eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › BUDOWA SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH KOMPATYBILNEGO Z ISTNIEJĄCYM W KW PSP WE WROCŁAWIU SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ WYKORZYSTYWANYM PRZEZ SKKW WE WROCŁAWIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510232228-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej: BUDOWA SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH KOMPATYBILNEGO Z ISTNIEJĄCYM W KW PSP WE WROCŁAWIU SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ WYKORZYSTYWANYM PRZEZ SKKW WE WROCŁAWIU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597127-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 89072243900000, ul. Ludwika Waryńskiego 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 157 371, e-mail kpzabkowice@kwpsp.wroc.pl, faks 748 157 683.
Adres strony internetowej (url): https://pspzabkowicesl.ssdip.bip.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH KOMPATYBILNEGO Z ISTNIEJĄCYM W KW PSP WE WROCŁAWIU SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI RADIOWEJ WYKORZYSTYWANYM PRZEZ SKKW WE WROCŁAWIU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT.2370.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa nadana zamówieniu: Budowa systemu łączności radiowej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ząbkowicach Śląskich kompatybilnego z istniejącym w KW PSP we Wrocławiu systemem łączności radiowej wykorzystywanym przez SKKW we Wrocławiu. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 32570000-9 - Urządzenia łączności Pozostałe CPV: 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny; 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Budowa systemu łączności radiowej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ząbkowicach Śląskich kompatybilnego z istniejącym w KWP Wrocław systemem łączności radiowej Multikom III. 2) Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie radiowych stacji bazowych, zdalnie sterowanych w trzech lokalizacjach na terenie powiatu ząbkowickiego oraz centralnej jednostki sterującej systemu łączności radiowej, konsoli dyspozytorskiej zainstalowanej w Stanowisku Kierowania Komendanta Powiatowego PSP Ząbkowicach Śląskich w dwóch sterowników lokalnych radiotelefonów bazowych zlokalizowanych w istniejącej szafie serwerowej- do obsługi kanału powiatowego, wojewódzkiego. Praca czterech radiowych stacji wyniesionych na kanale powiatowym i jednej lokalnej ma odbywać się w trybie tzw. "votingu", gdzie zasada działania opiera się na jednoczesnym pomiarze siły sygnału odbieranego przez wszystkie stacje, następnie jego przesłaniu do centralnej jednostki sterującej systemu, gdzie następuje wyselekcjonowanie sygnału o najlepszych parametrach, który zostaje skierowany do odsłuchu, na konsole sterującą systemem. Kontrolery stacji bazowych radiowych zdalnie sterowanych, oprócz pracy na kanale powiatowym, muszą umożliwiać chwilowe, automatyczne przejście na kanał selektywnego alarmowania i realizację alarmowania jednostek OSP z wykorzystaniem sygnalizacji STQC przy użyciu na stacji bazowej dowolnego typu radiotelefonu bazowego analogowo cyfrowego. Ponadto w radiowych stacjach bazowych zdalnie sterowanych ma być zaimplementowana funkcja zmiany kanału radiowego. Obsługa zamawianego sytemu ma odbywać się poprzez konsolę dyspozytorską, wyposażoną w ekran dotykowy, zainstalowaną na stanowisku kierowania. W konsoli należy zaimplementować obsługę radiotelefonów zdalnie sterowanych w trybie votingu oraz lokalnych radiotelefonów podłączonych do centralnej jednostki sterującej. Architektura zamawianego systemu ma umożliwiać łatwą rozbudowę poprzez dodanie kolejnych konsol i kolejnych radiowych stacji bazowych zdalnie sterowanych i lokalnych. Architektura zamawianego systemu ma działać w oparciu o dedykowaną sieć VPN. Ze strony Zamawiającego zapewniony zostanie dostęp do sieci VPN, wykonawca dostarczy urządzenia i skonfiguruje tunel sieci VPN i przydzieli numery IP dla dostarczonych urządzeń. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy do daty podpisania protokołu faktycznego odbioru przedmiotu umowy na montaż i uruchomienie systemu. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Dostarczone urządzenia mają być fabrycznie nowe (wyprodukowane w terminie maksymalnie 12 miesięcy przed terminem instalacji) i posiadać co najmniej 24 miesięczną gwarancję producenta w tym 12 miesięcy na dostarczone akumulatory - okres gwarancji, na urządzenia i akumulatory, nie stanowi kryterium oceny ofert. 5. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenia art. 30, art. 7 ustawy Pzp., a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz załącznikach, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację dostawy zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zamówienia. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32510000-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199186.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okólna 1a
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244856.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244856.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244856.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.