To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-29
Ogłoszenie nr 510231901-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.
Gmina Warta: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego w Warcie ul. Koźmińska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604332-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Warta, Krajowy numer identyfikacyjny 73093454200000,
ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta
1,
98-290
Warta, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 828 70 00, e-mail
promocja@gimwarta.pl, faks
43 828 71 14.
Adres strony internetowej (url): http://warta.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego w Warcie ul. Koźmińska.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp.271.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego w Warcie ul. Koźmińska. 3.2 Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji technicznej oraz wykonanie w oparciu o tą dokumentację robót budowlanych w tym: 3.3.1 Sporządzenie dokumentacji technicznej zgodnie z "Programem funkcjonalno-użytkowym" (załącznik nr 9 do SIWZ) powinna obejmować w szczególności: 3.3.1.1 Wykonanie projektu budowlanego zgodnie z przepisami Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, poz. 1129) oraz z Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2018, poz. 1935); 3.3.1.2 Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013, poz.1129 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004, poz. 130, nr 1389); 3.3.1.3 Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych obowiązującymi przepisami stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do wykonania robót budowlanych. 3.3.1.4 W trakcie sporządzania projektu Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania oraz zaakceptowania ostatecznego po wykonaniu dokumentacji. 3.3.1.5 Dokumentacja ma zostać sporządzona w formie papierowej i elektronicznej w ilościach określonych w PFU. 3.3.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.5 Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem obejmującym przedmiot zamówienia oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.6 Wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. "INSTAL" inż. Marek Lewandowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123400.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WARTA
- Dostawa samochodu osobowego - służbowego dla Gminy Warta
- Remont ulicy Leśnej i częściowo Południowej w Rossoszycy
- Budowa świetlicy w ramach projektu "Świetlica sołecka na plus" w miejscowości Kawęczynek
- Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł.
więcej: przetargi WARTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Przebudowa drogi gminnej nr 109056E na odcinku Siemkowice - Bugaj Lipnicki
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy nowego budynku szkoły oraz sali gimnastycznej na rzecz Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie przy ul. Tartacznej
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ Budowy ulicy Jastrzębiej (173709 G ) w Jagatowie
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Zabieżki
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.