To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-25
Ogłoszenie nr 510237806-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.
3 Regionalna Baza Logistyczna: Dostawa akumulatorów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592020-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
3 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 12139041500000,
ul. ul. Montelupich
3,
30-901
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
261 137 554, e-mail
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
261 137 553.
Adres strony internetowej (url): http://3rblog.wp.mil.pl/
Adres profilu nabywcy: https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa akumulatorów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):155/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów. 2.Zamówienie podzielone jest na 6 zadań: Zadanie nr 1 - Akumulatory do samochodów ciężarowych Zadanie nr 2 - Akumulatory do samochodów dostawczych Zadanie nr 3 - Akumulatory do pojazdów rolniczych Zadanie nr 4 - Akumulatory do samochodów osobowych Zadanie nr 5 - Akumulatory do quadów Zadanie nr 6 - Akumulatory do UPS-APS SMART 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31.43.01.00 - 31.43.01.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Akumulatory do samochodów ciężarowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie zadania nr 1: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 1 w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; Z uwagi na powyższe Komisja Przetargowa proponuje unieważnić postępowanie w zakresie zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Akumulatory do samochodów dostawczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie zadania nr 2: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 2 w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; Z uwagi na powyższe Komisja Przetargowa proponuje unieważnić postępowanie w zakresie zadania nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Akumulatory do pojazdów rolniczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie zadania nr 3: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 3 w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; Z uwagi na powyższe Komisja Przetargowa proponuje unieważnić postępowanie w zakresie zadania nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Akumulatory do samochodów osobowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie zadania nr 4: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: w zakresie zadania nr 4 w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; Z uwagi na powyższe Komisja Przetargowa proponuje unieważnić postępowanie w zakresie zadania nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Akumulatory do quadów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie zadania nr 5: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert wyznaczonego w przedmiotowym postępowaniu na dzień 13.10.2020 r. godz. 9:00 w zakresie zadania nr 5 nie złożono żadnej oferty. Z uwagi na powyższe Komisja Przetargowa proponuje unieważnić postępowanie w zakresie zadania nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Akumulatory do UPS-APS SMART |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3121.92
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PW MEA Aneta Wolska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2364.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.