eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/112/2019 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego"roboty budowlane w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w związku z realizacją projektu pn. "Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie "CZMP" w Łodzi".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-04

Ogłoszenie nr 510235259-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki": ZP/112/2019 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego: "roboty budowlane w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w związku z realizacją projektu pn. "Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie "CZMP" w Łodzi".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie "CZMP" w Łodzi": Priorytet IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia; Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603251-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Krajowy numer identyfikacyjny 47161012700000, ul. ul. Rzgowska 281, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, e-mail zamowienia@iczmp.edu.pl, faks 42 271 17 50.
Adres strony internetowej (url): www.iczmp.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZP/112/2019 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego: "roboty budowlane w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w związku z realizacją projektu pn. "Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie "CZMP" w Łodzi".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/112/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego "roboty budowlane w Klinice Położnictwa, Perinatologii i Ginekologii oraz Pododdziale Noworodków I w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w związku z realizacją projektu pn."Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie "CZMP" w Łodzi". 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu pn.: "Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie "CZMP" w Łodzi": -Priorytet IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia; -Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych. 3. Szczegółowy zakres inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, wzór umowy z Wykonawcą robót, PFU oraz inne dane dotyczące inwestycji zmieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 22.05.2019 r. oraz dokumentacji postępowania nr ZP/68/2019 dostępnych na stronie Zamawiającego pod adresem: https://www.iczmp.edu.pl/?page_id=58398. 4. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla każdej z Części w specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 5. Zakres przedmiotu zamówienia określa szczegółowo: 5.1 Wzór Umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 5.2 Szczegółowy Opis Obowiązków Inspektora/Inspektorów Nadzoru w każdej specjalności, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Osoby sprawujące bezpośredni Nadzór Inwestorski w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązani będą do obecności na terenie budowy w dni robocze: -branża konstrukcyjno-budowlana - nie mniej niż 2 dni w tygodniu; -branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - nie mniej niż 2 dni w tygodniu; -branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - nie mniej niż 2 dni w tygodniu. 7. W odpowiedzi na nieplanowane wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki osoby sprawujące bezpośredni Nadzór Inwestorski w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązani są stawić się w siedzibie i w godzinach pracy Zamawiającego w dniu roboczym, w którym nastąpiło wezwanie, pod warunkiem, że wezwanie nastąpi do godziny 11:00. Jeżeli wezwanie nastąpi po wskazanej godzinie Wykonawca musi stawić się w siedzibie Zamawiającego w następnym dniu roboczym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 232000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Status Project Marek Szamocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tarnowska 5
Kod pocztowy: 94-301
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268632.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.