To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-20
Ogłoszenie nr 510233718-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy: Usługa zapewnienia noclegu, cateringu, wynajmu sal szkoleniowych dla uczestników szkoleń w ramach realizacji Projektu pn.: "Szkolenia personelu medycznego w zakresie leczenia uzależnienia od tytoniu oraz przeprowadzania minimalnych interwencji antytytoniowych w ramach NPZ.
Działanie 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586943-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600000000,
ul. W.K. Roentgena
5,
02-781
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22/570-94-60, e-mail
Monika.Szwarczewska@coi.pl, faks
22/570-94-60.
Adres strony internetowej (url): htpps://www.pib-nio.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zapewnienia noclegu, cateringu, wynajmu sal szkoleniowych dla uczestników szkoleń w ramach realizacji Projektu pn.: "Szkolenia personelu medycznego w zakresie leczenia uzależnienia od tytoniu oraz przeprowadzania minimalnych interwencji antytytoniowych w ramach NPZ. Działanie 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN-209/20/DW/MZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia noclegu, cateringu oraz wynajmu sal szkoleniowych dla uczestników szkoleń, w ramach realizacji Projektu pn.; "Szkolenia personelu medycznego w zakresie leczenia uzależnienia od tytoniu oraz przeprowadzania minimalnych interwencji antytytoniowych" w ramach NPZ. Działanie 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń. Pakiet nr 1 - lokalizacja szkolenia - Gdańsk. Szczegółowe wymagania w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 1 określa załącznik nr 2.1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Pakiet nr 2 - lokalizacja szkolenia - Ciechanów. Szczegółowe wymagania w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 2 określa załącznik nr 2.2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Pakiet nr 3 - lokalizacja szkolenia - Kielce. Szczegółowe wymagania w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 3 określa załącznik nr 2.3 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Pakiet nr 4 - lokalizacja szkolenia - Warszawa. Szczegółowe wymagania w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia w zakresie pakietu nr 4 określa załącznik nr 2.4 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55270000-3
Dodatkowe kody CPV: 55120000-7, 55110000-4, 55321000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - lokalizacja - Gdańsk |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Witaminka s.c. Adam Balczyński Wojciech Nowak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10758.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zmawiający informuje, że odstąpił od umowy nr 964/2020 z Wykonawcą Witaminka s.c. Adam Balczyński Wojciech Nowak, zawartej w dniu 08.10.2020 r.,której przedmiotem było zapewnienie usług cateringowych (przerwa kawowa i lunch) w dniach 16-17.10.2020 r. dla uczestników szkoleń w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym, ul. M. Smoluchowskiego 17, 80-214 Gdańsk, zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr PN-209/20/DW/MZ, na usługę zapewnienia noclegu, cateringu oraz wynajmu sal szkoleniowych dla uczestników szkoleń, w ramach realizacji Projektu pn.; "Szkolenia personelu medycznego w zakresie leczenia uzależnienia od tytoniu oraz przeprowadzania minimalnych interwencji antytytoniowych w ramach NPZ. Działanie 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń." Podstawą powyższego odstąpienia od umowy jest zapis w § 9 ust. 1 ww. umowy, który przyznaje takie uprawnienie Zamawiającemu. Powodem odstąpienia od umowy jest przesłana Zamawiającemu w dniu 13.10.2020 r. informacja z Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku, z której wynika, że z uwagi na bezpieczeństwo epidemiologiczne uczestników szkolenia, zaplanowane szkolenie w terminie 16-17.10.2020 r. w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku nie będzie możliwe do przeprowadzenia, w związku z panującą epidemią SARS-CoV-2. Wobec powyższego, Zamawiający zmuszony był odwołać planowane szkolenie, a tym samym również odstąpić od zawartej z Wykonawcą umowy nr 964/2020 na świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkolenia w oznaczonym w niniejszej umowie terminie i miejscu. Zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść stanowi, że "W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach." Mając na uwadze powyższe jak również zapis w § 9 ust. 1 umowy, w którym to Zamawiający zastrzegł w szczególności przypadki które spowodowane będą panującą epidemią SARS-CoV-2 należy uznać, że zostały spełnione przesłanki art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych uprawniające Zamawiającemu do odstąpienia od umowy wobec opisanych wyżej okoliczności. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - lokalizacja - Ciechanów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1843) dalej ustawa Pzp, oraz w związku z wydanym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 października 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1829) w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Zamawiający unieważnił przeprowadzoną czynność wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 2 dokonaną w dniu 14.10.2020 r. oraz zawiadomił o unieważnieniu postępowania przetargowego w zakresie pakietu nr 2. