To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-30
Ogłoszenie nr 510232335-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.
Urząd Morski w Słupsku: Dostawa samochodu ciężarowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606564-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000000,
ul. Al. Sienkiewicza
18,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): http://www.umsl.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu ciężarowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3510/I/24/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ROZDZIAŁ NR 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) samochodu ciężarowego o masie całkowitej do 3,5 tony z kabiną brygadową i skrzynią ładunkową otwartą na cele Urzędu Morskiego w Słupsku. 2.2. Wymagane parametry techniczne i wyposażenie pojazdu zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ - Opis techniczny przedmiotu zamówienia. 2.3. Pojazd musi być technicznie sprawny i musi posiadać dokumenty niezbędne do jego rejestracji. 2.4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Urzędu Morskiego w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15a. 2.5. W ramach niniejszej umowy dostawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia. Szkolenie takie musi zakończyć się w dniu odbioru i przebiegać w miejscu nieodpłatnie udostępnionym i wskazanym przez Zamawiającego - czas szkolenia: minimum 3 godziny. Koszt szkolenia ponosi w całości Wykonawca. 2.6.Wykonawca zapewni autoryzowaną stację serwisową zlokalizowaną w maksymalnej odległości do 70 km od miejsca stacjonowania pojazdu - miejscowość Darłówek (woj. zachodniopomorskie) ul. Wilków Morskich 1. 2.7.Wymagany, minimalny okres bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego pojazdu wynosi 24 miesiące od dnia odbioru pojazdu, bez limitu kilometrów, obejmującego robociznę i materiały eksploatacyjne (filtry oleju, powietrza, nadmuchu, pasków napędu osprzętu) oraz koszt uzupełniania lub wymiany płynów eksploatacyjnych. 2.8.Wymagany, minimalny okres gwarancji pojazdu wynosi 24 miesiące od dnia odbioru pojazdu, bez limitu kilometrów. 2.9.Wymagany, minimalny okres gwarancji na perforację blach wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru pojazdu, bez limitu kilometrów. 2.10.Wymagany, minimalny okres gwarancji na powłokę lakierniczą wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru pojazdu, bez limitu kilometrów. 2.11.Zgodnie z art. 30 ustawy PZP, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 2.12. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Pojazdy silnikowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134146.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REN-CAR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146493.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa leków
- Realizacja prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Modernizacja infrastruktury szkolnej sieci LAN w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU DO ŚWIADCZENIA USŁUGI DOOR TO DOOR W RAMACH PROJEKTU "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024 - 2026
- "Wsparcie systemu technicznego jednostek OSP na terenie Gminy Dębowiec poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń."
- "Zakup i dostawa samochodu typu dostawczego
- Dostawa samochodu 5-osobowego na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego
- "Zakup samochodu osobowego (mikrobus 9-osobowy) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Placówki Wsparcia Dziennego dla Seniorów w Wolbromiu"
- Rafinowane produkty z ropy naftowej.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.