Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-07
Ogłoszenie nr 510239087-N-2019 z dnia 07-11-2019 r.
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Podgórzyn, Jeżów Sudecki, Mysłakowice i Kowary w sezonie zimowym: 2019-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586747-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000,
ul. ul. Jana Kochanowskiego
10,
58-500
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
756 473 103, e-mail
bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks
757 526 419.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat.jeleniogorski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Podgórzyn, Jeżów Sudecki, Mysłakowice i Kowary w sezonie zimowym: 2019-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.272.1.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu jeleniogórskiego w sezonie zimowym 2019/2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy odrębne części: 1) Część I - polegającą na realizacji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn, 2) Część II - polegającą na realizacji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Jeżów Sudecki, 3) Część III - polegającą na realizacji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin Mysłakowice i Kowary. 3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. 4. Wymagany termin realizacji wszystkich części zamówienia - od dnia 15 listopada 2019 r. do dnia 15 maja 2020 r., w tym: 1) zakres prac, wskazany w ust. 5 pkt 1-2, będzie realizowany w terminie od dnia 15 listopada 2019 r. do dnia 30 kwietnia 2020 r.; 2) zakres prac, wskazany w ust. 5 pkt 3, będzie realizowany w terminie od dnia 1 maja 2020 r. do dnia 15 maja 2020 r. 5. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg (w zakresie wszystkich części zamówienia) w szczególności polega na: 1) oczyszczaniu ze śniegu oraz błota pośniegowego nawierzchni wyznaczonych dróg powiatowych (jezdnia, chodniki, pobocza utwardzone z kostki brukowej betonowej lub kamiennej) położonych w granicach administracyjnych gmin: Podgórzyn (Część I zamówienia), Jeżów Sudecki (Część II zamówienia), Mysłakowice i Kowary (Część III zamówienia); 2) zwalczaniu śliskości na drogach do stanu umożliwiającego bezpieczną przejezdność wyznaczonych odcinków dróg powiatowych w granicach administracyjnych gmin wskazanych w pkt 1, przy pomocy materiałów uszorstniających i środków chemicznych; 3) sprzątaniu zanieczyszczeń pozimowych z jedni, chodników i poboczy oraz studni ściekowych po zakończenie sezonu zimowego 2019/2020. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne dotyczące sposobu realizacji usługi zostały określone w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn (dla Części I zamówienia), stanowiącym Załącznik Nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Jeżów Sudecki (dla Części II zamówienia), stanowiącym Załącznik Nr 6b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Mysłakowice i Kowary (dla Części III zamówienia), stanowiącym Załącznik Nr 6c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wykaz odcinków dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn, podlegających zimowemu utrzymaniu dróg, został ujęty w Załączniku Nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8. Wykaz odcinków dróg powiatowych na terenie gminy Jeżów Sudecki, podlegających zimowemu utrzymaniu dróg, został ujęty w Załączniku Nr 6b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9. Wykaz odcinków dróg powiatowych na terenie gmin: Mysłakowice i Kowary, podlegających zimowemu utrzymaniu dróg, został ujęty w Załączniku Nr 6c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Wykonawca, w zakresie realizowanej przez siebie części zamówienia, odpowiada za teren, na którym wykonywana będzie usługa, a także bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia w okresie, o którym mowa w ust. 4. 11. Wykonawca, w zakresie realizowanej przez siebie części zamówienia, ponosi pełną odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody, wypadki i kolizje drogowe, a także inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem wykonywanych prac lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których będzie prowadzone zimowe utrzymanie, od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia sezonu zimowego, odpowiada Wykonawca. 12. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w szczególności zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960). 13. Wykonawca winien dysponować placem do składowania materiałów uszorstniających i chemicznych, stosowanych do posypywania dróg, usytuowanym w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych gmin: Podgórzyn (w zakresie Części I zamówienia), Jeżowa Sudeckiego (w zakresie Części II zamówienia), Mysłakowice lub Kowary (w zakresie Części III zamówienia), aby zapewnić terminową realizację usługi, bez opóźnień wynikających z konieczności dojazdu w wymaganym czasie do miejsca świadczenia usługi. 14. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań natychmiast po wystąpieniu opadów śniegu lub marznącego deszczu, lub stwierdzeniu wystąpienia śliskości zimowej na drogach powiatowych, nie później jednak niż w terminie do 90 minut (przy czym Wykonawca może zaoferować skrócenie tego czasu) od stwierdzenia wystąpienia zjawiska (opadów lub śliskości). Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę zimowego utrzymania dróg powiatowych w w/w terminie również po otrzymaniu od Zamawiającego informacji o konieczności podjęcia działania na danej drodze lub drogach, lub na określonych odcinkach drogi/dróg. Informację o konieczności podjęcia działania Zamawiający przekazuje Wykonawcy telefonicznie (w tym połączenia głosowe i wiadomości tekstowe sms), mailowo lub pisemnie. 