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wszczął postępowanie na zapewnienie noclegów, usług cateringowych, zapewnienie usługi wynajmu sal wykładowych/szkoleniowych wraz z wyposażeniem w dniach 22-23.10, 23-24.10.2020 r. dla uczestników szkoleń - lokalizacja - Ciechanów (pakiet nr 2), nr sprawy PN-209/20/DW/MZ w dniu 22.09.2020r. W trakcie trwania przedmiotowego postępowania, doszło do zmiany okoliczności związanej z rozprzestrzenianiem się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2. W tej sytuacji Zamawiający dokonał weryfikacji wszczętego postępowania pod kątem zasadności jego realizacji w nowych okolicznościach faktycznych. Zgodnie z obowiązującym na dzień 9 października 2020 r. rozporządzeniem dopuszczono możliwość organizowania konferencji/spotkań w liczbie do: 1/ 50 osób - w strefie czerwonej; 2/ 100 osób w strefie żółtej. Mając na uwadze Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 października 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1758) zmieniające ww. rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, zgodnie z § 28 rozporządzenia ust. 9 pkt. 1 lit. b) ogranicza liczbę uczestników spotkań, konferencji do 20 osób, Zamawiający postanowił unieważnić czynności wyboru najkorzystniej oferty na zapewnienie noclegów, usług cateringowych, zapewnienie usługi wynajmu sal wykładowych/szkoleniowych wraz z wyposażeniem w dniach 22-23.10.2020r, 23-24.10.2020 r. dla uczestników szkoleń w Ciechanowie (pakiet nr 2) z powodu liczby osób, która przekracza maksymalną liczbę osób ustanowioną ww. rozporządzeniu dla "strefy żółtej" w której znajduje się miejsce planowanego szkolenia tj. miasto Ciechanów. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - lokalizacja - Kielce |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1843) dalej ustawa Pzp, oraz w związku z wydanym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 października 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1829) w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Zamawiający unieważnił przeprowadzoną czynność wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 3 dokonaną w dniu 14.10.2020 r. oraz zawiadomił o unieważnieniu postępowania przetargowego w zakresie pakietu nr 3. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wszczął postępowanie na zapewnienie noclegów, usług cateringowych, zapewnienie usługi wynajmu sal wykładowych/szkoleniowych wraz z wyposażeniem w dniach 09-10.11.2020 r. dla uczestników szkoleń - lokalizacja - Kielce (pakiet nr 3), nr sprawy PN-209/20/DW/MZ w dniu 22.09.2020 r. W trakcie trwania przedmiotowego postępowania, doszło do zmiany okoliczności związanej z rozprzestrzenianiem się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2. W tej sytuacji Zamawiający dokonał weryfikacji wszczętego postępowania pod kątem zasadności jego realizacji w nowych okolicznościach faktycznych. Zgodnie z obowiązującym na dzień 9 października 2020 r. rozporządzeniem dopuszczono możliwość organizowania zebrań/spotkań w liczbie do: 1/ 50 osób - w strefie czerwonej; 2/ 100 osób w strefie żółtej. Mając na uwadze Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 października 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1758) zmieniające ww. rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, które zgodnie z treścią § 28 rozporządzenia ust. 9 pkt. 1 lit. a) ogranicza liczbę uczestników spotkań, konferencji do 10 osób, oraz w związku z treścią § 29 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ww. rozporządzenia, który ustanawia zakaz prowadzenia działalności związanej z organizacją konferencji, szkoleń w "strefie czerwonej", Zamawiający postanowił unieważnić czynności wyboru najkorzystniej oferty na zapewnienie noclegów, usług cateringowych, zapewnienie usługi wynajmu sal wykładowych/szkoleniowych wraz z wyposażeniem w dniach 09-10.11.2020 r. dla uczestników szkoleń w Kielcach (pakiet nr 3), w powodu obowiązujących ograniczeń określonych ww. rozporządzeniu dla "strefy czerwonej", w której znajduje się miejsce planowanego szkolenia tj. miasto Kielce. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - lokalizacja - Warszawa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843) dalej ustawa Pzp, oraz w związku z wydanym Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 października 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1829) w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Zamawiający unieważnił przeprowadzoną czynność wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie pakietu nr 4 dokonaną w dniu 14.10.2020 r. oraz zawiadomił o unieważnieniu postępowania przetargowego w zakresie pakietu nr 4. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wszczął postępowanie na zapewnienie noclegów, usług cateringowych, zapewnienie usługi wynajmu sal wykładowych/szkoleniowych wraz z wyposażeniem w dniach 23-24.11.2020 r. dla uczestników szkoleń - lokalizacja - Warszawa (pakiet nr 4), nr sprawy PN-209/20/DW/MZ w dniu 22.09.2020 r. W trakcie trwania przedmiotowego postępowania, doszło do zmiany okoliczności związanej z rozprzestrzenianiem się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2. W tej sytuacji Zamawiający dokonał weryfikacji wszczętego postępowania pod kątem zasadności jego realizacji w nowych okolicznościach faktycznych. Zgodnie z obowiązującym na dzień 9 października 2020 r. rozporządzeniem dopuszczono możliwość organizowania zebrań/spotkań w liczbie do: 1/ 50 osób - w strefie czerwonej; 2/ 100 osób w strefie żółtej. Mając na uwadze Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 października 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1758) zmieniające ww. rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, które zgodnie z treścią § 28 rozporządzenia ust. 9 pkt. 1 lit. a) ogranicza liczbę uczestników spotkań, konferencji do 10 osób, oraz w związku z treścią § 29 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ww. rozporządzenia, który ustanawia zakaz prowadzenia działalności związanej z organizacją konferencji, szkoleń w "strefie czerwonej", Zamawiający postanowił unieważnić czynności wyboru najkorzystniej oferty na zapewnienie noclegów, usług cateringowych, zapewnienie usługi wynajmu sal wykładowych/szkoleniowych wraz z wyposażeniem w dniach 23-24.11.2020 r. dla uczestników szkoleń w Warszawie (pakiet nr 4), w powodu obowiązujących ograniczeń określonych ww. rozporządzeniu dla "strefy czerwonej", w której znajduje się miejsce planowanego szkolenia tj.miasto Warszawa. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi dwudniowego szkolenia dla pracowników GDOŚ oraz rdoś pn."Oddziaływanie górnictwa podziemnego na stan wód podziemnych i powierzchniowych".
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Organizacja wycieczek dla pracowników oraz emerytowanych pracowników szkół i przedszkoli z terenu gminy Włoszczowa z podziałem na części
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.