To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-04
Ogłoszenie nr 510235717-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.: Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła - na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt o numerze R063, wdrażany pod nazwą "LowTEMP of Interreg Baltic Sea Region" realizowany przy wsparciu Programu Interreg Region Morza Bałtyckiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598773-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19056363200000,
ul. ul. Opata Hackiego
14,
81-213
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 627 38 18, e-mail
zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl, faks
58 663 16 66.
Adres strony internetowej (url): https://opecgdy.com.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła - na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZP/576/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego wykonanie prac projektowych i robót budowlanych polegających na rozbudowie kotłowni gazowej o powietrzną, absorpcyjną pompę ciepła zasilaną gazem ziemnym na terenie Przedszkola pod Topolą (właściciel obiektu - Miasto Rumia) przy ul. Leśnej 4 w Rumi. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do siwz - Program Funkcjonalno-Użytkowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej technicznej w zakresie doboru i montażu absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi, w tym również STWiORB i kosztorysów; 2) dostawa i montaż absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi; 3) wykonanie z materiałów własnych robót budowlanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu absorpcyjnej pompy ciepła zasilanej gazem ziemnym wraz z urządzeniami towarzyszącymi; 4) wykonanie pomiarów energetycznych instalacji i urządzeń wraz ze spełnieniem warunków dopuszczających do ruchu eksploatacyjnego urządzeń i instalacji; 5) wykonanie i dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowej oraz dokumentacji powykonawczej; 6) uzyskanie pozwolenia na budowę; 7) przeprowadzenie rozruchów próbnych; 8) przeprowadzenie 72-godzinnego ruchu próbnego wykonanej instalacji; 9) inne prace i czynności względnie opłaty wynikłe w toku realizacji zamówienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa, 10) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym; 11) dokonywanie własnym staraniem i na swój koszt przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji; 12) szkolenie załogi Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja techniczna winna składać się z: a) Projektu budowlanego - 3 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 i A3 i wyższej (jeśli wymaga tego przejrzystość opracowania) w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF oraz DWG (plik DWG w wersji edytowalnej); b) STWiORB-u - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w formacie PDF; c) Kosztorysu Inwestorskiego (szczegółowego) - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w programie NORMA oraz w formacie PDF; d) Przedmiaru robót - 2 egzemplarze w wersji tradycyjnej papierowej w formacie A4 w trwałej oprawie, w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD * 1 z możliwością otworzenia w programie NORMA oraz w formacie PDF. Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich rozbieżności Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie wypełnił zobowiązania wynikającego z podpisanej umowy. 5. Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę niezbędne będzie uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w Projekcie budowlanym. Zamawiający wymaga również przedłożenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji, w zgodności z zapisami Programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 1 do siwz). 6. Wykonawca sporządzi dokumentację kosztorysową na wszystkie do wykonania roboty budowlane w formie kosztorysów ofertowych sporządzonych według metody szczegółowej z zastosowaniem średnich cen jednostkowych środków produkcji pozyskanych z powszechnie dostępnych publikacji o cenach stosowanych w budownictwie. 7. Zamawiający ustanawia ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy ustalone na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę kosztorysów ofertowych. 8. Dla potrzeb odbioru i rozliczenia robót budowlanych Zamawiający ustala następujące elementy: a) Projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę i projekty wykonawcze wraz z kosztorysami, b) Wykonanie robót budowlanych. 9. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych (słownie: siedem) dokona uzgodnienia zakresu dokumentacji pod warunkiem jej kompletności i zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 10. Warunkiem rozpoczęcia prac jest uzyskanie pozwolenia na budowę i innych wymaganych prawem decyzji administracyjnych. 11. Termin wejścia na budowę należy ustalić z Zamawiającym wg zatwierdzonego harmonogramu robót. 12. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia uwzględni konieczność nieprzerwanej pracy istniejącej kotłowni gazowej. Zamawiający dopuszcza maksymalnie 8 godzinną przerwę na niezbędne prace przyłączeniowe. Każdorazowa przerwa powinna być ustalona z Zamawiającym. 13. Wykonawca winien przekazać na piśmie Zamawiającemu informację z przynajmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem (licząc od dnia wejścia na budowę). 14. Miejscem robót, dostaw, prac montażowych i towarzyszących jest kotłownia zlokalizowana na terenie miasta Rumia przy ul. Leśnej 4. 15. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 16. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: a) etap I - do dnia 31.12.2019 r. - wykonanie Projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę i projektami wykonawczymi wraz z kosztorysami, b) etap II - najpóźniej do dnia 31.03.2020 r. - Wykonanie robót budowlanych. 17. Pod pojęciem terminu wykonania przedmiotu Umowy należy rozumieć datę: a) zakończenia wszelkich prac projektowych wraz z wymaganymi dokumentami oraz ich złożenie Zamawiającemu i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz b) zakończenia wszelkich robót budowlanych objętych zakresem wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej technicznej dla zadania Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem powietrznej absorpcyjnej pompy ciepła - na potrzeby ogrzewania obiektu Przedszkola Samorządowego zlokalizowanego w Rumi przy ul. Leśnej 4 w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232141-2
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45223000-6, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALPAT Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
159408.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- zakup usługi gastronomicznej na zabezpieczenie konferencji Przestępczość Teleinformatyczna XXI realizowanej w dniach 16 - 18 czerwca 2025 r. na terenie Akademii Marynarki Wojennej
- Rejs badawczo-szkoleniowy dla 42 uczestników projektu "Wykwalifikowane kadry dla branży OZE"
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót sanitarnych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Flagowanie miasta Gdyni z okazji świąt państwowych, uroczystości i imprez miejskich oraz utrzymanie masztów flagowych na terenie Gdyni.
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa termomodernizacji budynków komunalnych w Gminie Dubeninki.
- Dokumentacja projektowa trasy zwiedzania twierdzy Boyen oraz rewaloryzacji, modernizacji i adaptacji do celów dydaktycznych i ekspozycyjnych obiektów Piekarni oraz Magazynu Prochowego.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano - technicznego wraz z pełną dokumentacją dla zintegrowanego systemu nagłośnienia informacyjnego z rozbudową systemu dozoru wizyjnego na terenie Ogrodu
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.