To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-25
Ogłoszenie nr 510237640-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.
Gmina Bircza: "Przebudowa drogi gminnej Nr 116011 R - 116012 R Korzeniec - Huta Brzuska w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8; w km 3+947,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600607-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bircza, Krajowy numer identyfikacyjny 65090047600000,
ul. ul. Ojca Św. Jana Pawła II
2,
37-740
Bircza, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
016 672 60 91, e-mail
pawelm@bircza.pl, faks
016 672 53 41.
Adres strony internetowej (url): www.bircza.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej Nr 116011 R - 116012 R Korzeniec - Huta Brzuska w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8; w km 3+947,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa drogi gminnej Nr 116011 R - 116012 R Korzeniec - Huta Brzuska w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8; w km 3+947,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000". Zakres robót w km 0+606 do km 1+306; w km 2+497 do km 3+286,8 w km 3+947,3 do km 4+250; w km 4+520,01 do km 5+000 tj.: 1660,00 m 1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Istniejąca droga gminna jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu w grupie KR1-KR2. Droga na całym odcinku posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokościach zmiennych, od 3,20 m do 4,20 m. Istniejący stan techniczny nawierzchni bitumicznej jest zróżnicowany, niektóre odcinki jezdni są w bardzo złym stanie technicznym. W jezdni występują spękania nawierzchni, wyboje oraz kofeiny i przełomy, które utrudniają ruch pojazdów samochodowych i wymagają przebudowy poprzez wymianę podbudowy na tych odcinkach. Droga na całym odcinku posiada pobocza ziemne, które są rozmyte i wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo, zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu rowami drogowymi, do przepustów drogowych pod koroną drogi. Rowy są zamulone i wymagają oczyszczenia, a lokalnie odtworzenia. Przepusty drogowe pod zjazdami są w dobrym stanie technicznym, drożne, częściowo zamulone, nie wymagają wymiany lub przebudowy. Stwierdzone zniszczenia mogą być spowodowane działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz występującego ruchu pojazdów mechanicznych. Droga wymaga wykonania przebudowy w zakresie wzmocnienia nośności jezdni, wykonania nowej nawierzchni, utwardzenia poboczy oraz uporządkowania spływu wód opadowych 2. Ogólna charakterystyka robót Roboty obejmują przebudowę odcinków drogi: od km 0+606,00 do km 1+306,00, od km 2+497 do 3+286,80, od km 3+947,34 do 4+250,00, od km 4+520,01 do 5+000,00. Projekt przewiduje przebudowę istniejącej nawierzchni drogi, polegającej na wykonaniu poszerzenia jezdni, wzmocnienia podbudowy, likwidacji występujących przełomów i kolein poprzez wymianę podbudowy, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zaprojektowano odbudowę i wykonanie poboczy, które będą utwardzone przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, a na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. Ze względu na zróżnicowany stan techniczny drogi, wytypowano odcinki, na których zastosowano różne technologie wykonania przebudowy i zabezpieczenia jezdni, tj. odcinki z wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Dla uporządkowania spływu wód opadowych w pasie drogowym, zaprojektowano odbudowę i oczyszczenie rowów drogowych, a odcinkowo wykonanie nowych rowów. Spływ wód opadowych odbywać się będzie zgodnie ze stanem istniejącym. 3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych Nawierzchnia bitumiczna o szerokości zmiennej od 4,00 m do 3,20 m. Podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego grub. 15 cm, skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową C60 B3 ZM w ilości 0,8 kg/m2, skropienie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM w ilości 0,5 kg/m2. Nawierzchnia - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W dla KR1-KR2 grub. 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 115 o grub. 4 cm. Pobocza drogi o szer. 30 cm, utwardzone kruszywem łamanym 0/63 mm o grubości warstwy 23 cm. Likwidacja przełomów poprzez wymianę podbudowy dwuwarstwowo na warstwę z kruszywa naturalnego 0/63 mm o grub. 20 cm oraz na warstwę z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. 15 cm. 4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej konfiguracji niwelety jezdni z dostosowaniem do istniejących warunków terenowych i do projektowanych pochyleń poprzecznych poprzez zastosowanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej oraz wzmocnienie konstrukcji i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej. Niweleta jezdni na poszczególnych odcinkach podnosi się średnio od 4 do 23 cm Założenia projektowe przewidują wykonanie poszerzenia jezdni i korektę łuków poziomych dla osiągnięcia poprzecznego profilu jezdni odcinkowo ze spadkiem jednostronnym i dwustronnym o wartości na prostej 2%, a na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym 3% - 4% oraz uzyskanie spadku 4% na poboczach drogi. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy następować będzie powierzchniowo z jezdni i poboczy do istniejących rowów. Podział spływu wód regulują istniejące przepusty drogowe zlokalizowane pod koroną drogi. Dalej wody opadowe kierowane są zgodnie z ukształtowaniem terenu do potoku. Spływ wód w linii rowów odbywa się poprzez istniejące pod zjazdami drogowymi przepusty rurowe, które są w dobrym stanie technicznym i nie wymagają przebudowy lub wymiany. Projekt nie wprowadza zmian kierunków i sposobu odprowadzania wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. 4.1. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+606,00 do km 1+306,00 - Przebudowa drogi. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - wzmocnienie istniejącej konstrukcji z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm grub. 15 cm - poszerzenie jezdni, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - poszerzenie jezdni, podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 15 cm - istniejąca konstrukcja drogi. 4.2. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 2+947,00 do km 3+286,80 - Przebudowa drogi. 1) Konstrukcja w miejscach występowania przełomów. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 5 grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm - istniejące podłoże drogi. 2) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM 4.3. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 3+947,3 do km 4+250,00 - Przebudowa drogi 1) Konstrukcja w miejscach występowania przełomów - do km 4+070,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm - istniejące podłoże drogi. 2) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM 3) Konstrukcja na poszerzeniach - do km 4+1 79,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm 1.1 - istniejące podłoże drogi. 1) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 BE ZM 2) Projektowana pełna nowa konstrukcja - wymiana konstrukcji istniejącej 4+179 - 4+198 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm - warstwa odsączająca z piasku 0/4 grub. 15 cm - wzmocnienie podłoża geowłókniną separacyjną gramatura 400g/m2 - istniejące podłoże drogi. 3) Konstrukcja na poszerzeniach - km 4+198,00 do km 4+250,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 Cm - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 mm grub. 20 cm 1.2 - istniejące podłoże drogi. 1) Konstrukcja w ciągu nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 5 grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM 4.4. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 4+520,01 do km 5+000,00 - Przebudowa drogi - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 13 (godziny 800-1430).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1034146.34
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STRABAG Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
751684.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BIRCZA
więcej: przetargi BIRCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.