To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-05
Ogłoszenie nr 510237198-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.
Nadleśnictwo Lębork: Budowa kancelarii leśnictwa Wrzeście
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597872-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Lębork, Krajowy numer identyfikacyjny 77052800600000,
ul. Wojska Polskiego
32,
84-300
Lębork, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 635 958, e-mail
lebork@gdansk.lasy.gov.pl, faks
598 622 227.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lebork/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kancelarii leśnictwa Wrzeście
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.2.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku biurowego - kancelarii leśniczego leśnictwa Wrzeście wraz z zagospodarowaniem terenu działki, wykonanie przyłączy, zbiornika bezodpływowego, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Działka zlokalizowana jest we Wrześciu (gm. Wicko), obręb Wrzeście na działce nr 239/L. Budynek będzie przeznaczony na cele administracyjno-biurowe (kancelaria leśniczego). Budynek posiada przedsionek, toaletę ogólnodostępną dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie biurowe, kuchnię oraz pomieszczenie gospodarcze. 2) Budynek zaprojektowano w technologii lekkiego szkieletu drewnianego z izolacją z wełny mineralnej skalnej. 3) Charakterystyczne parametry budynku: - Liczba kondygnacji - 1 kondygnacja nadziemna (parter, poddasze nieużytkowe); - Wysokość budynku - 6,61 m (w kalenicy dachu); - Wysokość do okapu - 2,60 m; - Kąt nachylenia dachu - 450 - Wymiary zewnętrzne - 9,57x5,54 m - Powierzchnia zabudowy - 50,18 m2; - Powierzchnia użytkowa - 29,18 m2 - Kubatura - 201,08 m3 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ, na który składa się: - Projekt budowlany - załącznik nr 2.1. do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR - załącznik nr 2.2. do SIWZ - Przedmiar robót - załącznik nr 2.3. do SIWZ (przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Zalecane jest zapoznanie się z terenem budowy oraz innymi warunkami i utrudnieniami, w jakich przyjdzie Wykonawcy realizować przedmiotowe zamówienie. Wykonawcy przysługuje uprawnienie zapoznania się z terenem, na którym będzie realizowana inwestycja. W cenie ofertowej należy uwzględnić ryzyko związane z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia. 5) Wykonanie zadania obejmuje również: - Prace ziemne, - Wykonanie przyłączy, - Budowa budynku z lekkich, drewnianych elementów, - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - Prace instalacyjne elektryczne, - Prace instalacyjne sanitarne, - Prace wykończeniowe: tynkowanie, malowanie, posadzki, - Montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia łazienki, - Budowę zbiornika bezodpływowego - Zagospodarowanie terenu: śmietnik, parking, chodniki, - Pełną obsługę geodezyjną łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, - Sporządzenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do oddania budynku do użytkowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45400000-1, 45310000-3, 45311000-0, 45331100-7, 45321000-3, 45331000-6, 45332000-3, 45231112-3, 45231300-8, 45300000-0, 45111291-4, 45330000-9, 45261000-4, 45443000-4, 45233250-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
348000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "KELLER" Witold Keller
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
428040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
- Dostawa sprzętu komputerowego, mebli oraz sprzętu AGD do pracowni, sali dydaktyczno-naukowej i pozostałych pomieszczeń w BCU w Lęborku
- REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ORAZ ROBOTY BRUKARSKIE NA TERENIE GMINY MIASTO LĘBORK W 2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
- "Sporządzenie projektu Planu ogólnego Gminy Miasta Lęborka wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko"
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach (...)
- Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w miejscowości Tynica Gmina Tczów
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja przepompowni na działce nr 130/1 w m. Browina.
- Budowa instalacji gazowej na terenie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II wykonanie
- Budowa drogi gminnej relacji Worowice Wyroby- Bromierzyk na terenie Gminy Staroźreby
- Modernizacja budynku Stacji Pomiarów Aerologicznych we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.