To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-20
Ogłoszenie nr 510233386-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu: Dostawa kosiarki na ramieniu hydraulicznym wraz z osprzętem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594856-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu, Krajowy numer identyfikacyjny 49189900000000,
ul. ul. Wiśniowieckiego
136,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 426 488, e-mail
pzdrog@pro.onet.pl, faks
184 426 345.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.nowy-sacz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kosiarki na ramieniu hydraulicznym wraz z osprzętem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZD-ZAM.261.60.2020.WZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ramienia hydraulicznego wraz z wymaganym osprzętem: a. Głowica do koszenia krzaków i traw w pasie drogowym b. Głowica do odchwaszczania 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu. 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek oraz rozładunek, montaż sprzętu na ciągniku, jego uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników z obsługi. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady fizyczne dostarczonego wyposażenia. Przez wady fizyczne rozumie się w szczególności niezgodność dostarczonego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia. 6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i kompletny, a także musi posiadać zestaw wymaganych prawem dokumentów (atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, instrukcje montażu i obsługi itp.). 7. Wykonawca musi zagwarantować serwis dostarczonego sprzętu w okresie eksploatacji w siedzibie Zamawiającego (w tym możliwość ewentualnych napraw dostarczonego sprzętu, wymiany części eksploatacyjnych itp.). Dane autoryzowanych punktów serwisowych Wykonawca wskaże do protokołu odbioru sprzętu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34920000-2
Dodatkowe kody CPV: 34921000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
118400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ROLMEX - MISIUDA" Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
133393.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.