To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-03
Ogłoszenie nr 510235163-N-2019 z dnia 03-11-2019 r.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu: Dostawa i montaż prefabrykowanych garaży na działce nr 1193 obręb 0011 usytuowanej w Sosnowcu w rejonie ulic Ordonówny i Kiepury dla MZBM-TBS Sp. z o. o. w Sosnowcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595228-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu, Krajowy numer identyfikacyjny 27366544600000,
ul. ul. Korczaka
7,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 642 045, e-mail
mzbm@mzbm.sosnowiec.pl, faks
323 642 055.
Adres strony internetowej (url): www.mzbm.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż prefabrykowanych garaży na działce nr 1193 obręb 0011 usytuowanej w Sosnowcu w rejonie ulic Ordonówny i Kiepury dla MZBM-TBS Sp. z o. o. w Sosnowcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/04/MZBM/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż całkowicie wykończonych i wyposażonych garaży prefabrykowanych na działce nr 1193, zlokalizowanej w Sosnowcu w rejonie ulic Kiepury i Ordonówny wraz z : 1) bramą uchylną, 2) tynkiem zewnętrznym mineralnym kolor biały - struktura dowolna, 3) malowaniem wewnętrznym farbą emulsyjną, 4) wewnętrzną instalacją elektryczną podtynkową, 5) pokryciem dachu papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi, 6) betonową posadzkę z progiem najazdowym, 7) odprowadzeniem wody z garażu za pomocą rury spustowej z tyłu przez podłogę, 8) otwory wentylacyjne, 9) transportem wraz z montażem, 10) nadzorem nad wykonywanymi pracami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia, 11) opracowaniem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej. 2. DANE TECHNICZNE DZIAŁKI: Powierzchnia całkowita: 1516 m2 Powierzchnia zabudowy: 423,6 m2 Dojścia, dojazdy: 398,8 m2 Powierzchnia biologicznie czynna: 692,7 m2 3. ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI: Na działce nr 1193 wykonano roboty rozbiórkowe starych garaży, drogę dojazdową z płyt ażurowych, fundamenty pod garaże prefabrykowane. Działka położona poza zasięgiem oddziaływania szkód górniczych. 4. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI: W ramach opracowania projektowany jest kompleks 24 garaży. Budynek spełnia podstawowe wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego, użytkowania oraz ochrony środowiska. Garaże zaprojektowano zgodnie z załącznikiem graficznym projektu zagospodarowania działki nr 1193. Zespół garaży przylega bezpośrednio tylną ścianą do granicy działki nr 853. Odległość od granicy południowo - zachodniej wynosi 6,77 m, a od granicy północno - wschodniej 70,28 m i 4 m od granicy działki południowo- wschodniej. Odległość garaży od sąsiednich budynków spełnia wymagania, co do usytuowania z uwagi na bezpieczeństwo pożarowe dla klasy PM. Budynek należy do kategorii obiektów budowlanych nr XVII (garaże powyżej dwóch stanowisk). 5. UKŁAD KOMUNIKACYJNY: Dojazd do działki nr 1193 odbywać się będzie z drogi wewnętrznej i działki nr 1190. 6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (zawierającej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane oraz przedmiary robót), która stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 7. Przy montażu garaży, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej w terenie. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny przedmiotu niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). 9. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 10. Uznaje się za konieczne, by Wykonawcy przeprowadzili szczegółową wizję lokalną w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz przeprowadzonej wizji lokalnej, zaś nie dotyczy warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów lub braków dokumentacji, napotkania znalezisk archeologicznych, niewypałów i niewybuchów, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji podziemnych, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności, które zostały przywołane we wzorze umowy. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na zrealizowaną dostawę na okres 36, 48 lub 60 miesięcy licząc od daty wykonania zamówienia. 12. Termin okresu rękojmi za wady zostaje ustalony na okres 60 miesięcy. 13. Poprzez wykonanie zamówienia rozumie się bezusterkowy odbiór przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego i przekazaniem mu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz dokumentacji odbiorowej, o której mowa we wzorze umowy. 14. Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem finansowanym ze środków własnych. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami montażowymi i ogólnobudowlanymi. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób sporządzających, dokumentację geodezyjną oraz osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. 16. Wykonawca jest zobowiązany wraz z zawarciem umowy oraz w trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, a jeżeli strony nie ustalą innego terminu - w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć lub uczestniczą w wykonaniu zamówienia zatrudnione są na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy. 17. Kopie umów, o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 18. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób, które będą uczestniczyć lub uczestniczą w wykonaniu zamówienia na podstawie umowy o pracę. 19. W ramach czynności kontrolnych przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 20. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania osób, które będą uczestniczyć lub uczestniczą w wykonaniu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa we wzorze umowy. 21. Postanowienia dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane we wzorze umowy. 22. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 24. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 25. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325203.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: G.B. Garaże Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
441102.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325203.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: G.B. Garaże Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
441102.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego, podrobów wieprzowych i drobiowych do poszczególnych jednostek organizacyjnych podległych Dyrektorowi Okręgowemu Służby Więziennej w Katowicach
- Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue
- "Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do naprawy dróg".
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.