To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-08
Ogłoszenie nr 510241632-N-2019 z dnia 08-11-2019 r.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: SUKCESYWNA USŁUGA DRUKU MATERIAŁÓW
PROMOCYJNYCH DLA UKSW W WARSZAWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606088-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 19560000000000,
ul. Dewajtis
5,
01-815
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
dzp@uksw.edu.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): ww.uksw.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA USŁUGA DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA UKSW W WARSZAWIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.371.83.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa druku materiałów promocyjnych w zakresie zamówienia podstawowego i prawa opcji dla UKSW w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach Cenowych stanowiących załączniki do Formularza Ofertowego. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania, w okresie trwania umowy, stałych cen wszystkich artykułów, zgodnie z Formularzem Cenowymi (Załącznik nr 2 i 3 do umowy). 3. Zamawiający wymaga w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonania minimum 4 projektów graficznych. Wykonawca może zaoferować wykonanie większej liczby projektów graficznych, które stanowią kryterium oceny oferty, o którym mowa w pkt. 14 SIWZ. Wykonywanie zaoferowanej liczby projektów graficznych będzie odbywało się w ramach kwoty, o której mowa w § 4 ust.1 Wzoru umowy. 4. Przedmiot umowy realizowany będzie, w ten sposób, że: 1) dla pozycji od 1 do 12 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku jednorazowego w ilościach wskazanych w tym Formularzu z zastrzeżeniem, że każda z tych pozycji może być zamówiona w różnych terminach określonych przez Zamawiającego; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin na wykonanie danego zamówienia (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do umowy; 2) dla pozycji od 13 do 40 Formularza cenowego Zamawiający wymaga druku sukcesywnego w ustalonej przez siebie kolejności, w ramach zamówień częściowych w nakładzie minimum 30 sztuk za każde zamówienie; Zamawiający składa zamówienie w formie pisemnej, ustalając z Wykonawcą każdorazowo termin na wykonanie danego zamówienia częściowego (jednak nie dłuższy niż 4 dni robocze), z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 4 wzoru umowy. Wzór zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 5. Ilości wskazane w Formularzu Cenowym są ilościami szacunkowymi (z wyłączeniem pozycji od 1 do 12 Formularza cenowego), przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości poszczególnych asortymentów artykułów, które mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia ilości poszczególnych pozycji (z wyłączeniem pozycji od 1 do 12 Formularza cenowego) o łącznej wartości niższej, niż górna granica wartości usług. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe. 7. Miejscem dostaw sukcesywnych będą pomieszczenia zlokalizowane w budynkach Zamawiającego przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie oraz przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie. 8. Termin realizacji zamówienia sukcesywnego wyznaczany przez Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 4 dni robocze od dnia przesłania zamówienia do Wykonawcy. 9. Dostawy realizowane będą w ramach kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy transportem należącym do Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAPOL Sobczyk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
189426.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Wykonanie folderu - ogólny informator o Magurskim Parku Narodowym.
- Świadczenie usług poligraficznych dla NBP w zakresie drukowania offsetowego i obróbki introligatorskiej
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.