To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-29
Ogłoszenie nr 510231977-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.
Gmina Mściwojów: "Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych
z terenu Gminy Mściwojów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593045-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540191450-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mściwojów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064741700000,
ul. Mściwojów
43,
59-407
Mściwojów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
076 8728522 w. 22, e-mail
ug@msciwojow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.msciwojow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Mściwojów"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZP.271.17.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. ZAKRES ZAMÓWIENIA W OKRESIE OD 01.11.2019 r. - 31.12.2019 r. Szacunkowy zakres zamówienia w pierwszych 2 miesiącach trwania umowy obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Mściwojów polegającej na sukcesywnym odbiorze zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz użytkowników lokali będących własnością innych osób, odbiór z punktów gniazdowych odpadów zgromadzonych w pojemnikach na szkło, odbiór odpadów z selektywnej zbiórki w systemie akcyjnym (odbiór odpadówwielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego bezpośrednio od mieszkańców, poprzez odbiór wystawionych odpadów przed posesją), a także transport w okresie od dnia od 01.11.2019 r. do dnia 31.12.2019 r., w następujących szacunkowych ilościach : a) Zmieszane odpady komunalne: ok. 164 Mg/ 2 miesiące, b) Szkło: ok. 12 Mg/2 miesiące, c) Tworzywa sztuczne: ok. 16 Mg/2 miesiące, d) Odpady wielkogabarytowe: ok.4 Mg/2 miesiące, e) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne: ok.2 Mg/2 miesiące. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI -NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE ZMIESZANE: o 110/120 /140l- nie mniej niż 900 szt. ; o 240 l - nie mniej niż 400 szt. o 1100l - nie mniej niż 20 szt. SEGREGOWANE o 110/120 /140l - nie mniej niż 900 szt. o 240 l - nie mniej niż 400 szt. o 1100 l - nie mniej niż 20 szt. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI -NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE ZMIESZANE o 110/120 /140l- nie mniej niż 60 szt. o 240 l - nie mniej niż 20 szt. o 1100l - nie mniej niż 25 szt. SEGREGOWANE o 110/120 /140l- nie mniej niż 30 szt. o 240 l - nie mniej niż 25 szt. o 1100 l - nie mniej niż 5 szt. ZAPOTRZEBOWANIE POJEMNIKI NA SZKŁO o 1100l- nie mniej niż 30 szt. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ilości oraz w miejsca (gniazda na terenie sołectw) wyznaczone przez Zamawiającego pojemników do selektywnego gromadzenia szkła pojemników 1100l. 3. Wykonawca w ramach zamówienia, dostarczy w miejsca wskazane przez Zamawiającego, pojemniki na szkło (pojemniki koloru zielonego). 4. Pojemniki na odpady zmieszane i segregowane Wykonawca rozdysponuje pośród właścicieli/użytkowników nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji oraz ilości (w tym zmniejszenie lub zwiększenie) obsługiwanych pojemników szkło . Wartość w tym przypadku nie ulegnie zmianie. 6. Dane ilości odpadów wg przekazywanych przez Gminę sprawozdań z podziałem na główne frakcje zostały podane celem sporządzenia oferty. W przypadku zmiany lub ilości rodzajów odpadów rzeczywiście odebranych i przetransportowanych podczas realizacji usługi Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 7. Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz.U z 2014 r. poz.1923) i mieszczą się w grupie oznaczonej kodem: 20-odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie i 15: odpady opakowaniowe. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania każdemu właścicielowi nieruchomości kompletu pojemników bez dodatkowej opłaty. W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje wzrost liczby nieruchomości wskazanych do odbioru odpadów o ok. 1%. Wzrost ilości nieruchomości nie wpłynie na wzrost wartości usługi. Adresy nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zostaną przekazane przez Zamawiającego na etapie zwarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 9. Wykonawca wykona usługę zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, w następujący sposób: 1) Z nieruchomości zamieszkałych: o odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. o odpady segregowane (odpady suche) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 2) Z nieruchomościach niezamieszkałych: o odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, o odpady segregowane (odpady suche) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. o Odpady szkła - z miejsc ogólnodostępnych nie rzadziej niż raz na miesiąc. 