eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń doFESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostnostawowo- mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 510237181-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie: Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń do: FESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostnostawowo- mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580374-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540172481-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43102923400000, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815344610, e-mail zamowienia@spsk1.lublin.pl, faks +48815324153.
Adres strony internetowej (url): https://portal.smartpzp.pl/spsk1

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń do: FESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostnostawowo- mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EO/TA 2732/49/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakup 2 szt. polisomnografów dla potrzeb Kliniki Chorób Wewnętrznych; 1 zestawu urządzeń do: FESS z pompą i shaverem, rekonstrukcji oczodołu, żuchwy, sialoendoscopii, artoscopii stawu skr.-żuch., chirurgii ortognatycznej, dla potrzeb Bloku Operacyjnego w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00- 00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie". 2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A - 2B "Formularza oferty - Opis Przedmiotu Zamówienia". 3. Przedmiot zamówienia stanowi dwa zadania - oferty częściowe. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101814.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Respironix Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy: 01-211
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Belgia

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109959.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109959.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128699.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r, poz. 1843)z późn. zm., Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie informuje, że unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 2 na podstawie artykułu 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp " nie złożono żadnej oferty, nie podlegającej odrzuceniu" - oferta złożona do niniejszego postępowania została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści istotnych warunków zamówienia".

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.