To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-05
Ogłoszenie nr 510236925-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.
Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Rewitalizacja skweru w rejonie ulic: Wrocławska, Arkońska i Lutycka w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592080-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000,
ul. ul. Strzelców Bytomskich
,
44-109
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2310031, 3350444, e-mail
mzuk@mzuk.pl, faks
322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja skweru w rejonie ulic: Wrocławska, Arkońska i Lutycka w Gliwicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZUK.EPZ.50.39.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji skweru znajdującego się w rejonie ulic: Wrocławska, Arkońska i Lutycka w Gliwicach zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Zamówienie obejmuje: ZAGOSPODAROWANIE TERENU: Roboty rozbiórkowe: rozbiórka krawężników, obrzeży, ław z gruzobetonu, wywóz gruzu powstałego z rozbiórek, roboty ziemne) - poz. 1-11 przedmiaru. NAWIERZCHNIE: Kostka betonowa, płyta betonowa (wykonanie podbudowy, wykonanie obrzeży betonowych, krawężników, wykonanie nawierzchni) - poz. 12-23 przedmiaru: - nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 6 cm szara - 184 m2; - nawierzchnia z płyt betonowych o gr. 4 cm szara - 26 cm2; - obrzeża betonowe o wymiarach 20 x 6 cm - 220,19 mb; - krawężniki betonowe o wymiarach 15 x 30 - 95,19 mb. Nawierzchnia bezpieczna (piasek płukany), wykonanie podbudowy, obrzeży betonowych - poz. 24-31 przedmiaru: - nawierzchnia bezpieczna z piasku płukanego - 10 m2; - obrzeża betonowe o wymiarach 20 x 6 cm - 9,3 mb. Nawierzchnia trawiasta (mechaniczne rozścielenie ziemi urodzajnej pod projektowane rabaty, trawniki, w miejscu rozebranych nawierzchni utwardzonych, wzmocnienie podłoża geokratami, ułożenie geowłókniny, rozścielenie kory ogrodowej, wykonanie trawników) - poz. 32-36 przedmiaru: - trawniki - 0,062 ha; - krata przerostowa (geokrata) - 27 m2; - geowłóknina - 278 m2. NASADZENIA: Nasadzenia (zakup oraz sadzenie materiału szkółkarskiego) poz. 37-56 przedmiaru - specyfikacja materiału roślinnego (załącznik do SIWZ). Roczna pielęgnacja trawników polegająca na: - podlewanie (częstotliwość uzależniona od warunków atmosferycznych); - odchwaszczanie mechaniczne i chemiczne; - dosiewanie trawy w miejscach wypadów; - uzupełnienie ziemi w zależności od potrzeb; - nawożenie (wiosna, lato); - koszenie. UWAGA: okres pielęgnacji liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. Roczna pielęgnacja nasadzeń polegająca na: - podlewanie w zależności od potrzeb, w czasie suszy minimum 2 razy w tygodniu; - odchwaszczanie; - nawożenie; - wymiana uschniętych nasadzeń. UWAGA: okres pielęgnacji liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. MAŁA ARCHITEKTURA: Zakup i montaż: - ławka parkowa z oparciem - 3 szt.; - zestaw piknikowy - 3 szt.; - siedziska - 8 szt.; - leżaki - 2 szt.; - bujak - 1 szt.; - słupek - 4 szt.; - trzepak - 2 szt. ELEKTRYKA: Instalacja oświetlenia ścieżek na skwerze (przedmiar elektryka): - montaż aparatury w złączu ZKO; - budowa infrastruktury kablowej; - budowa oświetlenia ścieżek; - uziemienia i połączenia wyrównawcze; - pomiary odbiorcze instalacji elektrycznych. Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest: projekt budowlano-wykonawczy. Przedmiary robót. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Pozostałe warunki wykonania robót: Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. UWAGA: koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub krajową oceną techniczną lub równoważne zgodnie z uwagami powyżej. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Wykonawca ma obowiązek zgłaszać do Zamawiającego chęć przeprowadzenia odbiorów częściowych robót ulegających zakryciu i zanikających. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiana faktur częściowych z zastrzeżeniem konieczności złożenia harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić m.in.: operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach, certyfikaty i deklaracje właściwości użytkowych na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, protokoły z pomiarów i badań, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowy, dziennik budowy, dokumentację powykonawczą, instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: Stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. Wykonywania prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w soboty. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Udział w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. UWAGA: W trakcie obowiązywania gwarancji Wykonawca wykona bezpłatnie wszystkie niezbędne przeglądy i konserwacje. O terminie przeprowadzenia przeglądów/konserwacji Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Każdorazowo z przeglądu/konserwacji zostanie sporządzony protokół. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji oraz części zamiennych w okresie obowiązywania gwarancji ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233250-6, 43325000-7, 77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175746.38
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO-POL Jan Ogonowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
193352.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa drogi pożarowej i zagospodarowanie terenu przy Domu Asystenta oraz DS SOLARIS. Znak sprawy: IA1.284.20.2024.HP
- Roboty budowlane w podziale na dwie części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - instruktorzy IA1.283.33.2024.DM
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-technika-społeczeństwo" Znak sprawy: IA1.283.34.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- 4WOG-1200.2712.46.2024 Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dz. (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z j.w. - 4 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gminy Piszczac
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.