eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mściwojów"Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Mściwojów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-29

Ogłoszenie nr 510231977-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.

Gmina Mściwojów: "Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Mściwojów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593045-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540191450-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mściwojów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064741700000, ul. Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 8728522 w. 22, e-mail ug@msciwojow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.msciwojow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Mściwojów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP.271.17.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. ZAKRES ZAMÓWIENIA W OKRESIE OD 01.11.2019 r. - 31.12.2019 r. Szacunkowy zakres zamówienia w pierwszych 2 miesiącach trwania umowy obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Mściwojów polegającej na sukcesywnym odbiorze zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz użytkowników lokali będących własnością innych osób, odbiór z punktów gniazdowych odpadów zgromadzonych w pojemnikach na szkło, odbiór odpadów z selektywnej zbiórki w systemie akcyjnym (odbiór odpadówwielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego bezpośrednio od mieszkańców, poprzez odbiór wystawionych odpadów przed posesją), a także transport w okresie od dnia od 01.11.2019 r. do dnia 31.12.2019 r., w następujących szacunkowych ilościach : a) Zmieszane odpady komunalne: ok. 164 Mg/ 2 miesiące, b) Szkło: ok. 12 Mg/2 miesiące, c) Tworzywa sztuczne: ok. 16 Mg/2 miesiące, d) Odpady wielkogabarytowe: ok.4 Mg/2 miesiące, e) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne: ok.2 Mg/2 miesiące. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI -NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE ZMIESZANE: o 110/120 /140l- nie mniej niż 900 szt. ; o 240 l - nie mniej niż 400 szt. o 1100l - nie mniej niż 20 szt. SEGREGOWANE o 110/120 /140l - nie mniej niż 900 szt. o 240 l - nie mniej niż 400 szt. o 1100 l - nie mniej niż 20 szt. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI -NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE ZMIESZANE o 110/120 /140l- nie mniej niż 60 szt. o 240 l - nie mniej niż 20 szt. o 1100l - nie mniej niż 25 szt. SEGREGOWANE o 110/120 /140l- nie mniej niż 30 szt. o 240 l - nie mniej niż 25 szt. o 1100 l - nie mniej niż 5 szt. ZAPOTRZEBOWANIE POJEMNIKI NA SZKŁO o 1100l- nie mniej niż 30 szt. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ilości oraz w miejsca (gniazda na terenie sołectw) wyznaczone przez Zamawiającego pojemników do selektywnego gromadzenia szkła pojemników 1100l. 3. Wykonawca w ramach zamówienia, dostarczy w miejsca wskazane przez Zamawiającego, pojemniki na szkło (pojemniki koloru zielonego). 4. Pojemniki na odpady zmieszane i segregowane Wykonawca rozdysponuje pośród właścicieli/użytkowników nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji oraz ilości (w tym zmniejszenie lub zwiększenie) obsługiwanych pojemników szkło . Wartość w tym przypadku nie ulegnie zmianie. 6. Dane ilości odpadów wg przekazywanych przez Gminę sprawozdań z podziałem na główne frakcje zostały podane celem sporządzenia oferty. W przypadku zmiany lub ilości rodzajów odpadów rzeczywiście odebranych i przetransportowanych podczas realizacji usługi Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 7. Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. (Dz.U z 2014 r. poz.1923) i mieszczą się w grupie oznaczonej kodem: 20-odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie i 15: odpady opakowaniowe. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania każdemu właścicielowi nieruchomości kompletu pojemników bez dodatkowej opłaty. W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje wzrost liczby nieruchomości wskazanych do odbioru odpadów o ok. 1%. Wzrost ilości nieruchomości nie wpłynie na wzrost wartości usługi. Adresy nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zostaną przekazane przez Zamawiającego na etapie zwarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 9. Wykonawca wykona usługę zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, w następujący sposób: 1) Z nieruchomości zamieszkałych: o odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. o odpady segregowane (odpady suche) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 2) Z nieruchomościach niezamieszkałych: o odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, o odpady segregowane (odpady suche) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. o Odpady szkła - z miejsc ogólnodostępnych nie rzadziej niż raz na miesiąc. 