To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-06
Ogłoszenie nr 510237857-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.
Leśny Bank Genów Kostrzyca: Wykonanie modernizacji istniejącej instalacji i urządzeń sygnalizacji pożaru wraz z monitoringiem graficznym obiektów LBG Kostrzyca.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602617-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Leśny Bank Genów Kostrzyca, Krajowy numer identyfikacyjny 23029624100000,
ul. Miłków
300,
58-535
Miłków, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
75 7131048 wew. 131, e-mail
Dorota.Jasik@lbg.lasy.gov.pl, faks
757 131 754.
Adres strony internetowej (url): www.lbg.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji istniejącej instalacji i urządzeń sygnalizacji pożaru wraz z monitoringiem graficznym obiektów LBG Kostrzyca.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.1.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji istniejącej instalacji i urządzeń sygnalizacji pożaru wraz z monitoringiem graficznym obiektów LBG Kostrzyca. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) Projekt wykonawczy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu instalacji SSP oraz robót elektrycznych jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 4) Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Zastosowane przez Wykonawcę wyroby, materiały i urządzenia, muszą być zgodne z dokumentacją projektową oraz posiadać oznakowanie lub aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastosowanie zamienników materiałowych podanych w przedmiarze lub dokumentacji projektowej nie może pogarszać standardu produktu oraz wymaga uzgodnienia nadzoru autorskiego i inwestorskiego oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego; b. Gwarancja jakości na przedmiot zamówienia w okresie co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; c. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy teren placu budowy; d. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót budowlanych po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy. e. Przedmiar robót stanowiący opis przedmiotu zamówienia ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót budowlanych w większej ilości robót niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie projektu wykonawczego w cenie oferty zaproponowanej przez Wykonawcę. f. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w każdym przypadku, gdy wskazuje się lub używa w SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w Projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w Przedmiarze robót. g. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ilekroć w SIWZ lub załącznikach opisujących przedmiot zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do Projektu wykonawczego oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, które dopuszczają dane materiały do użytkowania oraz pozwalają jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. h. Roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, z późn. zm.), przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 620), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. Nr109, poz. 719) i. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją. 5) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania zobowiązań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 7. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8
Dodatkowe kody CPV: 45343000-3, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
332244.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JAN KALIN ABM Alarm
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
356700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.