbierane z miejsca ich magazynowania na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. Wykonawca dokona odbioru odpadów własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Koszt transportu jest wliczony w wysokość zaoferowanej stawki odebranego odpadu medycznego. 4. Zamawiający będzie gromadził odpady w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę. Koszt dostarczenia i udostępnienia pojemników na okres obowiązywania umowy zostanie wliczony w ceny określone w załączniku nr 2. Pojemność, rodzaj i ilość pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów oraz częstotliwość odbioru została określona w załączniku nr 3. 5. Wykonawca gwarantuje wykonanie usługi z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, aktami wykonawczymi do tej ustawy i ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte odpady w zakresie określonym przepisami tej ustawy oraz uzyskał wymagane decyzje właściwego organu uprawniające na prowadzenie działalności. 6. Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj.: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, b) rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 23 grudnia 2019r. w sprawie rodzajów odpadów i ilości odpadów, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów, c) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska, d) ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, e) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 7. Odpady odbierane będą z następujących lokalizacji (miejsc odbioru) Zamawiającego: a) Obiekt przy ul. Wschodniej 23, 28-200 Staszów; b) Obiekt przy ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów; 8. Wykonawca zobowiązany jest do używania w trakcie realizacji umowy sprzętu - środków transportu dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC dla pojazdów którymi będzie świadczona usługa. 9. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji umowy osoby posiadające uprawnienia do wykonywania przewidzianych umową czynności, o ile przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do zabezpieczenia wszelkich materiałów, preparatów (środków dezynfekcyjnych) lub urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami a w szczególności w projekcie umowy. 12. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV - 90500000-2, 90512000-9, 90000000-7. 13. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i innymi informacjami niezbędnymi do przygotowania oferty znajdującymi się w załącznikach do siwz. 14. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie dla Wykonawców określonych w art. 22 ust 2 u.p.zp. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. zakresie prac związanych z odbiorem i transportem odpadów komunalnych, pod groźbą zapłaty kary umownej lub - w przypadku powtarzających się naruszeń w tym zakresie - rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, na zasadach określonych w umowie. 18. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji w formularzu ofertowym mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 19. Zamawiający zgodnie z delegacją art. 24aa u.p.z.p. dokona w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy Zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 91863.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Meszkaniowej w Staszowie Spółka Gminy z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 3
Kod pocztowy: 28-200
Miejscowość: Staszów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99212.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99212.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99212.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.