To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-23
Ogłoszenie nr 510235337-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.
Zakład Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o.: Sukcesywny zakup i dostawa środków bhp oraz środków higienicznych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o. o. w Czarnówku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604144-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 77074068600000,
ul. Czarnówko
34,
84-351
Nowa Wieś Lęborska, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 624 388, e-mail
psipo@bicom.pl, faks
598 624 388.
Adres strony internetowej (url): www.zzo-czarnowko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakaład Zagospodarowania Odpadów - spółka gmin
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny zakup i dostawa środków bhp oraz środków higienicznych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o. o. w Czarnówku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP II / 6 / 2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zakup oraz sukcesywna dostawa środków BHP oraz środków higienicznych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o. o. w Czarnówku. Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej Rękawice nitrylowe lekkie (RNITZ-Reis) 9.480szt Rękawice dziane powlekane lateksem (RTELA-Reis) 3.120szt Rękawice dziane powlekane gumą szorstkowane (RBLUEGRIP-Reis) 2.520szt Rękawice bawełniane wkłady (TIT) 1.080szt Maseczki ochronne KN 95 14.000szt Płyn do dezynfekcji rąk Margo Plus 200ml 50szt Płyn do dezynfekcji rąk Margo Plus 5l 1.300szt Płyn do dezynfekcji pomieszczeń 5l 1.300szt Trzewiki ochronne 36115 60szt Koszula flanelowa 120szt Kamizelka ostrzegawcza 120szt Bluza do pasa poliester / bawełna (KEGEL) 60szt Spodnie ogrodniczki ocieplane (KEGEL) 60szt Bluza ocieplana (KEGEL) 60szt Spodnie ogrodniczki poliester / bawełna (KEGEL) 60szt Czapka ocieplana 60szt Czapka z daszkiem 60szt Dostawca udziela minimum 12-miesięcznej gwarancji na przemakanie, rozklejanie, przebicia i inne ukryte wady obuwia. Trzewiki muszą być z podnoskiem antyprzebiciowe odporne na trudne warunki pracy. Zamawiany rozmiar i kolor nie może mieć wpływu na cenę. Odzież i obuwie będzie zamawiane sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb zamawiającego. Środki czystości i kremy ochronne Nazwa Ilość Mydło w kostce Dove 1.485szt Krem do rąk 100ml 240szt Krem Nivea Soft 300ml 27szt Ręczniki kąpielowe 70cm x 140 cm, gramatura od 500g/m2 gatunek pierwszy 134szt Przedmiot zamówienia będzie sukcesywnie dostarczany w ilości określonej każdorazowo przez Zamawiającego w dni robocze po jego telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu do Wykonawcy na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o. Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska transportem wykonawcy. Koszt transportu będzie uwzględniony w cenie oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie może występować z roszczeniem rekompensaty za niedostarczoną ilość dostaw. Podane ilości są wartościami maksymalnymi, jakie Wykonawca może dostarczyć Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości dostaw zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ.Wymienione elementy dostaw są przykładowe. Zamawiający dopuszcza dostawę elementów równoważnych w zakresie cech jakościowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18832000-0
Dodatkowe kody CPV: 18141000-9, 18831000-3, 35113470-4, 18220000-7, 33711900-6, 39812000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUDROB PPHU Krzysztof Laskowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185936.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Świebodzin w roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.