eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewDowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tczew do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-08

Ogłoszenie nr 510240474-N-2019 z dnia 08-11-2019 r.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tczew do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598080-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540194987-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, Krajowy numer identyfikacyjny 19094447500000, ul. Gniszewo, ul. Parkowa 7, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 366 161, e-mail kontakt@zeas.edu.pl, faks 585 366 161.
Adres strony internetowej (url): zeas_gniszewo.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tczew do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZEAS.271.12.2019.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie najkrótszą trasą uczniów niepełnosprawnych na odcinku dom - szkoła - dom, w okresie od 14 października 2019 r. do 26 czerwca 2019 r. według następujących tras przewozu: Lp. Trasa skąd - dokąd Uwagi/ sposób poruszania się Ilość uczniów 1. Zajączkowo- Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Zajączkowo 1 2. Bałdowo - Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Bałdowo Dzieci poruszające się na wózkach inwalidzkich 2 3. Mieścin- Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Mieścin 2 4. Rokitki - Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Rokitki Jedno dziecko poruszające się na wózku inwalidzkim i jedno dziecko poruszające się na wózku dziecięcym 4 5. Stanisławie - Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Stanisławie 1 6. Szczerbięcin - Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Szczerbięcin 1 7. Miłobądz - Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Miłobądz 2 8. Czarlin- Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Czarlin 1 9. Knybawa- Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Knybawa 1 10. Lubiszewo - Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Lubiszewo 1 11. Szpęagwa- Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Szpęgawa 1 12. Dąbrówka- Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Dąbrówka Jedno dziecko porusza się na wózku inwalidzkim 3 13. Turze- Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Turze 1 14. Swarożyn- Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Swarożyn 2 15. Mieścin - Szkoła Podstawowa Specjalna w Warczu - Mieścin 1 16. Małżewo - Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Tczewie - Małżewo 1 17. Rokitki - CKZ Nauka w Tczewie - Rokitki dziecko porusza się na wózku inwalidzkim 1 18. Malenin-Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie - Malenin 1 19. Czatkowy - Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy Żułąwski Słonecznik w Giemlicach - Czatkowy 1 Ilość dowożonych dzieci - 28, jest przybliżona i może ulec zmianie, gdy zostanie złożony wniosek o dowóz dziecka przez rodzica lub opiekuna prawnego lub nastąpi rezygnacja ze zorganizowanego transportu do szkół i ośrodków wychowawczych na rzecz dowozu komunikacją zbiorową lub transportu indywidualnego przez rodzica lub opiekuna prawnego. 3.2. Przewóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku, z pominięciem wakacji i ferii oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1603 z późn. zm.) oraz w dniach okazjonalnych takich jak dzień dziecka, organizowane przez jednostki wycieczki itp. 3.3. Szacunkowa ilość dni nauki szkolnej, w których realizowana będzie usługo przewozu wynosi 158 dni. 3.4. Liczba uczniów objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć; po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów. W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów, Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru. 3.5. Przed przystąpieniem do realizacji usługi, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży. 3.6. Uczniowie powinni być dowiezieni do placówek oświatowych w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć. Uczniowie powinni być odebrani z placówek po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy. 3.7. Zamawiający wymaga, aby uczniowie odbierani byli od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia byli przekazywani pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej. Po zakończeniu zajęć uczniowie winni być odbierani od nauczycieli w szkole (lub innych osób upoważnionych) i po dowiezieniu pod dom przekazywani pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób upoważnionych. 3.8. Nie dopuszcza się przekazywania uczniów w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym. 3.9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do wykonania zamówienia min. 3 samochodami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w przypadku zapotrzebowania również przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich o minimalnej szerokości wewnątrz pojazdu 1600 mm, posiadającym ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne. Zamawiający wymaga, aby samochody świadczące usługę miały rok produkcji nie starszy niż 2008. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pomoc przewożonym osobom przy wsiadaniu do samochodu i wysiadaniu z niego, odpowiedniego oznakowania samochodu używanego do przewozu osób niepełnosprawnych, zapewnienia przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych samochodu zastępczego, w przypadku awarii samochodu używanego do realizacji zamówienia. Ponadto, Wykonawca zapewni osobę/osoby pełniącą/pełniące funkcję opiekuna dla przewożonych osób w trakcie każdego przewozu. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji kierowcy i opiekuna. 3.11. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na brak możliwości dokładnego określenia ilości usług, podana szacunkowa ilość dziennych przewozów może ulec zmianie średnio o 15%, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.12. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę na Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.13. Zamawiający wymaga aby czas podstawienia samochodu zastępczego w przypadku awarii nie przekraczał 90 minut. Ponadto samochód zastępczy, którym Wykonawca będzie świadczył usługę do momentu naprawienia samochodu który uległ awarii, musi spełniać wymagania i warunki, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia SIWZ (musi posiadać nie gorsze parametry oraz rok produkcji niż samochód, którym Wykonawca świadczy usługę przewozu uczniów). 3.14. Oferty częściowe i wariantowe Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3.15 Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.16. Wspólny Słownik Zamówień CPV 60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3.17. Wymagania wynikające z obowiązku, który jest opisany w art. 29 ust. 3a PZP 3.17.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a. - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 t.j.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi:kierowcy oraz opiekunowie dowozów.. 3.17.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: o żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, o żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, o przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.17.3. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu jeden z poniżej wskazanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, w zakresie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.17.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.18. Zamawiający ma prawo do kontroli osób realizujących zamówienie pod względem posiadanych uprawnień, kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, stanu technicznego, stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 236684
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Mateobus Sławomir Tecław
Email wykonawcy: mateobus@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Kołłątaja 2a
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.