To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-05
Ogłoszenie nr 510236692-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym: Budowa zintegrowanego systemu zabezpieczenia terenu przed niekontrolowanym przemieszczaniem się umieszczonych w oddziałach Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606239-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym, Krajowy numer identyfikacyjny 14706092700000,
ul. Zalesie
1a,
09-500
Gostynin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
24 235 00 15, e-mail
administracja@kozzd-gostynin.pl, faks
24 235 71 55.
Adres strony internetowej (url): http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl
Adres profilu nabywcy: http://kozzd-gostynin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zintegrowanego systemu zabezpieczenia terenu przed niekontrolowanym przemieszczaniem się umieszczonych w oddziałach Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/4/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. "Budowa zintegrowanego systemu zabezpieczenia terenu przed niekontrolowanym przemieszczaniem się umieszczonych w oddziałach Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie". Pod nazwą inwestycji zawiera się wielobranżowe zadanie inwestycyjne obejmujące między innymi wykonanie alarmowej instalacji niskoprądowej wraz z rozbudową istniejących central alarmowych. Niezbędnym elementem dla efektywnego działania systemu sygnalizacji włamania i napadu jest wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę okienną aluminiową o parametrach bezpieczeństwa właściwych dla tego typu placówki i zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Podane powyżej informacje mają jedynie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach do SIWZ, tj.: Załączniku pn. "Opracowanie rozbudowy systemu sygnalizacji włamania". Załączniku pn. "Projekt budowlany dla inwestycji". Zamawiający informuje, iż wszystkie dostawy będą obejmowały sprzęt i urządzenia nowe i nieużywane. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do SIWZ nazwy wyrobów i elementów to wymóg konieczny, aby stary system zabezpieczeń współpracował z systemem będącym przedmiotem zamówienia. Dokumentacja stanowiąca opis przedmiotu zamówienia, może wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i niemożność opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Określone w dokumentacji materiały, urządzenia lub technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe oraz estetyczne, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia lub technologie równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych oraz estetycznych, co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. UWAGA: W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do przyjętych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia związanego z wymianą stolarki okiennej tj. rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych, Wykonawca ma obowiązek do oferty załączyć wykaz materiałów, urządzeń lub technologii, które zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Jednocześnie w części obejmującej prace związane z budową zintegrowanego systemu zabezpieczeń, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z formularzem ofertowym wykaz oferowanego sprzętu, który stanowi załącznik nr do 2 do SIWZ. Zaproponowane równoważne materiały, urządzenia lub technologie będą podlegały ocenie Zamawiającego, który może podjąć decyzję o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym zlokalizowany jest w budynku, w którym przebywają bardzo niebezpieczni pacjenci, a montaż okien oraz systemu zabezpieczeń będzie wykonywany na terenie instytucji, która posiada infrastrukturę techniczną i medyczną oraz jest obiektem działającym. W związku z tym, iż prace wykonywane będą w obiekcie czynnym nie mogą one zakłócać funkcjonowania jego pracy. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym przyjęte rozwiązania na każdym etapie ich wykonania. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca planowanych prac oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca nie może podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące wykonania zadania, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej - brak przeprowadzenia wizji lokalnej nie uniemożliwia Wykonawcy złożenia oferty i udziału w postępowaniu przetargowym. Po stronie Wykonawcy leży również obowiązek przeprowadzenia stosownych pomiarów. W czasie realizacji zadania Wykonawca zorganizuje miejsce prac własnym staraniem i na własny koszt oraz podejmie wszelkie środki niezbędne dla ochrony prac, a także będzie utrzymywał bieżący porządek na miejscu prac. Każdorazowo po zakończeniu prac należy posprzątać wyznaczony odcinek pracy. Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego oddzielenia miejsc prowadzonych prac oraz będzie stosował elektronarzędzia o niskim poziomie hałasu. Wszelkie narzędzia używane przy pracy muszą być sprawdzone ilościowo przed rozpoczęciem prac, a następnie po zakończeniu pracy, należy sprawdzić czy ich stan ilościowy zgadza się. W przypadku stwierdzenia braku należy fakt ten zgłosić niezwłocznie ochronie Ośrodka. Do Wykonawcy należy zabezpieczenie koszy/kontenerów na odpadki i gruz oraz pokrycie kosztów ich wywozu. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich przepisów obowiązujących na terenie Ośrodka. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę zostanie poinformowany o w/w przepisach. Zamawiający informuje, iż na terenie całego Ośrodka obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Na terenie Ośrodka nie mogą przebywać osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Wszelkie ustalenia dotyczące organizacji prac zapadać muszą w uzgodnieniu z Zamawiającym. Jednocześnie codziennie (lub dzień wcześniej) przed przystąpieniem do prac, zakres prac wykonywany w danym dniu musi być szczegółowo ustalony z wyznaczoną przez Zamawiającego osobą. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Zamawiający może przerwać prace do czasu ich usunięcia. Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania systemu będącego przedmiotem postępowania. W dniu przekazania placu budowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu zadania, w tym również listę osób zatrudnionych przez Podwykonawców. W przypadku zmian, zaktualizowana lista winna zostać dostarczona do Biura Ochrony na minimum 24 godziny przed rozpoczęciem dalszych prac - każdy pracownik Wykonawcy wchodząc na teren Ośrodka musi posiadać dowód osobisty i okazać go każdorazowo na wezwanie pracownikowi Biura Ochrony Ośrodka. Praca na terenie Ośrodka nie może trwać w godzinach 21.00 - 07.00, ze względu na obowiązującą w tych godzinach ciszę nocną. W wyjątkowych sytuacjach np. poza Oddziałami, gdzie nie przebywają pacjenci, a praca nie wymaga użycia narzędzi wywołujących hałas może zostać wyrażona zgoda na przedłużenie prac do godziny 22.00. Zamawiający informuje również, iż nie ma możliwości udostępnienia Wykonawcy powierzchni magazynowej, warsztatowej, socjalnej, co oznacza, że organizacja takiego zaplecza leżeć będzie po stronie Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, obejmujący wszystkie wykonywane roboty budowlano - instalacyjne oraz dostarczone materiały, zamontowane urządzenia etc. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Jednocześnie w okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne przeglądy przedmiotu zamówienia, które będą mieć miejsce w miesiącu październik/listopad, każdego roku obowiązywania gwarancji. Oznacza to, że liczba wykonanych przeglądów zależna będzie od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę - okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych we wzorze umowy. Warunki określone we wzorze umowy załączonym do SIWZ stanowią jej integralną część. Jednocześnie, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy PZP Zamawiający określa, że jeżeli przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie pracy określonej w art. 22 § 1 w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy, Zamawiający wymaga, aby osoby te były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, weryfikowania danych w tym zakresie oraz konsekwencje niewywiązywania się ze zobowiązania określa § 14 projektu umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421132-8
Dodatkowe kody CPV: 45312200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
398373.27
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Systal Cieśliński Andrzej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
489999.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 308926.80 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- ,,Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i modernizacji łazienek oraz klatek schodowych w DPS Gostynin"
- ,,Wykonanie remontu cząstkowego dróg o nawierzchni bitumicznej w ilości do 10 000m2"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
- Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Dębicy i Urzędzie Skarbowym w Jarosławiu
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV zabezpieczającymi tymczasowy budynek Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- Budowa sali konferencyjnej i przebudowa istniejącego budynku PODR w Szepietowie wraz z urządzeniami budowlanymi w ramach zadania "Przebudowa/budowa sali konferencyjnej Podlaskiego ODR w Szepietowie"
więcej: Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.