10. Niezależnie od wskazanych częstotliwości odbierania odpadów komunalnych, objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany dostosować harmonogram odbioru odpadów komunalnych tak aby nie nastąpiło przepełnienie pojemników. 11. Wykonawca w ramach ceny ofertowej rozdysponuje pośród zadeklarowanych właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, pojemniki na odpady zmieszane (kolory: czarny, metalowy (pojemnik cynkowy), tworzywa sztuczne (kolor żółty). Koszt wyposażenia w/w nieruchomości w pojemniki Wykonawca wliczy do ceny odbioru odpadów. 1) Jeżeli właściciel nieruchomości na własny koszt wyposaży nieruchomość w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów, w kolorystyce takiej jak wymagana, i nie będzie chciał przyjąć innych pojemników wówczas Wykonawca zobowiązany jest do odbioru selektywnie zebranych odpadów z tych pojemników. 2) Wykonawca zobowiązany będzie odstawić opróżniony pojemnik zawsze na miejsce jego pierwotnego położenia. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia numeru telefonu umożliwiającego mieszkańcom Gminy Mściwojów kontakt w sprawach m.in. harmonogramu odbioru odpadów, reklamacji dotyczących odbioru odpadów komunalnych. II. ZAKRES ZAMÓWIENIA W OKRESIE OD 01.01.2020 r. - 31.12.2021 r. Szacunkowy zakres zamówienia w okresie kolejnych 24 miesięcy trwania umowy obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Mściwojów polegającej na sukcesywnym odbiorze zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, papier, szkło) oraz użytkowników lokali będących własnością innych osób, odbiór ze wskazanych punktów odpadów zgromadzonych w pojemnikach na "BIO" odbiór odpadów z selektywnej zbiórki w systemie akcyjnym (odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego bezpośrednio od mieszkańców, poprzez odbiór wystawionych odpadów przed posesją), a także transport w okresie od dnia od 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2021 r., w następujących szacunkowych ilościach: a) Zmieszane odpady komunalne: ok. 1 951 Mg/24 miesiące, b) Szkło: ok. 133 Mg/24 miesiące, c) Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe: ok. 192 Mg/24 miesiące, d) Papier: ok. 30 Mg/24 miesiące, e) "BIO": ok. 10 Mg/24 miesiące, f) Odpady wielkogabarytowe: ok. 36 Mg/24 miesiące, g) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne: ok. 14 Mg/24 miesiące. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI -NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE ZMIESZANE: o 110/120 /140l- nie mniej niż 900 szt. ; o 240 l - nie mniej niż 400 szt. o 1100l - nie mniej niż 20 szt. SEGREGOWANE o 110/120 /140l - nie mniej niż 900 szt. o 240 l - nie mniej niż 400 szt. o 1100 l - nie mniej niż 20 szt. ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI -NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE ZMIESZANE o 110/120 /140l- nie mniej niż 60 szt. o 240 l - nie mniej niż 20 szt. o 1100l - nie mniej niż 25 szt. SEGREGOWANE o 110/120 /140l- nie mniej niż 30 szt. o 240 l - nie mniej niż 25 szt. o 1100l - nie mniej niż 10 szt. ZAPOTRZEBOWANIE NA WORKI, (PAPIER-WOREK NIEBIESKI, SZKŁO-WOREK ZIELONY)) ORAZ POJEMNIKI NA "BIO" i SZKŁO o Worki kolor niebieski 120l - nie mniej niż 28 710 o Worki kolor niebieski 240l - nie mniej niż 14 065 o Worki koloru zielonego 120l - nie mniej niż 26 970 o Worki koloru zielonego 240 l - nie mniej niż 12 376 o Pojemniki kolor brązowy 1100l - nie mniej niż 5 szt. "BIO" o Pojemniki kolor zielony 1100l - nie mniej niż 6 szt. 7. Wykonawca wykona usługę zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, w następujący sposób: 1) Z nieruchomości zamieszkałych: o odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. o Odpady segregowane (szkło, papier, metale, opakowania sztuczne, opakowania wielomateriałowe) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 2) Z nieruchomościach niezamieszkałych: o odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, o Odpady segregowane (szkło, papier, metale, opakowania sztuczne, opakowania wielomateriałowe) - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 3) Z punktów ogólnodostępnych: o "BIO" - nie rzadziej niż raz na miesiąc. 4) Ponadto Wykonawca przeprowadzi odbiór mebli i innych wielkogabarytowych odpadów w systemie akcyjnym ("od domu do domu") min. 4 razy w ciągu trwania umowy. 5) Ponadto Wykonawca przeprowadzi odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w systemie akcyjnym, od mieszkańców ("od domu do domu") min. 4 razy w ciągu trwania umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 641358.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Złotoryi
Email wykonawcy: dn@rpk.pl
Adres pocztowy: Al. Miła 2
Kod pocztowy: 59-500
Miejscowość: Złotoryja
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 620520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 620520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 664372.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.