eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskDostawa używanej śmieciarki dwukomorowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 510232770-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.: Dostawa używanej śmieciarki dwukomorowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603647-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 65024399500000, ul. Pl. Mickiewicza 8, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 488 236, e-mail sekretariat@pgk-przeworsk.pl, buja@pgk-przeworsk.pl, faks 166 487 325.
Adres strony internetowej (url): www.pgk-przeworsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spóła z o.o. ze 100% udziałem gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa używanej śmieciarki dwukomorowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

06/2020 ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej śmieciarki dwukomorowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu w oparciu o zmienną stopę procentową (WIBOR 1M). 2. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia na PSZOK zlokalizowany przy ul. Głęboka 5, 37-200 Przeworsk. 3. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia określono następująco: a) w zakresie warunków technicznych pojazdów: ? szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 do SIWZ, który stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. b) w zakresie warunków leasingu operacyjnego: ? waluta: polski złoty ? okres leasingu: 36 miesięcy ? opłata wstępna: 45% wartości pojazdów ? wykup: 1% wartości pojazdów ? raty leasingowe powinny być przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy. ? raty leasingowe należy wyliczyć w oparciu o zmienną stopę procentową (WIBOR 1M) ? suma wszelkich opłat i kosztów związanych z leasingiem w szczególności z przygotowaniem przedmiotu do użytkowania, z wydaniem stosownej karty pojazdu i dowodu rejestracyjnego, dotyczących umowy lub jej zmian (np. symulacja zmiany harmonogramu spłat, zmiana terminu płatności rat, wydanie zgody na doposażenie pojazdu), itp. - wchodzą w skład ceny ofertowej. ? Ubezpieczenie pojazdów po stronie Zamawiającego. ? Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w niniejszym postepowaniu zostaną uwzględnione w umowie leasingowej oraz zapisy zawarte w umowie leasingowej nie będą zwiększać kosztów zamawiającego powyżej kwot wynikający z formularza ofertowego. ? wykonawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla In blanco. 4. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu: ? dowód rejestracyjny (Rzeczpospolita Polska) ? potwierdzone kopie dokumentów wymaganych przy rejestracji w Polsce ? kserokopię Kart Pojazdów oraz wyciąg ze świadectwa homologacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34100000-8


Dodatkowe kody CPV: 34144511-3, 66114000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230595.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Legnicka 48 bud. C-D
Kod pocztowy: 34-202
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Stanisław Ozimek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 231736.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231736.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 231736.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.