To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-31
Ogłoszenie nr 510234395-N-2019 z dnia 31-10-2019 r.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Filipowie: Dostawa mebli, wyposażenia kuchennego, artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych, środków czystości, urządzeń informatycznych i multimedialnych dla Szkoły Podstawowej w Filipowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej III Kompetencje i Kwalifikacje Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja Poddziałanie Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej Umowa nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0342/19-00 o dofinansowanie projektu "W Magicznym Świecie" nr WND-RPPD.0301.01-20-0342/19
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597973-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Filipowie, Krajowy numer identyfikacyjny 79101098000000,
ul. M. Konopnickiej
6,
16-424
Filipów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 696 029, e-mail
zsfilipow@wp.pl, faks
875 696 002.
Adres strony internetowej (url): https://spfilipow.edupage.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli, wyposażenia kuchennego, artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych, środków czystości, urządzeń informatycznych i multimedialnych dla Szkoły Podstawowej w Filipowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSz.361-2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, wyposażenia kuchennego, artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych, środków czystości, urządzeń informatycznych i multimedialnych dla Szkoły Podstawowej w Filipowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.Część 1 Dostawa mebli i wyposażenia do nowego oddziału przedszkolnego. 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2)Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone towary wynosi minimum 12 miesięcy. Część 2 Dostawa wyposażenia kuchennego do przygotowywania posiłków na potrzeby przedszkola 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone urządzenia wynosi minimum 12 miesięcy. Część 3 Dostawa artykułów plastycznych na potrzeby przedszkola 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Część 4 Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji procesu edukacyjnego na potrzeby przedszkola 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 2)Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone towary wynosi minimum 12 miesięcy. Część 5 Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia sali zabaw na potrzeby przedszkola 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 2)Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone towary wynosi minimum 12 miesięcy. Część 6 Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych i materiałów do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych na potrzeby przedszkola 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. 2)Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone towary wynosi minimum 12 miesięcy. Część 7 Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne na potrzeby przedszkola 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ. 2)Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone towary wynosi minimum 12 miesięcy. Część 8 Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć "Maluch w ruchu" na potrzeby przedszkola 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ. 2)Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone towary wynosi minimum 12 miesięcy. Część 9 Dostawa środków czystości na potrzeby przedszkola 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 14 do SIWZ. Część 10 Dostawa urządzeń informatycznych i multimedialnych na potrzeby przedszkola 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 15 do SIWZ. 2)Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczone urządzenia wynosi minimum 12 miesięcy. 2.W przypadku wystąpienia w którymkolwiek z załączników do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39160000-1
Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39220000-0, 39700000-9, 39314000-6, 30190000-7, 37800000-6, 39292000-5, 44812000-5, 37500000-3, 39162000-5, 48000000-8, 34990000-3, 39800000-0, 48000000-8, 30200000-1, 30125100-2, 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa mebli i wyposażenia do nowego oddziału przedszkolnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16904.54
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11784.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia kuchennego do przygotowywania posiłków na potrzeby przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22771.46
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21534.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa artykułów plastycznych na potrzeby przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5117.30
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4685.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji procesu edukacyjnego na potrzeby przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11305.09
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6477.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia sali zabaw na potrzeby przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5308.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4335.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych i materiałów do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych na potrzeby przedszkola |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia Część 6 niniejszego postępowania w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 10.45 dnia 24.09.2019 r. nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części 6 Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych i materiałów do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych na potrzeby przedszkola. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne na potrzeby przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
903.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1698.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć "Maluch w ruchu" na potrzeby przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3626.84
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5881.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa środków czystości na potrzeby przedszkola |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6619.09
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3035.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dostawa urządzeń informatycznych i multimedialnych na potrzeby przedszkola |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia Część 10 niniejszego postępowania w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, gdyż cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 12 838,83 zł brutto. W Części 10 postępowania złożono 1 ofertę na cenę 24 600,00 zł. brutto. Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania w Części 10 Dostawa urządzeń informatycznych i multimedialnych na potrzeby przedszkola. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI FILIPÓW
więcej: przetargi FILIPÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Kalwarii Zebrzydowskiej
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.