To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-23
Ogłoszenie nr 510234521-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części. Część II
Nazwa części II zamówienia:
Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 2 zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594059-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540199804-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000,
ul. ul. Kościuszki
131,
50-440
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48 71 72 21 700, e-mail
starostwo@powiatwroclawski.pl, faks
+48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części. Część II Nazwa części II zamówienia: Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 2 zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP.ZP.272.43.2020.II.DT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 2 zadania: ZADANIE 1 - "Wykonanie usługi polegającej na usunięciu drzew w ilości do 105 sztuk rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego." ZADANIE 2 - "Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew w ilości do 650 sztuk, rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego." Zakres robót obejmuje: Zadanie 1 - przedmiot i zakres opracowania obejmuje: 1) Zakres prac przy wykonywaniu wycinki drzew obejmuje: a) wycinkę drzew na terenie pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego zgodnie z posiadanymi zezwoleniami, oraz wskazaniami Zamawiającego wraz z wywozem dłużycy, konarów i gałęzi, b) wykonanie wycinki drzew z frezowaniem pnia na głębokość 10 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi przed rowem) oraz 10 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem), c) uprzątnięcie ściętych drzew i gałęzi, d) uprzątnięcie terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, e) wyprofilowanie powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem), f) w trakcie frezowania należy zabezpieczyć jezdnię, w taki sposób aby zapobiec wyrzuceniu odprysków biomasy na jezdnię, g) zakup pozyskanego drewna z wycinki drzew od Zamawiającego. 2) Drewno z wycinki drzew stanowi własność Zamawiającego i stanowi przedmiot sprzedaży. 3) Ustala się obmiar pozyskanego drewna dla 1 szt. wyciętego drzewa: a) dla obwodu pnia 20÷100 cm, w ilości 0,5 m3, b) dla obwodu pnia 101÷200 cm, w ilości 1,0 m3, c) dla obwodu pnia 201÷300 cm, w ilości 1,6 m3, d) dla obwodu powyżej 300 cm, w ilości 2,0 m3. 4) Wykonawca zakupi od Zamawiającego drewno, pozyskane z wycinki drzew zgodnie z obmiarem określonym w § 4 ust. 3 projektu umowy. 5) Ilość pozyskanego drewna może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia braku przydatności drewna do wykorzystania (np. ze względu na fakt, iż po wycięciu okaże się, że pień ściętego drzewa jest wewnątrz wypróchniały) musi być potwierdzona przez przedstawicieli Zamawiającego w protokole obmiaru ilości odzyskanego drewna. 6) Cena za drewno opałowe, które zakupi Wykonawca w wysokości 67 zł/m3 (brutto) ustalona została na podstawie Uchwały Zarządu Powiatu Wrocławskiego Nr 131/2010 z dnia 28 września 2010 r. 7) Rozliczenie za drewno opałowe nastąpi na podstawie faktury VAT, którą Zamawiający wystawi Wykonawcy. 8) Środki finansowe za pozyskane drewno, Wykonawca zobowiązany jest wpłacić na konto wskazane przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Uchybienie terminu płatności spowoduje naliczenie i pobranie ustawowych odsetek za opóźnienie, za każdy dzień opóźnienia. 9) Zestawienie ilości drzew do usunięcia wraz z ich lokalizacją, obwodami - zawarto w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik 2.1. do SIWZ 10) Dopuszcza się za zgodą obu stron, ustalone w protokole typowania drzew do wycinki, zmiany ilościowe i zamienne gatunków drzew do usunięcia w obrębie działania obwodów drogowych, bez wpływu na cenę i łączną ilość drzew. Takie zmiany nie wymagają aneksu do umowy. Zadanie 2 - przedmiot i zakres opracowania obejmuje: 1) Zakres prac przy wykonywaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew obejmuje: a) cięcia sanitarno - pielęgnacyjne: usuwanie wszystkich chorych, obumarłych oraz połamanych pędów, gałęzi i konarów, b) cięcia prześwietlające: usunięcie drobnych i cienkich gałęzi równomiernie w całej koronie, c) cięcia korygujące i odtwarzające koronę: wady w budowie drzewa, poprawa statyki, naprawa uszkodzeń w skutek zdarzeń losowych (silny wiatr), usunięcie pędów przybyszowych. d) cięcia techniczne: usuwanie gałęzi i konarów, w skrajni drogowej, zagrażających i kolidujących z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, tj.: linie energetyczne, lampy oświetlenia ulicznego, e) wywóz ściętych konarów i gałęzi oraz uporządkowanie terenu, nie stwarzając przy tym zagrożenia dla ludzi, mienia i ruchu drogowego, f) wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych i ich zakres, należy każdorazowo ustalić z Zamawiającym z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa oraz warunków estetycznych, g) zabiegi należy wykonywać przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu podnośnika bądź wysięgnika, a przy odpowiednich warunkach terenowych również metodą alpinistyczną bez narażania drzew na ewentualne uszkodzenie. 2) Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu zabiegów cięć do wywozu konarów i gałęzi oraz uporządkowania terenu, nie stwarzając przy tym zagrożenia dla ludzi, mienia i ruchu drogowego. 3) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy, zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami przy tego rodzaju czynnościach oraz z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa. 4) Zestawienie ilości drzew do przycinki wraz z ich lokalizacją - zawarto w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik 2.2. do SIWZ. 5) Dopuszcza się za zgodą obu stron, ustalone w protokole typowania drzew do przycinki, zmiany ilościowe i zamienne gatunków drzew do przycięcia na określonych odcinkach dróg w obrębie działania obwodów drogowych, bez wpływu na cenę i łączną ilość drzew. Takie zmiany nie wymagają aneksu do umowy. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z zakresem zawartym w materiałach przetargowych - (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna). 2) Pracownicy i sprzęt muszą być wyposażeni w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzonych prac. 3) Wykonawca na bieżąco usuwa odpady i porządkuje teren po wykonanych pracach, a także wywozi wszelkie pozostałości z terenu prowadzonych prac przed dniami wolnymi od pracy tj. przed niedzielami i świętami. 4) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy przejmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wywołane swoim działaniem i zaniechaniem przy wykonywaniu zadań objętych umową w stosunku do osób trzecich i Zamawiającego. 