To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-08
Ogłoszenie nr 510240573-N-2019 z dnia 08-11-2019 r.
Śląskie Centrum Rehabilitacji: Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i mrożonek na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w podziale na 5 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605864-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląskie Centrum Rehabilitacji, Krajowy numer identyfikacyjny 72388927000000,
ul. ul. Zdrojowa
6,
43-450
Ustroń, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 545 131, e-mail
scr@scr-ustron.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.scr-ustron.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i mrożonek na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w podziale na 5 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ŚCR/EDO/04/2019/OŻ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji warzyw, owoców i mrożonek określonych szczegółowo w załącznikach nr: 2, 2a, 2b, 2c i 2d do siwz - "Formularze asortymentowo-cenowe" do niniejszej specyfikacji w rozbiciu na części. Zamówienie składa się z 5 części (zadań) w podziale na: - Część nr 1 - "Warzywa korzeniowe" - załącznik 2 do siwz, - Część nr 2 - "Warzywa sezonowe" - załącznik 2a do siwz, - Część nr 3 - "Owoce" - załącznik nr 2b do siwz, - Część nr 4 - "Warzywa całoroczne" - załącznik nr 2c do siwz, - Część nr 5 - "Mrożonki" - załącznik nr 2d do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3
Dodatkowe kody CPV: 03221230-7, 03221260-6, 03222000-3, 15330000-0, 15331170-9, 03212200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Warzywa korzeniowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 1 zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich złożonych ofert, w tym także oferty z najniższą ceną, przekraczają środki finansowe jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Z uwagi na powyższe postępowanie w zakresie części nr 1 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Warzywa sezonowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 2 zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich złożonych ofert, w tym także oferty z najniższą ceną, przekraczają środki finansowe jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Z uwagi na powyższe postępowanie w zakresie części nr 2 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Warzywa całoroczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 4 zostały złożone 2 oferty. Ceny wszystkich złożonych ofert, w tym także oferty z najniższą ceną, przekraczają środki finansowe jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Z uwagi na powyższe postępowanie w zakresie części nr 4 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: OWOCE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19995
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Artykuły Rolno-Spożywcze Patyna Sławomir
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21363
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: MROŻONKI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19775.35
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPH "BŁAŻEJ" Błażej Firganek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20764.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Ustroń
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Ustronia do oświatowych placówek specjalnych w Ustroniu i poza Ustroniem, i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach zadania: "Dowożenie uczniów do szkół"
- Zakup systemu do rehabilitacji kardiologicznej wraz z cykloergometrami rehabilitacyjnymi dla Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w Ustroniu
- Zniesienie barier architektonicznych i poprawa dostępności poprzez montaż dźwigu osobowego - nr 2
- Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury IT
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Sukcesywne dostawy mrożonek i ryb do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 20 w Olsztynie na rok 2025.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki w przedszkolu samorządowym ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.