eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa i montaż prefabrykowanych garaży na działce nr 1193 obręb 0011 usytuowanej w Sosnowcu w rejonie ulic Ordonówny i Kiepury dla MZBM-TBS Sp. z o. o. w Sosnowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-03

Ogłoszenie nr 510235163-N-2019 z dnia 03-11-2019 r.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu: Dostawa i montaż prefabrykowanych garaży na działce nr 1193 obręb 0011 usytuowanej w Sosnowcu w rejonie ulic Ordonówny i Kiepury dla MZBM-TBS Sp. z o. o. w Sosnowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595228-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, Krajowy numer identyfikacyjny 27366544600000, ul. ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 642 045, e-mail mzbm@mzbm.sosnowiec.pl, faks 323 642 055.
Adres strony internetowej (url): www.mzbm.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż prefabrykowanych garaży na działce nr 1193 obręb 0011 usytuowanej w Sosnowcu w rejonie ulic Ordonówny i Kiepury dla MZBM-TBS Sp. z o. o. w Sosnowcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/04/MZBM/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż całkowicie wykończonych i wyposażonych garaży prefabrykowanych na działce nr 1193, zlokalizowanej w Sosnowcu w rejonie ulic Kiepury i Ordonówny wraz z : 1) bramą uchylną, 2) tynkiem zewnętrznym mineralnym kolor biały - struktura dowolna, 3) malowaniem wewnętrznym farbą emulsyjną, 4) wewnętrzną instalacją elektryczną podtynkową, 5) pokryciem dachu papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi, 6) betonową posadzkę z progiem najazdowym, 7) odprowadzeniem wody z garażu za pomocą rury spustowej z tyłu przez podłogę, 8) otwory wentylacyjne, 9) transportem wraz z montażem, 10) nadzorem nad wykonywanymi pracami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia, 11) opracowaniem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej. 2. DANE TECHNICZNE DZIAŁKI: Powierzchnia całkowita: 1516 m2 Powierzchnia zabudowy: 423,6 m2 Dojścia, dojazdy: 398,8 m2 Powierzchnia biologicznie czynna: 692,7 m2 3. ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI: Na działce nr 1193 wykonano roboty rozbiórkowe starych garaży, drogę dojazdową z płyt ażurowych, fundamenty pod garaże prefabrykowane. Działka położona poza zasięgiem oddziaływania szkód górniczych. 4. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI: W ramach opracowania projektowany jest kompleks 24 garaży. Budynek spełnia podstawowe wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego, użytkowania oraz ochrony środowiska. Garaże zaprojektowano zgodnie z załącznikiem graficznym projektu zagospodarowania działki nr 1193. Zespół garaży przylega bezpośrednio tylną ścianą do granicy działki nr 853. Odległość od granicy południowo - zachodniej wynosi 6,77 m, a od granicy północno - wschodniej 70,28 m i 4 m od granicy działki południowo- wschodniej. Odległość garaży od sąsiednich budynków spełnia wymagania, co do usytuowania z uwagi na bezpieczeństwo pożarowe dla klasy PM. Budynek należy do kategorii obiektów budowlanych nr XVII (garaże powyżej dwóch stanowisk). 5. UKŁAD KOMUNIKACYJNY: Dojazd do działki nr 1193 odbywać się będzie z drogi wewnętrznej i działki nr 1190. 6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (zawierającej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane oraz przedmiary robót), która stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 7. Przy montażu garaży, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej w terenie. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny przedmiotu niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). 9. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 10. Uznaje się za konieczne, by Wykonawcy przeprowadzili szczegółową wizję lokalną w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz przeprowadzonej wizji lokalnej, zaś nie dotyczy warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów lub braków dokumentacji, napotkania znalezisk archeologicznych, niewypałów i niewybuchów, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji podziemnych, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności, które zostały przywołane we wzorze umowy. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na zrealizowaną dostawę na okres 36, 48 lub 60 miesięcy licząc od daty wykonania zamówienia. 12. Termin okresu rękojmi za wady zostaje ustalony na okres 60 miesięcy. 13. Poprzez wykonanie zamówienia rozumie się bezusterkowy odbiór przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego i przekazaniem mu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz dokumentacji odbiorowej, o której mowa we wzorze umowy. 14. Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem finansowanym ze środków własnych. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami montażowymi i ogólnobudowlanymi. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób sporządzających, dokumentację geodezyjną oraz osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 16. Wykonawca jest zobowiązany wraz z zawarciem umowy oraz w trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, a jeżeli strony nie ustalą innego terminu - w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć lub uczestniczą w wykonaniu zamówienia zatrudnione są na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy. 17. Kopie umów, o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 18. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób, które będą uczestniczyć lub uczestniczą w wykonaniu zamówienia na podstawie umowy o pracę. 19. W ramach czynności kontrolnych przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 20. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania osób, które będą uczestniczyć lub uczestniczą w wykonaniu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa we wzorze umowy. 21. Postanowienia dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane we wzorze umowy. 22. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 24. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 25. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325203.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: G.B. Garaże Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żyzna 15
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 441102.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 441102.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 441102.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325203.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: G.B. Garaże Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żyzna 15
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 441102.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 441102.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 441102.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.