15. Czas przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji usługi od momentu otrzymania od Zamawiającego informacji o konieczności podjęcia działania wynosi maksymalnie do 90 minut (przy czym Wykonawca może zaoferować skrócenie tego czasu). 16. Wykonawca - w wyniku otrzymania od Zamawiającego informacji o konieczności podjęcia działania - zobowiązany jest przystąpić do realizacji usługi w czasie określonym w ust. 15 oraz powiadomić Zamawiającego telefonicznie (w tym połączenia głosowe i wiadomości tekstowe sms) o rozpoczęciu działania - w celu zweryfikowania przez Zamawiającego ustalonego czasu przystąpienia do realizacji usługi. 17. O wykonaniu usługi Wykonawca informuje Zamawiającego telefonicznie lub mailowo w dniu wykonania usługi, a najpóźniej w dniu następnym - określając zakres wykonanych prac oraz użyte środki. 18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeśli podwykonawcy powierzona zostanie realizacja części zamówienia) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Powyższy wymóg dotyczy każdej z trzech części zamówienia. 19. Na podstawie umowy o pracę muszą być zatrudnione osoby wykonujące czynności określone w zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia, wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych dla poszczególnych części zamówienia (Załączniki Nr 6a, 6b i 6c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), w szczególności czynności polegające na odśnieżaniu nawierzchni dróg oraz zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg, wykonywane przez operatorów sprzętu używanego do odśnieżania oraz usuwania śliskości, tj. osoby realizujące przedmiot zamówienia pod kierownictwem pracodawcy (Wykonawcy lub podwykonawcy) w wyznaczonym przez niego czasie, za ustalonym między pracodawcą a pracownikiem wynagrodzeniem. 20. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w ust. 19 czynności w zakresie realizacji zamówienia - Zamawiający może żądać w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia następujących dowodów: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; 3) innych dokumentów (takich jak: zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy lub poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń) - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 21. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie Zamawiającego wyrażone na piśmie lub przesłane drogą elektroniczną i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w tym wezwaniu, przedłożyć Zamawiającemu dowody, o których mowa w ust. 20, potwierdzające wypełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań w zakresie określonym w ust. 18 i 19. 22. Przekazywane dowody Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zanonimizować w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Dane wskazane w ust. 20 nie podlegają anonimizacji. 23. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia na każdym etapie realizacji zamówienia, w tym w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów określonych w ust. 18 i 19, oraz dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów określonych w ust. 18 i 19; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. 24. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, o których mowa w ust. 19, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych: 1) w wysokości 1.000,00 zł - za każde niewypełnienie przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 21; 2) w wysokości 100,00 zł - za każdy dzień opóźnienia w terminowym przekazaniu Zamawiającemu dowodów, o których mowa w ust. 20, licząc od dnia, w którym upłynął termin wyznaczony przez Zamawiającego w wezwaniu do złożenia dowodów; 3) w wysokości 5.000,00 zł - w przypadku uzyskania przez Zamawiającego od Państwowej Inspekcji Pracy informacji o wykonywaniu czynności określonych w ust. 19 przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 25. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 19. 26. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 27. Zasady realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w zakresie Części I zamówienia), Nr 4b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w zakresie Części II zamówienia) oraz Nr 4c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w zakresie Części III zamówienia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym: 2019-2020 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część I zamówienia, której przedmiotem jest świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg powiatu jeleniogórskiego na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym 2019/2020, została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), z uwagi na to, że cena oferty z najniższą ceną i najkrótszym czasem reakcji, przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Jeżów Sudecki w sezonie zimowym: 2019-2020 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
237363.21
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "TOUR" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
237600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Mysłakowice i Kowary w sezonie zimowym: 2019-2020 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część III zamówienia, której przedmiotem jest świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg powiatu jeleniogórskiego na terenie gmin Mysłakowice i Kowary w sezonie zimowym 2019/2020, została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), z uwagi na to, że cena jedynej złożonej oferty, przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.