10. Niezależnie od wskazanych częstotliwości odbierania odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany dostosować harmonogram odbioru odpadów komunalnych tak aby nie nastąpiło przepełnienie pojemników. 11. Wykonawca w ramach ceny ofertowej rozdysponuje pośród zadeklarowanych właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, pojemniki na odpady zmieszane (kolory: czarny, metalowy (pojemnik cynkowy), tworzywa sztuczne (kolor żółty). Koszt wyposażenia w/w nieruchomości w pojemniki Wykonawca wliczy do ceny odbioru odpadów. 1) Jeżeli właściciel nieruchomości na własny koszt wyposaży nieruchomość w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów, w kolorystyce takiej jak wymagana, i nie będzie chciał przyjąć innych pojemników wówczas Wykonawca zobowiązany jest do odbioru selektywnie zebranych odpadów z tych pojemników. 2) Wykonawca zobowiązany będzie odstawić opróżniony pojemnik zawsze na miejsce jego pierwotnego położenia. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia numeru telefonu umożliwiającego mieszkańcom Gminy Mściwojów kontakt w sprawach m.in. harmonogramu odbioru odpadów, reklamacji dotyczących odbioru odpadów komunalnych. II. ZAKRES ZAMÓWIENIA W OKRESIE OD 01.01.2020 r. - 31.12.2021 r. Szacunkowy zakres zamówienia w okresie kolejnych 24 miesięcy trwania umowy obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Mściwojów polegającej na sukcesywnym odbiorze zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, papier, szkło) oraz użytkowników lokali będących własnością innych osób, odbiór ze wskazanych punktów odpadów zgromadzonych w pojemnikach na "BIO" odbiór odpadów z selektywnej zbiórki w systemie akcyjnym (odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego bezpośrednio od mieszkańców, poprzez odbiór wystawionych odpadów przed posesją), a także transport w okresie od dnia od 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2021 r., w następujących szacunkowych ilościach: a) Zmieszane odpady komunalne: ok. 1 951 Mg/24 miesiące, b) Szkło: ok. 133 Mg/24 miesiące, c) Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe: ok. 192 Mg/24 miesiące, d) Papier: ok. 30 Mg/24 miesiące, e) "BIO": ok. 10 Mg/24 miesiące, f) Odpady wielkogabarytowe: ok. 36 Mg/24 miesiące, g) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne: ok. 14 Mg/24 miesiące. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI -NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE ZMIESZANE: o 110/120 /140l- nie mniej niż 900 szt. ; o 240 l - nie mniej niż 400 szt. o 1100l - nie mniej niż 20 szt. SEGREGOWANE o 110/120 /140l - nie mniej niż 900 szt. o 240 l - nie mniej niż 400 szt. o 1100 l - nie mniej niż 20 szt. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI -NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE ZMIESZANE o 110/120 /140l- nie mniej niż 60 szt. o 240 l - nie mniej niż 20 szt. o 1100l - nie mniej niż 25 szt. SEGREGOWANE o 110/120 /140l- nie mniej niż 30 szt. o 240 l - nie mniej niż 25 szt. o 1100l - nie mniej niż 10 szt. ZAPOTRZEBOWANIE NA WORKI, (PAPIER-WOREK NIEBIESKI, SZKŁO-WOREK ZIELONY)) ORAZ POJEMNIKI NA "BIO" i SZKŁO o Worki kolor niebieski 120l - nie mniej niż 28 710 o Worki kolor niebieski 240l - nie mniej niż 14 065 o Worki koloru zielonego 120l - nie mniej niż 26 970 o Worki koloru zielonego 240 l - nie mniej niż 12 376 o Pojemniki kolor brązowy 1100l - nie mniej niż 5 szt. "BIO" o Pojemniki kolor zielony 1100l - nie mniej niż 6 szt. 7. Wykonawca wykona usługę zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, w następujący sposób: 1) Z nieruchomości zamieszkałych: o odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. o Odpady segregowane (szkło, papier, metale, opakowania sztuczne, opakowania wielomateriałowe) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 2) Z nieruchomościach niezamieszkałych: o odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, o Odpady segregowane (szkło, papier, metale, opakowania sztuczne, opakowania wielomateriałowe) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 3) Z punktów ogólnodostępnych: o "BIO" - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 4) Ponadto Wykonawca przeprowadzi odbiór mebli i innych wielkogabarytowych odpadów w systemie akcyjnym ("od domu do domu") min. 4 razy w ciągu trwania umowy. 5) Ponadto Wykonawca przeprowadzi odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w systemie akcyjnym, od mieszkańców ("od domu do domu") min. 4 razy w ciągu trwania umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
641358.17
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Złotoryi
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
620520.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odpady komunalne
- Dostawa pojemników o pojemności 120 litrów do gromadzenia odpadów
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.