5) Kwota określona w § 2 ust. 3 projektu umowy, zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające z dokumentacji przetargowej, kosztorysu ofertowego i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, jak również nieujęte w wyżej wymienionych dokumentach, a niezbędne do wykonania zadania, takie, jak: roboty przygotowawcze, porządkowe, koszty utrzymania zaplecza prac, organizacja ruchu drogowego tymczasowego, prowadzona przez cały czas trwania robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 6) Usługi będą prowadzone zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i sztuki w zakresie usuwania i pielęgnacji drzew, zasadami i wymogami BHP oraz p-poż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji przedmiotu umowy norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie Wykonawca. 7) Wykonawca zapewnia, że realizacja zamówienia będzie przebiegała zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. 8) Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać zabezpieczenie terenu prowadzonych prac, strzec mienia znajdującego się na terenie prac, utrzymać jezdnie wraz z dojazdami do posesji w czystości w czasie prowadzenia prac. 9) Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac stanowiących przedmiot umowy do wykonania i uzgodnienia projektu zastępczej organizacji ruchu (schemat) zatwierdzonym przez Zarządcę dróg na czas wykonywania prac. 10) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z właścicielami linii napowietrznych ich ewentualne wyłączenia, zabezpieczenia przed ich uszkodzeniem podczas prowadzonych prac. 11) Wykonawca wykona i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie prac i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji przedmiotu umowy na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych prac w sposób widoczny podczas wykonywania prac związanych z wycinką drzew i utrzymanie ich w należytym stanie przez cały okres ich trwania. 12) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikających z konieczności zapobieżenia awarii. 13) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac w taki sposób aby nie stwarzać zagrożenia na drodze. 14) Przed rozpoczęciem wszelkich prac, Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić oględziny drzew przeznaczonych do usunięcia/przycinki oraz ich najbliższego otoczenia pod kątem zasiedlenia przez chronione gatunki zwierząt, roślin i grzybów. 15) W okresie lęgowym ptaków trwającym od 1 marca do 15 października, zgodnie z art. 52 ust. 2 pkt 2) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 55), jeżeli w koronach drzew znajdują się gniazda ptasie, nie należy wykonywać wycinki/przycinki drzew. W tym czasie obowiązuje bezwzględny zakaz niszczenia gniazd, ostoi i siedlisk, jaj oraz form młodocianych ptaków. 16) W przypadku stwierdzenia gniazd ptasich w koronach wycinkę/przycinkę drzew, można przeprowadzać dopiero poza okresem lęgowym, zgodnie z art. 52 ust. 2 pkt 2) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 55), tj.: od dnia 16.10.2020r. do 22.12.2020 r. 17) W przypadku zasiedlenia przedmiotowego drzewa przez gatunki objęte ochroną gatunkową, należy odstąpić od realizacji prac do czasu uzyskania zgody na odstępstwo od zakazu niszczenia siedlisk. 18) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach. 19) Roślinność istniejąca w bezpośrednim sąsiedztwie prac, nie przeznaczona do usunięcia/przycięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem (np. deskami amortyzującymi ewentualne uderzenia, wiązanymi do drzewa). Nie dopuszcza się: a) składowania materiałów w obrębie systemu korzeniowego, b) wbijania jakichkolwiek elementów (drutów, żerdzi, haków itp.) w pnie. 20) Jeżeli roślinność, która ma być zachowana, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę w trakcie prowadzonych prac, to powinna być ona odtworzona na koszt Wykonawcy, w sposób zaakceptowany przez odpowiednie organy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i sposób realizacji, zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. Załącznik 6 do SIWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5.1. do SIWZ i 5.2. do SIWZ Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) pracowników wykonujących nw. czynności: 1)Wycinka i frezowanie pni, przycinka drzew 2) Obsługa maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będące wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Obowiązek określony powyżej dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących ww. czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.8. oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącej załączniki nr 5.1. do SIWZ i 5.2. do SIWZ. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówieni
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV: 77211500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - "Wykonanie usługi polegającej na usunięciu drzew w ilości do 105 sztuk rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43511.39
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Produkcyjno Usługowa SEKWOJA Dawid Sutkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - "Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew w ilości do 650 sztuk, rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego." |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94322.22
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KEYMAN Paweł Baworowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87555.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA - NAPRAWA SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO I ZABEZPIECZENIA RUCHU WOJSK
- 4.2025 Sukcesywna dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu Medycznego w Wałbrzychu
- Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach techn., szpitalnych i administracyjnych przez okres 12 miesięcy
- Remont budynku pałacu, położonego na dz. nr 607/44 w miejscowości Ligota, gmina Góra, powiat górowski w zakresie naprawy więźby dachowej z wymianą pokrycia dachowego
- 11.2025 Przedłużenie wsparcia dla licencji oprogramowania antywirusowego ESET na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych oraz na innych terenach gminnych miasta Zgierza
- Prześwietlanie drzew i usuwanie pędów odroślowych na drogach i ulicach powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego
- "Prace leśne związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego"
- Utrzymanie skrajni drogowej w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w roku 2025 z podziałem na zadania
- Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w obrębie miasta i gminy Swarzędz
- Cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające i formujące drzew, cięcia techniczne oraz wycinki drzew i krzewów oraz cięcia na pomnikach przyrody rosnących na terenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.