To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-04
Ogłoszenie nr 510235523-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie: Remont korytarzy w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604168-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000041900000,
ul. Stoisława
6,
70-952
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
+48914849694, e-mail
przetargi@szczecin.po.gov.pl, faks
+91914849664.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.po.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont korytarzy w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: "Remont korytarzy w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie". 2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje realizację wszystkich robót wynikających z dokumentacji, na którą składają się: - Dokumentacja projektowa - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Przedmiary. Przedmiotowe dokumenty stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 3. W celu prawidłowej wyceny oferty zaleca się, aby Wykonawca sprawdził zgodność zakresu robót ujętych w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. 4. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą przeprowadzane na obiekcie czynnym. Prokuratura urzęduje w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 7.30-15.30. Prace mogą być prowadzone przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Prace poza godzinami urzędowania prokuratury mogą być prowadzone wyłącznie w obecności osoby nadzorującej ze strony Wykonawcy. Niedozwolone jest prowadzenie prac bez nadzoru. 5. Jakiekolwiek nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są jedynie przykładowe i mają na celu wyłącznie określenie pożądanego standardu oraz jakości. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom wskazanym przez Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie, na wezwanie o którym mowa w Rozdziale IV pkt 4 przedłożyć opis materiałów, produktów lub urządzeń równoważnych, o którym mowa Rozdziale IV pkt 4 ppkt 2 SIWZ. 6. Przedmiary robót wymienione w załączniku nr 7 do SIWZ "Dokumentacja techniczna" mają wyłącznie charakter pomocniczy i mają na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. Oznacza to, że prace, które zostały ujęte w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego nawet wówczas, jeśli zostały pominięte w przedmiarach robót. 7. Dla potrzeb przygotowania przez Wykonawców oferty, a następnie realizacji umowy wersją wiążącą dokumentacji jest wersja PDF. Rysunki i część opisowa są w dokumentacji wzajemnie uzupełniającymi się. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej, a nie pokazane na rysunkach oraz pokazane na rysunkach, a nie ujęte w dokumentacji winny być traktowane jakby były ujęte w obu. W przypadku wątpliwości, co do interpretacji niniejszej dokumentacji, Wykonawca przed złożeniem oferty powinien je wyjaśnić z Zamawiającym, który jako jedyny jest upoważniony do autoryzacji i dokonywania jakichkolwiek zmian lub odstępstw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
180678
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RED BUD P.R.B. inż. Andrzej Piotrowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
230225.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- EP/220/42/2024 Stały nadzór techniczny nad aparaturą medyczną tj. aparatami do hemodializy, uzdatniaczem wody w Stacji Dializ i w innych jednostkach organizacyjnych SPWSZ w Szczecinie
- Ogrodzenie siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
- TP_24_24 Dostawa wyrobów medycznych.
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Królowej Korony Polskiej 20 i historycznego ogrodzenia
- Wykonanie przeglądów technicznych półrocznych, rocznych oraz pięcioletnich dla budynków Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- Remont toalet stołówki oraz adaptacja wentylatorowni na zmywalnię naczyń przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gubinie
- "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową."
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
- Remont budynku portierni etap IV
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.