eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmżaInkubator Przedsiębiorczości w Chełmży

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-05

Ogłoszenie nr 510236533-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.

Gmina Miasto Chełmża: Inkubator Przedsiębiorczości w Chełmży

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020: Działanie 7.1. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589224-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 87111869000000, ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 675-22-91, e-mail przetargi@um.chelmza.pl, faks 056 675-21-22.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Inkubator Przedsiębiorczości w Chełmży

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKM.271.1.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia zadania stanowi realizacja prac związanych ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłym szpitalu przy ul. Gen. J. Hallera 7 w Chełmży na potrzeby funkcjonowania inkubatora przedsiębiorczości oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Gen. J. Hallera 7 w Chełmży (na działkach o nr 69 i 71 w obrębie nr 4). Zakres realizowanych prac obejmuje w szczególności m. in.: remont elewacji, wymianę obróbki blacharskiej, remont istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych i daszków nad wejściami do budynku, zmianę funkcjonalnego układu pomieszczeń (wyburzenia niektórych ścian, wybudowanie nowych ścianek działowych pod nową funkcję), remont wszystkich pomieszczeń budynku (podłóg, ścian, sufitu), docieplenie budynku od wewnątrz, ocieplenie stropodachu wraz z jego rekonstrukcją, remont elewacji, izolację poziomą i pionową budynku oraz wykonanie nowych instalacji wewnętrznych, zakup i wyposażenie pomieszczeń w meble i urządzenia zgodnie z projektem aranżacji wnętrz dla poszczególnych pomieszczeń, zakup i dostawę urządzeń, zgodnie z załączoną specyfikacją (laptop - 3 szt., pakiet Microsoft Office - 3 szt., kserokopiarka - 1 szt., telewizor - 1 szt., Projektor - 1 szt., przenośny ekran projekcyjny na statywie - 1 szt.), wykonanie komunikacji wewnętrznej samochodowej i komunikacji dla osób pieszych na terenie działki, doposażenie obiektu w elementy małej architektury, nasadzenie nowych drzew w ramach rekompensaty drzew przewidzianych do likwidacji, oświetlenie działki lampami parkowymi, wykonanie nowego ogrodzenia z cokołem i słupkami betonowymi między przęsłami, wraz z uzupełnieniem cokołu w związku z likwidacją kiosku ruchu, realizację rozwiązań mających na celu dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, prowadzenie badań archeologicznych w trakcie prac ziemnych (zgodnie z decyzją Nr ZAR.153.2019).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45261210-9, 45262522-6, 45410000-5, 45432100-5, 45421100-5, 45442100-8, 45431200-9, 45421152-4, 45421146-9, 45223110-0, 45262000-1, 45450000-6, 45342000-6, 45310000-3, 45331100-7, 45333100-6, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3049082.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "BŁAŻEX" Sp. Jawna J. L. Kulczak
Email wykonawcy: f.h.blazex@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Migdałowa 19
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3116110.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3116110.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3589000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 12,84%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.