eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚliwiceDostawa wyposażenia do Gminnego Centrum Stomatologii przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Śliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-06

Ogłoszenie nr 510239018-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa wyposażenia do Gminnego Centrum Stomatologii przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Śliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592322-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 92352820000000, ul. ul. Szkolna 7, 89-530 Śliwice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 340 019, e-mail spzozsliwice@hot.pl, faks 523 340 019.
Adres strony internetowej (url): bip.sliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do Gminnego Centrum Stomatologii przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Śliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ/ZP/2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest Dostawa wyposażenia do Gminnego Centrum Stomatologii przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Śliwicach. 2. Zakres umowy obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie wraz ze szkoleniem dla personelu wyposażenia: 1. Unit stomatologiczny x 2 2. Zestaw multimedialny x 2 3. Smarownica 4. Asystor x 2 5. Endometr x 2 6. Zestaw radiografii cyfrowej (Rvg + Rtg) 7. Autoklaw 8. Zgrzewarka 9. Destylarka 10. Amalgamator ( wstrząsarka ) x 2 11. Cyfrowy aparat pantomograficzny z przystawka cefalometryczną 12. Zestawy diagnostyczne lekarza stomatologa x 30 13. Zestaw komputerowy x 3 14. Podstawowe wyposażenie lekarza ortodonty x 2 15. Kleszcze niezbędne do pracy lekarza stomatologa 16. Zestaw fantomów do testów podstawowych PRO-DENT x 1 17. Fartuch stomatologiczny z kołnierzem x 1 wymienionego w załączniku nr 6 Formularz cenowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 Specyfikacja techniczna wyposażenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 5. Użyte w dokumentacji przetargowej opisy (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 6. Jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe lub pochodzenie materiałów i urządzeń, to uznać należy że świadczą one o jakości materiałów i urządzeń i mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, których poszczególne materiały/ urządzenia wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione materiałami /urządzeniami równoważnymi. Za produkty równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze parametry techniczne, technologiczne, jakościowe i funkcjonalne niż te które wskazują nazwy własne, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych produktów wraz z podaniem nazwy producenta, nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry potwierdzone załączonymi dokumentami np. aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca parametry techniczne ujęte w dokumentacji przetargowej, certyfikaty, atesty. Podane w dokumentacji przetargowej nazwy nie mają na celu naruszenia art 7 i 29 ustawy Pzp, a jedynie ma na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyposażenia fabrycznie nowe, nieużywane nieużywany i nie obciążony prawami osób trzecich. 8. Zaoferowane wyposażenie musi posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności i in. obowiązujące na terenie UE oraz musi być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć do Zamawiającego w dniu dostawy danego wyposażenia. 9. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie wraz ze szkoleniem dla personelu wyposażenia wymienionego w załączniku nr 6 Formularz cenowy o parametrach określonych w Załączniku Nr 5 Specyfikacja wyposażenia. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach 10. Wyposażenie, stanowiące przedmiot zamówienia dostarczone będzie Zamawiającemu na adres wskazany przez Zamawiającego tj. do Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śliwicach ul. Szkolna 7 89-530 Śliwice. Następnie dokonać montażu zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego i przeprowadzić instruktaż personelu. Szczegóły związane z dostawą, montażem i uruchomieniem należy uzgodnić z dyrektorem SPZOZ. 11. Przed montażem, Zamawiający dokona oceny zgodności dostarczonego wyposażenia w zakresie zgodności z SIWZ i umową. 12. W przypadku dostarczenia wyposażenia niezgodnego z wymagania Zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia prawidłowego wyposażenia w umownym terminie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33111500-6


Dodatkowe kody CPV: 33126000-9, 33192400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304660.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Amadar Sp. z o.o.
Email wykonawcy: r.kupc@amadar.pl
Adres pocztowy: ul. Świętokrzyska 14
Kod pocztowy: 00-050
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 325568.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 325568.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325568.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.