eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych Województwa Wielkopolskiego na 2021 rok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-24

Ogłoszenie nr 510236279-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego: Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych Województwa Wielkopolskiego na 2021 rok.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597461-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63125781600000, ul. al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 626 70 80, e-mail kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl, faks 61 626 70 81.
Adres strony internetowej (url): www.umww.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych Województwa Wielkopolskiego na 2021 rok.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GM.272.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 250 szt. kalendarzy książkowych Województwa Wielkopolskiego oprawionych w okleinę skóropodobną na 2021 rok wraz z opakowaniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbki w postaci kalendarza książkowego wraz z opakowaniem 3.1. Wymagana próbka, dostarczona przez Wykonawców będzie poddana ocenie oferty w kryterium "jakość próbki". 3.2. Załączona do oferty próbka musi przedstawiać co najmniej parametry/ elementy umożliwiające ocenę oferty w kryterium "jakość próbki" zgodnie z rozdz. XV ust. 2 SIWZ, w szczególności odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie następujących punktów: o pkt 1b, pkt 1c, pkt 1d, pkt 1e - przy czym rodzaj papieru ecru o gramaturze od 120 g/m2 do 160 g/m2; o pkt 1f - przy czym tłoczenie może być dowolne, nie mniejsze jednak niż 2x3 cm, wypełnione dowolnym kolorem; o pkt 2h - przy czym kalendarium nie musi dotyczyć 2021 roku, druk powinien być wykonany w dwóch kolorach (dowolnych), na papierze w kolorze ecru o gramaturze od 80 g/m2 do 100 g/m2; o pkt 2i - próbka powinna posiadać co najmniej jedną mapę: mapę samochodową Polski; o pkt 2j - tasiemka w próbce może być dowolnej wielkości, w dowolnym kolorze; o pkt 3b - opakowanie: ergonomiczne kartonowe pudełko zamykane po dłuższej krawędzi wymiarami dopasowane do wielkości kalendarza, odporne na odkształcenia, tektura o gramaturze minimum 320g/m2, tektura o zabarwieniu brązowym lub beżowym lub szarym; pożądana różnorodna struktura powierzchni opakowania, odmienna od gładkiej, opakowanie ma pełnić funkcję estetyczną i ochronną dla kalendarza. 3.3. Wymagana próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 3.4. Nie załączenie do oferty wymaganej próbki skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3.5. Przedstawiona próbka co do: technologii wykonania, parametrów technicznych, cech jakościowych takich jak trwałość, precyzja wykonania, estetyka, będzie stanowiła wzorzec odniesienia dla produktów dostarczonych przez Wykonawcę. 4. Pozostały zakres i sposób realizacji zamówienia określają "Istotne postanowienia umowy" stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5


Dodatkowe kody CPV: 30199792-8, 22817000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Edica Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Forteczna 3
Kod pocztowy: 61-362
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18542.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18542.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.