To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-27
Ogłoszenie nr 510240105-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Realizacja robót budowlanych objętych projektem: "Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach: Osi priorytetowej III - Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2 - Efektywność energetyczna, Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591460-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540207205-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000,
ul. Pl. Wolności
,
46-100
Namysłów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
(077) 410 36 95, e-mail
zamowienia@namyslow.pl, faks
774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja robót budowlanych objętych projektem: "Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach: Osi priorytetowej III - Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2 - Efektywność energetyczna, Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZM.I.272.14.2020.MA.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Realizacja robót budowlanych objętych projektem: "Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach: Osi priorytetowej III - Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2 - Efektywność energetyczna, Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1: Docieplenie ścian zewnętrznych (budynku i klatki schodowej), docieplenie stropu piwnic, docieplenie stropodachu, docieplenie podłogi na gruncie, a także wymiana oraz wymiana okien z nawiewnikami automatycznymi i wymiana drzwi zewnętrznych. Część 2: Modernizacja oświetlenia wraz z budową instalacji PV. Część 3: Modernizacja systemu c.o. (systemu grzewczego) wraz z instalacją systemu zarządzania energią. 2. Zakres robót dla poszczególnych części. Część 1: Docieplenie ścian zewnętrznych (budynku i klatki schodowej), docieplenie stropu piwnic, docieplenie stropodachu, docieplenie podłogi na gruncie, a także wymiana okien z nawiewnikami automatycznymi i wymiana drzwi zewnętrznych. Zakres robót do wykonania w części 1 inwestycji: o Dociepleniu elewacji budynku (ścian zewnętrznych budynku i klatki schodowej); o Docieplenie stropu nad II piętrem (stropodach); o Docieplenie stropu pomiędzy piwnicą i parterem; o Docieplenie strefy przyziemia - podłoga na gruncie; o Wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; o Montaż podpory dla roślin pnących ze stali nierdzewnej (kraty mocowane do ściany budynku za pomocą uchwytów systemowych); o Prace towarzyszące, między innymi: obróbki blacharskie wraz z rurami spustowymi, odtworzenie instalacji odgromowej, wykonanie izolacji przed zawilgoceniem, wykonanie podłogi; o Prace porządkowe mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. Część 2: Modernizacja oświetlenia wraz z budową instalacji PV. Zakres robót do wykonania w części 2 inwestycji: o Modernizacja oświetlenia wewnętrznego; o Budowa instalacji PV; o Prace porządkowe mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. Część 3: Modernizacja systemu c.o. (systemu grzewczego) wraz z instalacją systemu zarządzania energią Zakres robót do wykonania w części 3 inwestycji: o Modernizacja instalacji wewnętrznej c.o.; o Instalacja systemu zarządzania energią; o Prace porządkowe mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), zgłoszeniem robót budowlanych, postanowieniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów oraz w sposób nie zakłócający pracy urzędu. 4. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie - w miejscu, w którym mają być wykonywane roboty budowlane - po uprzednim uzgodnieniu terminu. 5. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45321000-3 Izolacja cieplna. Przedmioty dodatkowe: 45000000-7 Roboty budowlane. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45111300-1 Roboty rozbiórkowe. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45262110-5 Demontaż rusztowań. 45262120-8 Wznoszenie rusztowań. 45262321-7 Wyrównywanie podłóg. 45262500-6 Roboty murarskie i murowe. 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45312310-3 Ochrona odgromowa. 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych. 45320000-6 Roboty izolacyjne. 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej. 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania. 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 45421147-6 Instalowanie krat. 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian. 45442100-8 Roboty malarskie. 45443000-4 Roboty elewacyjne. 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 8. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym również projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), zgłoszeniem robót budowlanych, postanowieniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 9. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 10. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 12. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części: 3. Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej lub wszystkich części. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia w obrębie danej części zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 15. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 17. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 18. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 19. Miejsce realizacji zamówienia: budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie przy Pl. Wolności 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45111291-4, 45111300-1, 45113000-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262321-7, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3, 45312310-3, 45316000-5, 45320000-6, 45324000-4, 45331100-7, 45421000-4, 45421100-5, 45421147-6, 45442100-8, 45443000-4, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1: Docieplenie ścian zewnętrznych (budynku i klatki schodowej), docieplenie stropu piwnic, docieplenie stropodachu, docieplenie podłogi na gruncie, a także wymiana oraz wymiana okien z nawiewnikami automatycznymi i wymiana drzwi zewnętrznych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
677225.03
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CRK-MANAGMENT Sp z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
411871.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2: Modernizacja oświetlenia wraz z budową instalacji PV. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
179903.61
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CRK-MANAGMENT Sp z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67815.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3: Modernizacja systemu c.o. (systemu grzewczego) wraz z instalacją systemu zarządzania energią. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188156.14
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CRK-MANAGMENT Sp z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
186716.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek położonych w miejscowości Smarchowice Wielkie
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2025
- Dostosowanie Domu Dziecka "Szansa" przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie do wymagań p.poż.
- Budowa instalacji sieci okablowania strukturalnego, w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Namysłowie" - Ośrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.