eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiZakup energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. dla Grupy Zakupowej Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-26

Ogłoszenie nr 510239487-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Zakup energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. dla Grupy Zakupowej Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581994-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540173982-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Zamawiającymi są: 1. Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, która jest odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania, 2. oraz na mocy udzielonych upoważnień dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski: 1) Aeroklub Ostrowski - Lotnisko Michałków, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 2) Biblioteka Publiczna im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wolności 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 3) Dzienny Dom ,,Senior +" w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Limanowskiego 17, 63-400, Ostrów Wielkopolski, 4) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 5) Miejski Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 6) Ostrowskie Centrum Kultury, ul. Wolności 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 7) Ostrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 58, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 8) Przedszkole nr 2 Jarzębinka, ul. Staroprzygodzka 112a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 9) Przedszkole nr 6, ul. Zamenhofa 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 10) Przedszkole nr 7 Bratek, ul. Piastowska 21,63-400 Ostrów Wielkopolski, 11) Przedszkole nr 8 Krasnal Hałabała, al. Słowackiego 4, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 12) Przedszkole nr 10 Kubuś Puchatek, ul. Modrzewskiego 4, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 13) Przedszkole nr 11 Calineczka, ul. Olsztyńska 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 14) Przedszkole nr 12 Tęcza, ul. Gen. Wł. Andersa 15, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 15) Przedszkole nr 14 Maluszek, ul. Bardowskiego 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 16) Przedszkole nr 16 Koszałek Opałek, ul. Partyzancka 15 B, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 17) Przedszkole nr 17 Ciuchcia, ul. 3 Maja 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 18) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Konopnickiej, ul. Partyzancka 15, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 19) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ewarysta Estkowskiego, ul. Wrocławska 51, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 20) Szkoła Podstawowa nr 4 im. Królowej Jadwigi, ul. Królowej Jadwigi 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 21) Szkoła Podstawowa nr 5 im. Mieszka I, ul. Grabowska 1-3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 22) Szkoła Podstawowa nr 6 im. Macieja Rataja, ul. Staroprzygodzka 112, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 23) Szkoła Podstawowa nr 7 im. Gen. Józefa Bema, ul. Józefa Bema 30, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 24) Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II, ul. Asnyka 26, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 25) Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mirosława Ferica, ul. Batorego 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 26) Szkoła Podstawowa nr 13 im. Stefana Rowińskiego, ul. Świetlicowa 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 27) Szkoła Podstawowa nr 14 im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Krotoszyńska 171, 63-400, Ostrów Wielkopolski, 28) Szkoła Podstawowa Uczniów Kreatywnych Spółdzielni Oświatowej, ul. Waryńskiego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 29) Zespół Szkół Sióstr Salezjanek, al. Słowackiego 33A, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 30) Żłobek Miejski ul. Jankowskiego 10, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Po przeprowadzonym postępowaniu każdy z zamawiających zawarł odrębną umowę na dostawę energii elektrycznej.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000000, ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5822400, 7366241, e-mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks 625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. dla Grupy Zakupowej Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRM.RZP.271.33.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. dla Grupy Zakupowej Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Większość PPE zgłoszonych do postępowania ma rozdzielone umowy: zawartą na czas nieokreślony umowę o świadczenie usług dystrybucji oraz terminowe umowy sprzedażowe, które wygasną w dniu 31.12.2020 r. Ta grupa PPE przechodziła już proces zmiany sprzedawcy. Część PPE posiada umowy kompleksowe, ta grupa PPE będzie przechodziła proces zmiany sprzedawcy po raz pierwszy. W stosunku do nich zamawiający nie podjął samodzielnych działań zmierzających do rozdziału umów, nie wystąpił o zawarcie umów o świadczenie usług dystrybucji. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - wykaz jednostek, obiektów, PPE, zużyć, numery PPE, liczników oraz status umów - zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski oraz podmioty (odbiorcy) wyszczególnione w pkt 1 SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: obejmuje 167 PPE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 839043.48
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skierniewicka 10A
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 903878.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 903878.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1059483.08
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Z zamawiającym: Ostrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 58, 63-400 Ostrów Wielkopolski umowa została zawarta 16.11.2020 r.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: obejmuje 3 PPE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39600.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wysocka 57
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40740.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.